וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוויט הווארד: "לא הספקנו לשחק ביחד, היכולת עוד תבוא"

הרכש של הלייקרס אחרי ההפסד לדאלאס: "נשתפר ונגיע לשם". נאש: "אלו כאבי צמיחה". לברון: "לא מוטרד מההתכווצויות"

הכל היה מוכן הלילה (בין שלישי לרביעי) לתצוגת תכלית של הלייקרס. הקבוצה המדוברת של הקיץ עלתה למשחק ביתי מול דאלאס נטולת דירק נוביצקי, קובי בריאנט שהיה בספק פתח בחמישייה וקרא לקהל לפני הפתיחה: "כפי שאתם יודעים, יש מאיתנו הרבה ציפיות השנה. אנחנו מנסים לעמוד בהן, ולהביא עוד אליפות לאן שהיא שייכת, בלוס אנג'לס!", אבל לצערם של יושבי הסטייפלס סנטר זה נגמר בהפסד כואב 99:91 למאבריקס הבינוניים.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם דוויט הווארד. jae c. hong, AP
מודעים לציפיות, לא עומדים בהן בינתיים. בריאנט והווארד/AP, jae c. hong

בריאנט היה חד למרות הפציעה ברגלו וסיים עם 22 נקודות (11 מ-14 מהשדה), אבל חבריו נראו לא מחוברים, והרבו להחטיא מהקו (12 מ-31!), כשמעל כולם איכזב דוויט הווארד עם 4 מ-13, יחד עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים בבכורה עגומה, שהחלה בהחטאת דאנק בשתי ידיים בזריקה הראשונה שלו, והסתיימה ביציאה בשש עבירות שתי דקות לסיום.

"זה לא תירוץ", תירץ סופרמן בסיום. "אבל לא הייתה לנו הזדמנות לשחק ביחד באמת כמו שרצינו. היכולת תבוא עם הזמן, ננער את החלודה, נשתפר ונגיע לשם". על האחוז המזעזע שלו מקו העונשין אמר הווארד: "אני צריך להפסיק לחשוב כל כך הרבה ופשוט להגיע לקו ולקלוע משם".

סטיב נאש שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם מייק בראון. רויטרס
"כנראה שיהיו לנו עוד קשיים כאלה במשחקים הבאים". נאש/רויטרס

סטיב נאש, שרשם 7 נקודות (3 מ-9) , 4 אסיסטים ואיבוד בודד ב-35 דקות בבכורה הרשמית שלו כשחקן הלייקרס, ניתח: "אלו כאבי צמיחה, וזה לא קל. אנחנו לא מתואמים, וכנראה שיהיו לנו עוד קשיים כאלה במשחקים הבאים". ריק קרלייל לא חגג את הניצחון של המאבס יותר מדי ואמר: "ידענו שאם נוציא לפועל היטב יש לנו מספיק כישרון כדי לנצח. הלייקרס יהיו בסדר, יש להם הרבה חבר'ה חדשים ושיטה חדשה, אבל אנחנו ניצלנו את ההזדמנות שלנו מולם הערב ועשינו עבודה טובה".

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, דווין וויד, כריס בוש. AP
טבעות חדשות ותקוות מחודשות. הטריו של ההיט/AP

במשחק הגדול הנוסף של ליל הפתיחה חגגה מיאמי על בוסטון עם 107:120 ביתי, אחרי ששחקניה קיבלו את טבעות האליפות החדשות שלהם מהבעלים מיקי אריסון. "היה חשוב לסיים את הערב הזה עם ניצחון, כי זה היה טקס מרגש עבור כולנו". דווין וויד כיכב עם 29 נקודות, וחצה על הדרך את רף 15,000 הנקודות בקריירה, כשהפך לשחקן ה-123 בהיסטוריה שמגיע לציון הדרך הזה. היכולת של פלאש חיפתה על לברון ג'יימס, שאומנם קלע 26 נקודות אבל סבל מסדרה של התכווצויות שרירים שהגבילה אותו ל-29 דקות. "ברגע שההתכווצות מתחילה, אין לך מה לעשות בנידון", הסביר קינג ג'יימס. "זה לא משהו חוזר, אני לא מוטרד מדי מזה".

דוק ריברס מאמן בוסטון סלטיקס. AP
היה אפשר לחשוב שנדע שאסור להשאיר את אלן לבד". ריברס/AP

אצל הירוקים עסקו בעיקר במפגש עם האקס ריי אלן, שניגש לספסל של חבריו לשעבר וזכה לכמה כתפיים קרות, כולל מקווין גארנט שסירב ללחוץ את ידו. "פשוט ניסיתי להתרכז עד כמה שניתן", הסביר KG. "אני בנאדם אינטנסיבי, וזה לא עבר לי בראש. כמובן שהוא בצד השני עכשיו, וזה פשוט היה הזמן להתחיל לשחק".

דוק ריברס הסביר את פערי הרמות: "אני חושב שהם היו הקבוצה האגרסיבית לאורך כל המשחק. הם הגיעו לאן שהם רצו על המגרש, והם הוציאו לנו את כל האוויר". על 19 הנקודות של אלן אמר ריברס: "הוא היה חופשי בפינה. היה אפשר לחשוב שנדע שאסור לתת לו להישאר שם לבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully