וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטרמאצ'יוני: "כנראה שהמינוי שלי לא היה מהלך מטורף"

מאמן אינטר מרוצה מרצף הניצחונות של קבוצתו. ביקורות נוקבות על השיפוט גם באיטליה: "אף אחד לא רואה כלום, פשוט בושה"

המחזור התשיעי בליגה האיטלקית נחתם אמש (ראשון), כשיובנטוס שיפרה את הרצף המדהים שלה עם 48 משחקים ללא הפסד בסרייה A, לאחר 0:1 על קטאניה, ואילו אינטר רשמה ניצחון 1:3 חד וחלק על בולוניה. רומא ספגה הפסד 3:2 מתסכל מול אודינזה, לאחר שכבר הוליכה 0:2.

מי שמסתמנת כקבוצה בפורמה הטובה ביותר בארץ המגף היא ללא ספק אינטר. הניצחון אמש על בולוניה היווה ניצחון חמישי ברציפות לנראזורי, שהתאוששו מפתיחת עונה חלשה והתמקמו במקום השלישי בטבלה. המאמן הצעיר אנדראה סטרמאצ'יוני הפתיע כשעלה לשחק עם שלושה בלמים בהרכב והשאיר את אנטוניו קסאנו בחוץ ברגע האחרון.

חבייאר זאנטי עם אנדראה סטרמאצ'יוני מאמן אינטר. Claudio Villa, GettyImages
נותן קרדיט גדול לשחקנים שלו. סטרמאצ'יוני/GettyImages, Claudio Villa

"לא ניסיתי לבלבל אף אחד עם משחקים פסיכולוגיים. האמת היא שהיו לקסאנו כאבים בצוואר, החלטתי ברגע האחרון שהוא לא יהיה בהרכב", אמר סטרמאצ'יוני והוסיף: "אני שמח על כך שאני עושה את החלק שלי, לפחות זה מוכיח שהנשיא לא עשה מהלך מטורף כשהוא שכר אותי למאמן. בכל מקרה, אם הקבוצה משיגה ניצחונות רצופים כמו שהשגנו, זה אומר שהשחקנים מחויבים ובעלי מוטיבציה".

לאחר שבאנגליה לא נרגעים מרצף טעויות השיפוט בפרמיירליג, גם באיטליה לא חסכו בביקורת כלפיהם בעקבות אירועי המחזור. יובה האלופה השיגה את הניצחון הדחוק שלה על קטאניה הודות לשער של ארתורו וידאל, שהובקע מעמדת נבדל ברורה של ניקלאס בנדטנר. עוד קודם לכן, שער חוקי שכבש גונסאלו ברחסיו בדקה ה-25 לזכות קטאניה נפסל.

"זו הפעם השלישית שיש עניין עם השופטים שעובד נגדנו", התלונן נשיא קטאניה אנטונינו פולבירנטי. "מה אנחנו אמורים לעשות עם זה? להישען אחורה ולקבל את זה? יש שבעה שופטים ואף אחד לא רואה שום דבר. הספסל של יובנטוס מנע את אישור השער שלנו עם המחאה שלהם. זו בושה".

אנג'לו אלסיו, מאמן יובנטוס. Luca Bruno, AP
יובנטוס קיבלה מתנות מהשופטים. אנג'לו אלסיו/AP, Luca Bruno

אנג'לו אלסיו, עוזר מאמן יובנטוס, דחה את הטענות: "לא, שחקנים מהספסל שלנו לא עשו שום דבר. לגבי הנבדל, לא ראיתי הרבה מהעמדה שלי. הקוון הרים את הדגל ואני לא יודע מה קרה. בכל מקרה, טעויות יכולות לקרות, אבל גם כך שיחקנו את המשחק שלנו והחמצנו הרבה מצבי הבקעה".

גם לזדנק זמאן, מאמן רומא, היו השגות על השיפוט בהפסד 3:2 של קבוצתו מול אודינזה. לטענתו, הפנדל שסחט רוברטו פריירה בדקה ה-88, אותו תירגם אנטוניו די נטאלה לשער ניצחון, לא היה צודק. "זה היה סוף שבוע רע של השופטים. אנשים אומרים שהם לא מכריעים דבר, אבל בסופו של דבר הם כן מכריעים. אחרי שראיתי הילוכים חוזרים, אני לא חושב שהפנדל היה צריך להישרק. זה בהחלט הכריע".

פדריקו בלצארטי שחקן רומא (משמאל) לצד מאמנו זדנק זמאן. Giuseppe Bellini, GettyImages
וגם לו יש השגות כלפי האיש עם המשרוקית. זדנק זמאן/GettyImages, Giuseppe Bellini

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully