וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר ניצחה 1:3 את יובנטוס

הנראזורי חזרו מפיגור עם צמד של מיליטו ושער של פלאסיו והנחילו לביאנקונרי הפסד אחרי 49 משחקי ליגה. הפער: נקודה

המחזור ה-11 בליגה האיטלקית רק נפתח הערב (שבת) וכבר סידר לנו סיפור ענק במשחק גדול. אינטר חזרה מפיגור שער בזכות צמד של דייגו מיליטו ושער של רודריגו פלאסיו וניצחה 1:3 את יובנטוס בדרבי ד'איטליה. ליובה זהו הפסד ליגה ראשון אחרי 49 משחקים ברציפות ועוגמת נפש גדולה במיוחד מול הקהל ביתי שלה. במשחק המוקדם הצליחה מילאן סוף סוף לרשום ניצחון מרשים, עם 1:5 על קייבו.

דייגו מיליטו שחקן אינטר. רויטרס
איזה קאמבק ענק. מיליטו/רויטרס

יובנטוס - אינטר 3:1

49 משחקים ברציפות, 49 משחקים ברציפות, ופעם נוספת: 49 משחקים ברציפות בליגה האיטלקית לא הפסידה יובנטוס עד שהגיע הדרבי ד'איטליה במחזור ה-11 וסיפק לה את עוגמת הנפש הראשונה אחרי 49 משחקי ליגה ברציפות. יובנטוס כבר הובילה 0:1 מול אינטר אחרי 20 שניות ובעקבות שער שהיה צריך להיפסל בשל נבדל ברור, אבל ספגה פעמיים מרגליו של דייגו מיליטו ופעם נוספת מרגליו של רודריגו פלאסיו וספגה הפסד כואב במיוחד, 3:1 ביתי מול היריבה המרה אינטר.

מעבר לאובדן היוקרה והיריבות המרה, יובנטוס חייבת להיות מודאגת גם מהפער בצמרת שקטן לנקודה אחת בלבד בין השתיים. נראה שהקבוצה של אנדראה סטרמאצ'וני תהיה היריבה המשמעותית ביותר לאינטר בליגה העונה, בטח כשהיא רושמת הערב ניצחון תשיעי ברציפות בכל המסגרות ונראית פשוט נפלא.

יובה עלתה ליתרון כבר אחרי 20 שניות כשמסירת עומק של סבסטיאן ג'ובינקו מצאה את מירקו ווצ'יניץ'. החלוץ המונטנגרי הכניס כדור עומק לקוג'ו אסמואה, שהיה בנבדל ברור וניסה לבעוט לשער, אך יצאה לו מסירה מושלמת לארתורו וידאל, שדחק מול שער ריק פנימה. 0:1 מהיר ליובנטוס. בהמשך המחצית הצליחה אינטר להיכנס למשחק ורודריגו פלאסיו אפילו כבש שער בנגיחה, אבל ממצב נבדל שהפעם כן נפסק. בסופו של דבר זה 0:1 ליובה במחצית.

אינטר הצליחה לפתוח טוב מאוד את המחצית השנייה ובדקה ה-59 אפילו הצליחה למצוא את השוויון. קלאודיו מרקיזיו הכשיל ברחבה את דייגו מיליטו כשהארגנטינאי ניסה לבעוט לשער. מיליטו בעצמו בעט את הפנדל ולא השאיר לג'נלואיג'י בופון שום סיכוי. 1:1. בדקה ה-76 הצליחו הנראזורי להשלים את המהפך כשפרדי גוארין המחליף פרץ קדימה ושחרר טיל אדיר, בופון הדף ומיליטו הגיע לכדור החוזר כדי לדחוק אותו פנימה, 1:2 לאינטר. בדקה ה-90 הבטיחה אינטר את הניצחון כשיוטו נגאטומו ניצל דלילות בהגנת יובה והכניס מסירת עומק לרודריגו פלאסיו, שנותר לבד מול בופון והצליח להכניע אותו בדרך ל-1:3 אדיר לנראזורי.

סבסטיאן ג'ובינקו שחקן יובנטוס (אמצע) מול חאבייר סאנטי שחקן אינטר, וולטר סמואל. AP
אינטר החלה להתעורר אחרי השער. ג'ובינקו בין סמואל וסאנטי/AP

מילאן - קייבו 1:5

הרוסונרי ממשיכים בהתאוששות מהפתיחה הטראומטית של העונה. התאוששות שהחלה בניצחון על גנואה, המשיכה בחזרה מפיגור שני שערים בפאלרמו ונמשכה גם אתמול עם 1:5 מוחץ על קייבו. זו הפעם הראשונה העונה שמילאן כובשת יותר משני שערים בסן סירו.

אורבי עמנואלסון פתח את הערב בדקה ה-16, כשכבש את הראשון של הרוסונרי בנגיעה אחת מקצה הרחבה. סרג'יו פליסייר השווה זמנית כבר לאחר שתי דקות, כשנגח פנימה מהגבהת קרן. בדקה ה-37 ריקרדו מונטוליבו עשה 1:2 למילאן וארבע דקות לאחר מכן זה היה הרגע של בויאן קרקיץ'. הספרדי כבש את השער הראשון במדי מילאן, כשירה פנימה מ-20 מטרים. סטפן אל שעראווי, איך לא, הוסיף אחד משלו כשכבש את הרביעי בדקה ה-75. ג'מפיאנו פאציני חתם את החמסה עם שער בתופסת הזמן.

במילאן סימנו ניצחון 12 רצוף על קייבו בליגה, וכבר חושבים על המשחק הקרוב מול מלאגה בליגת האלופות. החמורים המעופפים סופרים רק נקודה בודדת בארבעת המחזורים האחרונים.

שחקני מילאן אורבי עמנואלסון ריקרדו מונטוליבו. GettyImages
חיבוק של כובשים. מונטוליבו מפרגן לעמנואלסון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully