וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ברק נתניה ניצחה את הפועל ירושלים 74:77

הקבוצה של פרנקו המשיכה עם המאזן המושלם, האדומים של דרוקר עדיין ללא ניצחון העונה. בני הרצליה ניצחה באשדוד 74:88

אחרי הסנסציה האדירה שחוללה מכבי ראשון לציון עם ניצחון ענק ביד אליהו על מכבי תל אביב, קיבלנו עוד הפתעה גם הערב (שני), או שלמעשה, זה כבר לא כל כך מפתיע: הפועל ירושלים שוב הפסידה, הפעם 77:74 לברק נתניה, והקבוצה של שרון דרוקר, שנבנתה עם הרבה ציפיות מוצאת את עצמה אחרי שלושה משחקים עדיין ללא ניצחון העונה. פשוט מדהים. קבוצה נוספת שעדיין לא טעמה את טעם הניצחון היא מכבי אשדוד, שנכנעה בביתה 88:74 לבני הרצליה וג'ומיין ג'ונס הנהדר.

שחקני ברק נתניה ראמל בראדלי, דרון וושינגטון, אלירן גואטה. מגד גוזני
מושלמים. זה עדיין מפתיע אתכם? נתניה חוגגת על ירושלים/מגד גוזני

ברק נתניה – הפועל ירושלים 74:77

קשה להבין מה קורה במלחה העונה. מצד אחד, בירושלים נמצא אחד מהסגלים הטובים בליגה, יחד עם אחד המאמנים הבכירים. מצד שני, זה כבר משחק שלישי ברציפות שהאדומים נראים לא טוב, וזה בלשון המעטה. הקבוצה של דרוקר לא הובילה בשום שלב של המשחק, לא מצאה מנהיג גם הפעם, ואלמלא נתניה לא היתה מורידה את הרגל מהגז, זה היה נגמר מוקדם בהרבה. ועם כל הכבוד לירושלים, חייבים לתת קרדיט ענק לדני פרנקו, שהוביל את קבוצתו לפתיחה נפלאה של שלושה ניצחונות משלושה משחקים. המאמן קיבל הצגה הערב מדרון וושינגטון במחצית הראשונה, ויחד עם מרקו קילינגסוורת' והיד הנפלאה של יהוא אורלנד, שמר על המאזן המושלם והקפיץ את הקבוצה למקום הראשון.

ירושלים נראתה מנומנמת בפתיחה, ונתניה ניצלה זאת עד תום לרוץ ל-0:6, בזכות צמד ג'אמפים מוצלחים של דרון וושינגטון. שחקנה של נתניה המשיך לאמלל את האדומים בצבע, והמארחים עלו ל-4:12. האורחים החלו לחזור למשחק כשדאנקן מצמק ל-4 בלבד, אבל קילינגסוורת' עשה את העבודה בהתקפה, וסל על הבאזר של בראדלי הוריד את נתניה ביתרון 17:23 בסיום הרבע הראשון. המומנטום של המקומיים נמשך גם ברבע השני, בראדלי ואורלנד צלפו שלשה גדולות, ונקודות של אריאלי קבעו 25:38. פולן סוף סוף קלע מבחוץ את השלשה הראשונה של ירושלים והוריד את קבוצתו בפיגור 42:30 אל המחצית.

וושינגטון המשיך ללהוט עם דאנק עצום בפתיחת הרבע השלישי, אבל ירושלים סירבה לוותר, וסל ועבירה של גרונפלד עם שלשה של טפירו הובילו את האורחים לריצת 0:10 ופיגור 5 בלבד, וסל על הבאזר של לימונד הוריד את ירושלים בפיגור 58:54 בלבד בסיום הרבע השלישי. המארחים המשיכו להיתקע דקות ארוכות ללא סל שדה, אבל שלשה נפלאה של שולמן הקפיצה את היתרון ל-7. האורחים צימקו לנקודה בזכות שבע נקודות רצופות של סמית', וג'אמפ נהדר של טפירו קבע שיוויון מדהים, 72:72. בראדלי החזיר עם סל ועבירה, ועשה את העבודה מאוחר יותר מהעונשין כדי להעלות ל-3, חצי דקה לסיום. טפירו ניסה לחדור אבל הזריקה שלו לא פגעה בכלום, ונתניה חגגה ניצחון שלישי ברציפות, 74:77.

קלעו לברק נתניה: מרקו קילינגסוורת' 20 (8 מ-10 מהשדה, 5 ריבאונדים, 4 איבודים), דרון וושינגטון 17 (8 מ-11 מהשדה), ראמל בראדלי 15 (7 ריבאונדים, 3 אסיסטים), יהוא אורלנד 14 (4 מ-8 ל-3), ג'ונתן מיטשל 4, איל שולמן 3, טמיר אריאלי 2, אלירן גואטה 2.

קלעו להפועל ירושלים: קורטני פלס 16 (4 מ-9 ל-2, 1 מ-4 ל-3, 5 אסיסטים), דן גרונפלד 11, קרייג סמית' 11, ג'וש דאנקן 10 (3 איבודים), מאיר טפירו 8 (1 מ-6 ל-2), רביב לימונד 6, ג'ייקוב פולן 5 (1 מ-4 ל-3), אלישי כדיר 4, אורי קוקיה 3.

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו מול שחקן ברק נתניה טמיר אריאלי. מגד גוזני
גם לו לא היו תשובות. טפירו מול אריאלי/מגד גוזני

מכבי אשדוד – בני הרצליה 88:74

הרצליה הגיעה חבוטה לאחר ההפסד הדרמטי לנתניה, שלדעת אנשי הקבוצה נגרם אך ורק בגלל השופטים, והערב היא שוב נתנה למישהו להכריע את המשחק עבורה, אבל הפעם היה לפחות מדובר בשחקן שלה: ג'ומיין ג'ונס. הפורוורד של הרצליה להט מחוץ לקשת עם מטווח מדהים של 6 מ-7 לשלוש, וכשהוא מקבל כזה סיוע מבן רייס ורומל בק, קשה מאוד לנצח את הרצליה. ואשדוד? היא עדיין ללא ניצחון, ורבע אחרון ביזיוני שלה בו היא התפרקה לסיום, הבהיר בדיוק מדוע היא במצב הזה.

הרצליה פתחה בצורה מצויינת את המשחק, כשהרב פופ ורומק בק מריצים אותה ליתרון 0:7 מהיר. גוני יזרעאלי העלה את המארחים על הלוח עם שלשה, אבל שלשות מן העבר השני של בן רייס וג'ומיין ג'ונס העלו את האורחים ליתרון 10, כשבסיום הרבע הראשון הוליכה הרצליה 18:25. אשדוד עלתה לרבע השני בטירוף, חיממה מנועים וטסה ל-4:12 בראשות סקין ומשה מזרחי, כדי לעלות ליתרון 29:30. בק חיפש להחזיר את קבוצתו למשחק, ואחרי שהחטיא שוב ושוב מחוץ לקשת, תפר חמש נקודות והוריד את בני הרצליה ביתרון 40:42 אל המחצית.

בדיוק כמו במחצית הראשונה, גם הפעם ג'ונס ורייס הריצו לבדם את הרצליה ליתרון דו ספרתי, כשכריס אלן כופה לא מעט זריקות מהצד השני. למזלה של אשדוד, היה לה את סימפסון וחג'ג', שלחצו על הדוושה ואל הרבע האחרון הגיעו המארחים בפיגור 63:60 בלבד. ג'ונס פשוט לא הפסיק לצלוף לשלוש, קלע את השלשה השישית שלו, ויחד עם רומל בק שהתעורר קבע יתרון 69:79, 5 דקות לסיום. אשדוד פשוט הרימה ידיים, לא קלעה נקודה במשך ארבע דקות, ומנגד ראתה את רייס משפר את הסטטיסטיקה האישית שלו, בעוד הרצליה השיגה ניצחון חוץ גדול, 74:88 בסיום.

קלעו לבני הרצליה: ג'ומיין ג'ונס 25 (6 מ-7 לשלוש), 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, רומל בק 22 (8 מ-11 לשתיים, 1 מ-8 לשלוש), בן רייס 15, הרב פופ 12 (6 מ-6 לשתיים) ו-8 ריבאונדים, אייזק רוזפלט 10 ו-6 ריבאונדים, מילט פלאסיו וניב ברקוביץ' 2 כל אחד, עוז חזקיה, אליאב אוחנון, רועי איילון ובן אלטיט שיחקו ולא קלעו.

קלעו למכבי אשדוד: דיימון סימפסון 19 (9 מ-20 מהשדה) ו-12 ריבאונדים, דרור חג'ג' 17, כריס אלן 11 (1 מ-5 לשלוש), משה מזרחי 10, ג'יימי סקין 9, גוני יזרעאלי 5, קני גבריאל 3 (1 מ-8 מהשדה), דניאל גור אריה וגלעד קרני שיחקו ולא קלעו.

ג'ומיין ג'ונס שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
פשוט ערב ענק שלו. ג'ונס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully