וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הוליכה 0:2, אך הפסידה 3:2 לאודינזה

הג'אלורוסי הבלתי צפויים הובכו באולימפיקו. יובה ראשונה אחרי 0:1 על קטאניה (שער מנבדל), ניצחונות גם לאינטר ונאפולי

המחזור התשיעי באיטליה ננעל הערב (ראשון) עם קאמבק גדול של אודינזה, שחזרה מפיגור 2:0 מול רומא חסרת היציבות וניצחה אותה 2:3 באולימפיקו. במשחק שפתח את היום, יובנטוס הדרימה לפגישה עם קטאניה וחזרה מסיציליה עם 0:1 דחוק משער לא חוקי של ארתורו וידאל. נאפולי שנייה אחרי 0:1 על קייבו ואילו אינטר המשיכה את רצף הניצחונות והיא שלישית אחרי 1:3 בבולוניה. לאציו הפסידה 2:0 לפיורנטינה ואיבדה שני שחקני מפתח באדום.

שחקן יובנטוס, ארתורו וידאל. Maurizio Lagana, GettyImages
קטאניה העלתה שמונה דרום אמריקאים בהרכב, אבל דווקא זה של יובנטוס כבש. וידאל/GettyImages, Maurizio Lagana

קטאניה - יובנטוס 1:0

הגברת הזקנה עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות והיא סופרת כבר 48 משחקי סרייה A ללא הפסד. הסיציליאנים, עם שבעה ארגנטינאים ואורוגוואי אחד בהרכב, הציגו משחק קשוח, היוו יריב מסוכן וגם כבשו במחצית הראשונה שער שנראה חוקי, אך נפסל. מנגד, דרום אמריקאי אחר, ארתורו וידאל הצ'יליאני, פתח את הסכר בדקה ה-56. ניקלאס בנדטנר - בהופעת בכורה בהרכב הפותח - קיבל את הכדור בעמדת נבדל בתוך הרחבה, בעט כדור שטוח שנהדף על ידי מריאנו אנדוחאר, אבל וידאל עט על הכדור החוזר ובעט שטוח ופנימה. קטאניה קיוותה לחזור, אבל ג'יובאני מרקזה ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-67 ויובה השלימה ניצחון.

שחקן יובנטוס, ניקלאס בנדטנר. Maurizio Lagana, GettyImages
היה בנבדל במהלך שהוביל לשער. בנדטנר עורך בכורה בהרכב יובה/GettyImages, Maurizio Lagana

בולוניה - אינטר 3:1

הנראזורי ממשיכים לאסוף נקודות ביעילות, ורשמו מול קבוצת התחתית של בולוניה את ניצחון הליגה החמישי שלהם ברציפות והשביעי בכל המסגרות. רודריגו פלאסיו, כובש שער הניצחון לרשת פרטיזן בלגרד, חזר להרכב לצד דייגו מיליטו, ושוב כיכב לצד ארגנטינאי נוסף שנמצא בכושר מצוין, אסטבן קמביאסו. הקשר הוותיק בישל בכדור חופשי לאנדראה ראנוקיה בדקה ה-27, ואילו פלאסיו הכין למיליטו את השני בדקה ה-53. ניקולו קרובין צימק חמש דקות לאחר מכן, אבל קמביאסו בעצמו סגר עניין לאחר אסיסט נוסף של פלאסיו בסיום התקפה מצוינת ואינטר נקמה על התבוסה 3:0 בסן סירו בפברואר האחרון, בדרך למקום השני.

שחקני אינטר חוגגים עם אנדראה ראנוקיה (משמאל). רויטרס
אינטר ממשיכה להתקדים. אנדראה ראנוקיה והחברים/רויטרס

רומא - אודינזה 3:2

הקבוצה של זדנק זמאן, כיאה לסגנונו הייחודי של המאמן הצ'כי, ממשיכה להיות הכי לא צפויה שיש. בשבוע שעבר היא מחקה פיגור 2:0 מול גנואה בדרך לניצחון 2:4 גדול במראסי, ואילו הפעם איבדה יתרון דומה באולימפיקו מול אודינזה, שחגגה מהפך מרשים במיוחד וניצחון ראשון על רומא בבירה מאז 2005. אריק לאמלה המוכשר כבש בשמאל מזווית אפס בדקה ה-22 והכפיל שתי דקות לאחר מכן בנגיחה לאחר בישול של פאבלו אוסבלדו, אבל רומא לא ידעה לשמור על היתרון. מאוריציו דומיצי הוותיק הקטין בדקה ה-32, ומי אם לא אנטוניו די נטאלה השווה במתפרצת בדקה ה-50. המשחק המשיך להיות דו צדדי, שתי הקבוצות חיפשו את ההכרעה ומי שהשיג אותה הוא די נטאלה, שהשלים צמד בדקה ה-88 עם פאננקה מהנקודה הלבנה לאחר שרוברטו פריירה נדחף ברחבה. היווני הצעיר פנאיוטיס טאכצידיס הורחק בתוספת הזמן ורומא רק עם 14 נקודות במקום השישי.

אריק לאמלה שחקן רומא. AP
גם הגשם לא ישטוף את הדמעות. אריק לאמלה המאוכזב/AP

נאפולי - קייבו 0:1

ללא אדינסון קבאני הפצוע ואחרי ההלם שיצר ההפסד בליגה האירופית לדניפרו, נאפולי התעשתה וחזרה למסלול הניצחונות בליגה. המארחים היו עדיפים לכל אורכו של המשחק, אך התקשו ללא קבאני עד שבדקה ה-58 מארק האמשיק הניף את רגל שמאל וכבש בחצי יעף את שער הניצחון. נאפולי שוב במקום השני, מרחק שלוש נקודות מיובנטוס המוליכה. קייבו, שאיבדה בדקה ה-78 את קמיל ואצק שהורחק, נותרה מתחת לקו האדום עם שבע נקודות.

מארק האמשיק שחקן נאפולי לפני ניקולאס פריי שחקן קייבו. AP
חיפה על חסרונו של קבאני. מארק האמשיק/AP

פיורנטינה - לאציו 0:2

אחרי ארבעה מפגשים רצופים שהסתיימו כולם בניצחונות של לאציו, פיורנטינה שמה סוף לרצף בזכות שער ליגה ראשון העונה של אדם ליאיץ'. הביאנקוצ'לסטי הגיעו אחרי שלושה ניצחונות ליגה וניצלו בדקה ה-27 כשמתיאס פרננדס בעט פנדל לקורה הימנית, אבל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נגמר להם המזל, כשסטבן יובטיץ' בישל לסרבי הצעיר. העצבים שיחקו תפקיד אצל לאציו, שאיבדה בכרטיסים אדומים את הקפטן כריסטיאן לדסמה (75) והרנאנס (82), ובתוספת הזמן היה זה לוקה טוני הוותיק שסגר עניין.

משחקים נוספים:

טורינו - פארמה 3:1
לטורינו: מיגיין באשה (90). לפארמה: ניקולה סנסונה (72), אמאורי (73), אלאנדרו רוסי (88)

סמפדוריה - קליארי 1:0
לקליארי: דניאלה דסנה (47)

פסקארה - אטאלנטה 0:0

אדם ליאיץ' שחקן פיורנטינה. Gabriele Maltinti, GettyImages
שער ראשון העונה. אדם ליאיץ'/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully