וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "מה שהיה היה במכבי, אני בגיל שאין נקמות"

29.10.2012 / 11:52

מאמן ראשון לציון התייחס לניצחון על הקבוצה ממנה פוטר בעבר: "עכשיו צריך לרדת לקרקע". חנוכי: "שטפנו את העיניים בסיום"

צילום ועריכה: קובי אליהו

מכבי ראשון לציון ערכה היום (שני) אימון שחרור לאחר הניצחון הגדול 64:81 על מכבי תל אביב ביד אליהו אמש. בקבוצה לא חרגו ממנהגם לערוך את אימון השחרור לאחר המשחק, ומחר יקבלו השחקנים יום חופש כמקובל. בקבוצה לא אופטימיים לגבי חזרתו של הרכז לאזריק ג'ונס שצפוי להחמיץ גם את המשחק מול הפועל תל אביב בשבוע הבא, משחק אותו מגדירים במועדון כחשוב מאוד להמשך העונה.

מאמן ראשון, אפי בירנבוים, אמר היום: "לא יצאתי מגדרי כי זו תחילת העונה. זה בונוס גדול מאוד כי אני לא רואה הרבה קבוצות שינצחו את מכבי ביד אליהו אם בכלל. הראש שלי כבר במשחק הבא שזה דרבי בין המשכיר לשוכר. למרות שאתה יודע ומתכונן ומכין תוכנית משחק אתה יודע שבסוף יגיעו השריקות האחרונות ושמה יקבע המשחק, בוא נגיד שהייתה לנו שליטה מלאה לאורך כל המשחק.

אפי בירנבוים מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"לנצח את מכבי תל אביב ביד אליהו זה בונוס גדול". אפי בירנבוים/ברני ארדוב

"אי אפשר להתנבא והתפקיד שלנו הוא לא להתכונן רק למשחק הבא, אלא לעונה שלמה", המשיך המאמן. "הרכז שלנו פצוע וצריך לחזור לעניינים, מה שחשוב זה שאני לא צריך לעבוד קשה מדי כדי להוריד את החבר'ה לקרקע. אין לנו פה שום בעיה, יש לי את הקפטן ניצן חנוכי ואת עמית בן דוד והם ידעו לעשות את זה. אלו דברים שאנחנו ראינו אבל אתם רואים את זה כאילו שזה קרה בבום. אתה לא מנצח פתאום את מכבי ביד אליהו, אנחנו את הדרך רואים ואת העבודה. אור סולומון נכנס כל בוקר לחדר משקולות והוא לומד מחנוכי ומבנדה איך לעבוד. יש לנו גם את שון דאוסן שאתמול שיחק חמש דקות. זה מועדון מיוחד שמוציא כל שנה שחקנים, וגם יש לנו שחקנים שלנו בליגה השנייה שאנחנו עוקבים אחריהם".

בירנבוים התייחס גם למחשבות שעברו בראשו בזמן המשחק אמש: "עבר בראש שהנה מגיע הקאמבק של מכבי, אבל אני בכזה גיל שזה כבר לא משפיע עליי, אני מכיר את כל הסיפורים. אתה יודע שאם החבר'ה יצמדו לדף וידעו לעשות מה שצריך אז יהיה בסדר, מה עוד שהחבר'ה שלנו חדשים וגם להם יש הרבה שחקנים חדשים. מה ששימח אותי שחיכינו שבע דקות למכבי על המגרש במהלך המחצית השנייה וידעתי שהם קיבלו שטיפה והם לא מכירים את זה. זה עוד ניצחון בשבילי, אני בגיל שאין נקמות. מה שהיה היה במכבי וזה מה שהיה צריך לקרות. זה רק סיפוק והנאה בשביל המועדון שלי שאני עובד בו הרבה זמן. מה שחשוב לי זה המועדון שלי ושום דבר מעבר לזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקני מכבי ראשון לציון חוגגים. ברני ארדוב
המאמן שלהם לא יוצא מגדרו. שחקני ראשון לציון/ברני ארדוב

ניצן חנוכי, שסיים עם תשע נקודות, הוסיף: "תמיד זה מיוחד לנצח את מכבי ובטח שזה בא בצורה משכנעת כמו אתמול. דיברתי עם כמה שחקנים בחדר הלבשה, שבגלל ההפרש הגבוה השמחה לא הייתה כמו ניצחון על הבאזר. אבל אחרי שראיתי את כל התגובות, וכל האוהדים איך זה היסטוריה בשבילם, הבנו עד כמה גדול זה היה. לא היה לנו יום מדהים לשלוש או דברים כאלה, באנו עם תוכנית משחק ברורה שהכינו לנו ועמדנו בצורה מושלמת בה. הדברים התחברו, וזה תרם שמכבי היו ביום פחות טוב, אבל גם לנו היה חלק בזה ולהגנה שהייתה לנו".

"ברור שאתה בא נגד מכבי אתה לא חולם לנצח בכזה הפרש, אתה רוצה להישאר במשחק ולהשאיר לעצמך אופציה לנצח", הוסיף הגארד. "ככה הרגשנו לפני, אבל לכל משחק יש את החיות שלו. בסוף שטפנו את העיניים אבל כיף שככה זה נגמר. ידענו שאם נפתח את הרבע טוב יהיה לנו צ'אנס לנצח, ואני שמח שעשינו כמה פעולות גדולות שידענו לעצור את זה. התפקיד שלי ושל בן דוד הוא להוריד את כולם לקרקע".

ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
"בסוף המשחק שטפנו את העיניים". ניצן חנוכי/ברני ארדוב

"כבר אתמול אמרנו לכולם שאם לא ננצח את הפועל תל אביב בשבוע הבא אז לא עשינו כלום,, המשיך. "התקשורת תדבר על הסינדרום של הניצחון אחרי מכבי, אבל אנחנו חייבים להמשיך ולנצח". על היכולת שלו אמר: "זה רף התקדמות שרציתי לעשות ואני שמח שאני ממשיך ככה, אחת הסיבות שהמשכתי בראשון מעבר לחיבור למועדון זה כי אני מרגיש בעל הבית וידעתי שאני יכול להיות דומיננטי. אני עובד קשה ואני מקווה שזה ימשיך".

בינתיים, מכבי ראשון לציון גם יכולה להתגאות בספונסר חדש, אחרי שהגיעה להסכם עם קניון הזהב. הקניון שבבעלות קבוצת משה ויגאל גינדי וחברת הביטוח מגדל, חתם עם מועדון הכדורסל על הסכם לעונה הקרובה, במסגרתו תקבל מכבי ראשון לציון כ-450 אלף שקלים. השם והלוגו של הקניון יופיעו על גב התלבושת של השחקנים וכן באולמה של הקבוצה. דני טורקניץ', מנכ"ל קניון הזהב, אמר: "ההחלטה להצטרף כספונסר הינה חלק מהאסטרטגיה של הקניון לפעילות קהילתית בראשון לציון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully