וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי כספי לא שותף בניצחון קליבלנד

לא לפתיחה הזו הוא ציפה: הפורוורד הישראלי נותר על הספסל ב-84:94 על וושינגטון, שהוציא לדרך את עונת 2012/13

עונת 2012/13 נפתחה הלילה (בין שלישי לרביעי) דווקא עם המשחק בין קליבלנד לוושינגטון, שהיה אמור לספק לנו הצצה למצב כושרו של עומרי כספי, אבל הפורוורד הישראלי נותר על הספסל לכל אורך 48 הדקות בניצחון הביתי של הקאבס 84:94.

אחרי עונת בכורה רעה בקבוצה של ביירון סקוט אשתקד, קיווה כספי להיעזר בקיץ המוצלח שלו במדי נבחרת ישראל כדי לחזור ולתפוס מקום בחמישייה, אבל המאמן נתן את הקרדיט לאלונזו ג'י בעמדת הסמול פורוורד, וכספי לא זכה אפילו לדקת פרקט אחת.

הקאבס התקשו להסתדר עם הוויזארדס החלשים, שחסרו את ג'ון וול, ננה וקווין סראפין, ואף שמטו יתרון של 16 נקודות במחצית השנייה, אבל נעזרו בהצגה של אנדרסון ורז'או וקיירי אירווינג כדי לגרד את הניצחון. הסנטר הברזילאי, שהחמיץ את 41 המשחקים האחרונים של העונה שעברה, קלע 9 נקודות, חילק 9 אסיסטים ורשם שיא קריירה אדיר של 23 ריבאונדים, הרכז הנהדר צלף 29 נקודות ב-11 מ-20 מהשדה, והרוקי דיון ווייטרס פתח בחמישייה והוסיף 17.

את וושינגטון החלשה, שקלעה ב-35% מהשדה, כולל 8 מ-32 מחוץ לקשת, הוליך ג'ורדן קרופורד עם 11 נקודות מהספסל (4 מ-13). אמאקה אוקאפור הוסיף 10 נקודות ו-7 ריבאונדים, הרוקי המבטיח בראדלי ביל סיים עם 8 נקודות (2 מ-8).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully