וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:2 דרמטי ליובנטוס על בולוניה

רגע לפני המפגש מול אינטר, הגברת הזקנה נהנתה משער של פוגבה בדקה ה-93. הנראזורי ניצחו 2:3 את סמפדוריה

אחרי ה-2:2 של מילאן בפאלרמו, שפתח את המחזור העשירי בסרייה A, מרבית המשחקים נערכו היום (רביעי) ובמוקד, האלופה יובנטוס חילצה עוד שלוש נקודות דרמטיות, עם 1:2 בדקה ה-93 על בולוניה. הגברת הזקנה תפגוש את אינטר ביום שבת למשחק גדול וגם הנראזורי צברו עוד ניצחון, השמיני ברציפות שלהם, עם 2:3 על סמפדוריה. השנייה נאפולי הפסידה 1:0 לאטאלנטה ואילו לאציו הסתפקה ב-1:1 ביתי מול טורינו. רומא שוב הפסידה, הפעם 3:2 בחוץ מול פארמה.

פול פוגבה שחקן יובנטוס מול מיקלה פציינצה שחקן בולוניה. רויטרס
פוגבה אולי היה על הרצפה מול פציינצה, אבל מצא את הדרך לנצח/רויטרס

יובנטוס - בולוניה 1:2

אי אפשר לעצור את יובנטוס. האלופה הייתה בדרך לשמוט נקודות בצורה מפתיעה מול בולוניה, אבל שער נגיחה של פול פוגבה בדקה ה-93 השאיר את כל שלוש הנקודות בטורינו, רגע לפני המשחק מול אינטר. מספר הקסם של הביאנקונרי עלה ל-49 משחקי ליגה ללא הפסד ועם האופי שלהם, לא ברור מתי זה ייעצר. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-54, עם מבצע נהדר בסיומו הוריד עמנואלה ג'אקריני בראשו כדור לפאביו קוואלירלה והחלוץ המשיך מקרוב לרשת. בולוניה ענתה עם שער יפה לא פחות בדקה ה-71. סאפיר טאיידר השתלט על הרחקה רעה מהגנת האורחת, הניף את הרגל מפינת הרחבה והכניע את בופון עם פצצה לקורה ופנימה, אבל כאמור, חצי דקה לפני השריקה האחרונה, פוגבה היה שם כדי להציל את יובנטוס ולדאוג שהיא תשמור על פער ארבע הנקודות מאינטר בצמרת.

קרלוס קרמונה שחקן אטאלנטה חוגג שער. רויטרס
איזה גולאסו. קרמונה/רויטרס

אטאלנטה - נאפולי 0:1

הפרטנופי הגיעו ממרומי המקום השני בטבלה, אבל השאיפות שלהם ספגו מכה קשה מול היריבה מהתחתית, שנהנתה משער ענק של קרלוס קרמונה כבר בדקה ה-19, לאחר שהקשר הצ'יליאני שלח כדור מדוד מהאוויר, מכ-20 מטרים, היישר לפינה של מורגן דה סנקטיס וסידר לנאפולי הפסד אחרי שני ניצחונות רצופים.

רודריגו פלאסיו שחקן אינטר. GettyImages
שוב מצא את הרשת. פלאסיו/GettyImages

אינטר - סמפדוריה 2:3

הקבוצה עם הכושר הכי טוב בסרייה A בתקופה האחרונה לא עוצרת וגם מאבק טוב מצד האורחים מגנואה לא הספיק כדי למנוע מהנראזורי עוד שלוש נקודות. בדקה ה-20, ג'יאני מונארי העלה את סמפדוריה ליתרון לאחר שמצא את הרשת בבעיטה מקרוב לאחר כדור חופשי, אבל אינטר הגיבה. בדקה ה-52 אנדראה קוסטה הכשיל ברחבה את דייגו מיליטו וראה את הכרטיס האדום. החלוץ הארגנטינאי ניגש בעצמו לבעיטת העונשין והשווה ל-1:1. בדקה ה-68 הושלם המהפך, כשרודריגו פלאסיו קיבל אסיסט במתפרצת מאנטוניו קסאנו ומצא את הרשת. פרדי גוארין הכפיל את היתרון בדקה ה-82 וסיטאדין אדאר עוד נתן מעט תקווה לסמפדוריה בדקה ה-94, אבל היא לא הספיקה להשוות.

רגע לפני יובנטוס, אינטר מצמקת את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד והיא עם שיא מועדון חדש של שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. אין ספק שמילאנזים מוכנים לדרבי ד'איטליה. סמפדוריה לעומת זאת, במצב לא טוב ועם הפסד ליגה חמישי ברציפות.

סטפנו מאורי שחקן לאציו. רויטרס
איבוד נקודות לא צפוי. מאורי/רויטרס

לאציו - טורינו 1:1

אחרי ההפסד בפירנצה מול פיורנטינה, לאציו שוב לא הצליחה לנצח, הפעם את האורחת הצנועה מטורינו והצמרת ממשיכה לברוח לחבורה של ולדימיר פטקוביץ'. קאמיל גילק העלה את האורחים ליתרון מפתיע עם נגיחה מדויקת בדקה העשירית, אבל סטפאנו מאורי איזן בדקה ה-57, עם בעיטה מדויקת מ-16 מטרים לקורה ופנימה.

משחקים נוספים:

לפארמה: איסק בלפודיל (34), מרקו פרולו (37), כריסטיאן זקארדו (65). לרומא: אריק לאמלה (8), פרנצ'סקו טוטי (71)

אודינזה - קטאניה 2:2
לאודינזה: אנטוניו די נטאלה (29, 90). לקטאניה: לוקאס קסטרו (57), פרנצ'סקו לודי (86)

קליארי - סיינה 2:4
לקליארי: ננה (6, 26), מרקו סאו (28), תיאגו ריביירו (89). לסיינה: ארג'ון בוגדאני (42), עמנואלה קאלאיו (90)

קייבו - פסקארה 0:2
לקייבו: סיקיירה דה אוליברה לוקי (75, פנדל), אדריאן סטויאן (77)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully