וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלנד: "לקחתי את הכישלון מהשנה שעברה בצורה קשה"

30.10.2012 / 16:20

הגארד של ברק נתניה מסביר את היכולת שמובילה את קבוצתו לצמרת: "הקונספציה שהקבוצה נבנתה עליה השנה היא נכונה"

ציבור חובבי הכדורסל שמסתכל על טבלת ליגת העל משפשף את עיניו יותר מפעם אחת בתדהמה. את שני המקומות הראשונים בליגה תופסים מכבי ראשון לציון וברק נתניה, שתי הקבוצות היחידות שטרם הפסידו העונה, כשהאחרונה עשתה זאת אתמול (שני) עם ניצחון 74:77 על הפועל ירושלים. בנתניה לא חוגגים יותר מדי את הניצחון, אך בינתיים הוזמנו שחקני הקבוצה לחניכת איצטדיון הכדורגל החדש בעיר ביום ראשון הקרוב.

"אני אשקר אם אני אגיד שחשבנו בתחילת העונה שנהיה 0:3, אבל אפשר לסייג את זה ולהגיד שאתה תמיד עולה במטרה לנצח", אמר יהוא אורלנד היום בשיחה עם וואלה! ספורט, "הקונספציה שהקבוצה נבנתה עליה השנה היא נכונה, עם זרים שמכירים את הליגה מצד אחד, ומצד שני מאוד רעבים להצלחה. זה מוכיח את עצמו. יש לנו שחקנים מנוסים בקבוצה וזה שידברו עלינו לא ישפיע. לא שחקנים צעירים והניסיון צריך לבוא לידי ביטוי בנושא הזה".

על היכולת הטובה שלו עד כה העונה הוסיף הקלע: "אני לא מסתכל יותר מדי על המשחקים שלי, אבל אני תמיד עובד קשה ובאופן מקצועי, ומה שקרה זה שהזרים שלנו מכירים את הליגה ומכירים אותי ומה שאני יכול לתת, ולאו דווקא זרים שצריכים ללמוד אותי וצריכים לדעת שאני צריך את הקבוצה כדי להביא את היכולות שלי לידי ביטוי. לקחתי את הכישלון של הקבוצה בשנה שעברה בצורה מאוד קשה. היו סיבות ותירוצים, פציעות ושחקן שברח שהיה משמעותי, אבל לקחתי את הכישלון של הקבוצה מאוד קשה וכיוונתי כל הקיץ לא להיות באותה הסיטואציה, ואני שמח שזה בא לידי ביטוי".

ומה לגבי מטרה העונה? "אני לא אוהב להציב מקום מסוים כמטרה. הצבנו לעצמנו מטרה להיות קבוצה מנצחת, וקבוצה מנצחת זה 65-70 אחוז מהמשחקים, אני לא יכול להגיד בדיוק כמה משחקים או את המקום. המטרה זה להיות קבוצה מנצחת ושימשיכו לדבר עלינו".

שחקן ברק נתניה יהוא אורלנד. מגד גוזני
רוצה שימשיכו לדבר עליהם. יהוא אורלנד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully