וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר: "רק להתאמן עם מסי יעשה אותי מאושר"

הכוכב הברזילאי ממשיך לרמוז בכיוון ברצלונה, שתפגוש את סלטה (ש', 19:00, ספ'5). ריאל מדריד - סראגוסה (21:00, 5+)

איזו דרך מושלמת לסגור את השבוע. המחזור העשירי בלה ליגה בספרד ייצא לדרך מחר (שבת), עם משחקים של כל ארבע מוליכות הטבלה, בחגיגת כדורגל גדולה שתימשך שמונה שעות. תחילה מלאגה השלישית תארח את ראיו וייקאנו, לאחר מכן ברצלונה המוליכה מול סלטה ויגו במפגש נוסטלגי. ריאל מדריד תארח את סראגוסה ולקינוח, משחק מצוין בין ולנסיה לאתלטיקו מדריד, שחולמת על הפסגה.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
שמונה שעות של חגיגת כדורגל מה'לה ליגה'. מסי/רויטרס

ברצלונה - סלטה ויגו (19:00, ספורט 5 ו-HD)

כמעט שש שנים חלפו מאז המפגש האחרון בין שתי הקבוצות. הניצחון האחרון של סלטה היה במאי 2004 ואפילו חיים רביבו מצא את הרשת של בארסה במדים התכולים, אי שם בניצחון הגדול 1:3 במרץ 1998. רביבו אף כבש בהפסד של סלטה 3:1 במאי 1997, בו הבקיע צמד עבור בארסה לא אחר מאשר מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה (שאף כבש צמד נוסף מול הגליסיאנים, בניצחון 2:3 במאי 1996). אגב, טיטו וילאנובה העביר שלוש עונות במדי סלטה ויגו כשחקן.

עכשיו המצב כמובן שונה לחלוטין וברצלונה לא ממש עוצרת בליגה, כשהיא איבדה נקודות רק מול ריאל מדריד עד כה וניצחה את כל ארבעת משחקיה האחרונים. סלטה לעומת זאת, ללא ניצחון כבר שלושה משחקים והתחתית מתקרבת אליה.

ליאונל מסי, שנח באמצע השבוע בניצחון הגביע הקליל על אלאבס (0:3), ישוב כמובן להרכב ובינתיים מי שממשיך לרמוז על הגעה לברצלונה בקיץ הוא הכוכב הברזילאי ניימאר, שאמר: "שלושת הגדולים בעולם כרגע הם אינייסטה, רונאלדו ומסי, אבל מסי נמצא במקום הראשון. אף אחד לא יכול לשחק כמוהו. לשחק לידו יהיה חלום ורק להתאמן איתו יעשה אותי מאושר". קרלס פויול, שנפצע קשה בידו לפני כחודש, סימן את המשחק מול מאיורקה ביום ראשון הבא כיעד לחזרה.

שחקן סנטוס, ניימאר. רויטרס
יש לו חלום. ניימאר/רויטרס

ריאל מדריד - סראגוסה (21:00, ספורט 5+ ו-HD)

הבלאנקוס אומנם עם חצי ראש כבר ביום שלישי, שם מצפה להם משחק ליגת האלופות מול דורטמונד, אותו הם חייבים לנצח אחרי ההפסד בגרמניה, אבל כדי שהליגה לא תברח כמעט סופית, אסור להם למעוד מול היריבה המפתיעה.

ריאל הביסה את מאיורקה במחזור שעבר ואת אלקויאנו בגביע באמצע השבוע, אבל סראגוסה נמצאת בכושר מצוין ותגיע לברנבאו אחרי שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות וכשהיא במקום התשיעי בליגה. לפני שנתיים סראגוסה ניצחה את ריאל בחוץ והיא תשמח לגנוב עוד שלוש נקודות. מצד שני, כדאי לאורחים להיזהר, שכן הם ספגו מריאל 22 שערים בששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

ז'וזה מוריניו, שרחוק ניצחון אחד מהגעה ל-100 ניצחונות כמאמן ריאל, כשבמאזנו כעת נמצאים 99 ניצחונות, 18 תוצאות תיקו ו-15 הפסדים ויחס שערים של 113:359, סיפר מעט על חייו בראיון למגזין ספרדי: "מעולם לא חשבתי להתפטר, אני אוהב את החיים שלי. יש רגעים לא קלים, אבל זה רק רגעים. למשל, כשהילד שלי מבקש שלא אכנס איתו לבית הספר, או כשהאישה משאירה אותי באוטו ונכנסת לחנות לבד. אבל זה המחיר שאני צריך לשלם כדי לעשות משהו שאני אוהב ומרגש אותי. אני הרבה יותר אהוב ממה שאנשים חושבים".

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. רויטרס
מחפש ניצחון 100 כמאמן ריאל. מוריניו/רויטרס

מלאגה - ראיו וייקאנו (17:00, 5+ לייב ו-HD)

האנדלוסים עבדו קשה בגביע מול קאסרנו הקטנה, אבל השיגו עוד ניצחון והמשיכו את העונה הנהדרת שעוברת עליהם. רגע לפני שהיא מנסה לשמור על מאזן מושלם בליגת האלופות עם משחק חוץ בסן סירו מול מילאן, מלאגה לא רוצה לאבד נקודות מיותרות בליגה, במירוץ הצמרת. היריבה ממדריד השיגה ניצחון בודד בשמונה המשחקים האחרונים שלה ובאנדלוסיה היא לא ניצחה מאז מפגש בליגה השנייה, בנובמבר 1998.

ולנסיה - אתלטיקו מדריד (23:00, ספורט 5 ו-HD)

עד כמה רחוק יכולים ללכת הקולצ'ונרוס העונה? אולי הביקור במסטאייה ייתן כמה תשובות. ולנסיה עובדת עונה מאוד לא יציבה בליגה ומגיעה למשחק כשהיא רק במקום ה-11 ערב המחזור, אבל העטלפים, במיוחד בבית ובמשחקים גדולים, תמיד מסוכנים. אתלטיקו דוהרת בלי הפסקה. מאז המחזור הראשון, בו עשתה תיקו עם לבאנטה, הקבוצה של דייגו סימאונה צברה 13 ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשהיא כובשת 34 שערים במשחקים הללו. רדאמל פלקאו, שעתידו בקבוצה לא ברור, יוביל כהרגלו את החוד האורח ויהיה מעניין לראות האם דווקא לולנסיה תהיה תשובה ל'אל טיגרה'.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
מי יעצור את 'אל טיגרה'. פלקאו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully