וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "המאזן גרוע, אי אפשר לשחק ככה"

30.10.2012 / 9:21

בהפועל ירושלים מנסים להבין איך הקבוצה נקלעה למאזן 3:0. דרוקר לשחקנים: "תסתכלו במראה, כל אחד חייב להילחם"

לא כך ציפו בהפועל ירושלים לפתוח את העונה: שלושה הפסדים בשלושת מחזורי הפתיחה. קברניטי המועדון התקשו להסתיר את אכזבתם הרבה לאחר ההפסד 77:74 לברק נתניה אמש (שני). "במחצית הראשונה שיחקנו איום ונורא. לא פלא שהפסדנו. פשוט אי אפשר לשחק כך. איך יכול להיות שנתניה נראית פשוט הרבה יותר רעבה מאיתנו?", אמר גורם בקבוצה. גורם נוסף הוסיף: "בשורה התחתונה אנחנו במאזן פתיחה גרוע, מה אפשר להגיד יותר מכך?".

בקבוצה סבורים כי העבודה עם השחקנים צריכה להיות השבוע גם בפן המנטלי. כבר לאחר ההפסד בשבוע שעבר להפועל תל אביב, הוחלט בישיבת הדירקטוריון כי ההנהלה תיפגש עם המאמן שרון דרוקר בכדי להבין מדוע הקבוצה לא מצליחה להתרומם.

בסיום המשחק כינס דרוקר את השחקנים בחדר ההלבשה, שם אמר להם בתקיפות: "אנחנו נמצאים בבור עמוק ובמקום רע מאוד, אנחנו חייבים לצאת מזה ולא לשקוע יותר עמוק. אם לא נתעשת לא נצא מזה. כל אחד חייב להסתכל על עצמו במראה, כל אחד חייב להילחם. אי אפשר להיראות כך".

שחקן הפועל ירושלים קורטני פלס. מגד גוזני
"לא ברור מה קורה לנו". פלס/מגד גוזני

בצוות המקצועי סבורים כי יש בעיה בעמדת הגארד, אך גל מקל אינו מעוניין כרגע להצטרף לקבוצה. לפני כמה ימים בדק דרוקר את האפשרות לצרף לקבוצה את אבי בן שימול, שמשחק באילת. עם זאת, בקבוצה מדגישים כי ישנן מגבלות תקציביות כך שבתקופה הקרובה לא צפויים להיות שינויים בסגל. כמו כן שוב דיברו בקבוצה על חוסר אגרסיביות, על הצורך להילחם על הפרקט לאורך כל המשחק, על הנחיתות בריבאונד ועל איבודי הכדור הרבים.

דרור כהן, עוזר המאמן ניסה לנתח את ההפסד ואמר לוואלה! ספורט: " זה לא שאין כישרון ואין יכולת. אנחנו במאזן 3:0, וזה לא נעים, בלשון המעטה. מה קרה מול נתניה? זה הרבה סגנון משחק, אולי גם מנטלי , אבל צריך להתמודד ולמצוא את הבעיות. ברור שיש כאן מחסום מנטלי, מה שראינו מול נתניה זה כל כך שונה ממה שאנחנו רואים באימונים. באימונים אנו מגיעים עם הרגשה טובה, אנחנו פשוט לא מביאים את היכולת למשחק".

קורטני פלס נשמע אובד עצות. "כולם מאוכזבים, זה לא קל עבורנו. להיות במאזן של שלושה הפסדים זה דבר מאוד לא נעים. לא כך רצינו לפתוח את העונה ובטח לא רצינו להפסיד כך", אמר הפרווורד האמריקאי לוואלה! ספורט. "מה קורה לנו? זה לא ברור. אם היינו מבינים מה הבעיה אז היינו מנצחים, מה שבטוח זה שאנחנו צריכים להילחם. מי שרוצה לנצח משחקים חייב תמיד להיות אגרסיבי על המגרש, להילחם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully