וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית תחקור האשמות צ'לסי כלפי קלטנברג

אחרי שהבלוז האשימו את השופט בהערות גזעניות כלפי אובי מיקל, ההתאחדות הודיעה כי תחקור. השופט ישתף פעולה

ספורט 2

ההתאחדות האנגלית הודיעה הערב כי תפתח בחקירה בשל טענות צ'לסי להערות גזעניות לכאורה מצד השופט מארק קלטנברג לשחקנים: "ההתאחדות תחקור את האשמות שהשמיעה צ'לסי אחרי המשחק נגד מנצ'סטר יונייטד", פורסם בהודעה רשמית. כזכור, צ'לסי הגישה תלונה חסרת תקדים נגד השופט הבכיר, שהרחיק שניים משחקניה ואישר שער מנבדל, בה טענה כי השתמש בשפה לא נאותה כלפי שני שחקנים, אחד מהם ככל הנראה ג'ון אובי מיקל.

הממלכה עדיין סוערת לאחר אירועי אמש (ראשון), במשחק העונה בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי, שהסתיים בניצחון 2:3 של השדים האדומים, לאחר תצוגה רצופת שגיאות מצד השופט קלטנברג. מנג'ר צ'לסי רוברטו די מתאו התלונן כי "השופט השפיע על תוצאת המשחק", ומאוחר יותר התברר כי לבלוז טענות מרחיקות לכת כלפי קלטנבורג. הבלוז, כך נודע, הגישו תלונה רשמית להתאחדות הכדורגל המקומית נגד השופט ומאשימים אותו בהערות גזעניות כלפי שניים משחקני הקבוצה במהלך המשחק.

על פי התלונה (שהוגשה כשעתיים לאחר תום המשחק), שהוגדרה על ידי המועדון תחת האשמה של "שפה בלתי ראויה" , קלטנברג התבטא בגזענות כלפי שחקן אחד, ככל הנראה, ג'ון אובי מיקל ובמקרה נוסף השתמש בשפה לא נאותה כלפי שחקן אחר.

השופט מארק קלאטנברג מראה כרטיס אדום לשחקן צ'לסי פרננדו טורס. Michael Reagan, GettyImages
האשמות חמורות כלפיו. מארק קלטנברג בתצוגת אימים/GettyImages, Michael Reagan

באנגליה אף מדווח כי אובי מיקל התעמת עם השופט בסיום המשחק והתפרץ לחדר השופטים. איגוד השופטים באנגליה מיהר להוציא הודעה מטעמו: "אנו מודעים להאשמות נגדנו ויודעים כי הן מטופלות ונבחנות בשיא הרצינות. מארק ישתף פעולה עם החקירה ומחכה שהעובדות יצופו. לא נתייחס שוב לנושא עד שהנושא ייחקר וייבדק".

נושא הגזענות בכדורגל האנגלי, כזכור, עלה לכותרות עם היוודע ההתבטאויות הגזעניות שהשמיע בלמה צ'לסי, ג'ון טרי, נגד בלם ק.פ.ר אנטון פרדיננד במהלך מפגש בין שתי הקבוצות בעונה שעברה. הפרשייה, שהיכתה גלים בממלכה, הגיעה להכרעה משפטית רק לאחרונה, כשבית הדין קבע כי הבלם יורחק מארבעה משחקים וייקנס ב-220 אלף ליש"ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן צ'לסי ג'ון אובי מיקל. Tom Shaw, GettyImages
לא נרגע מאירועי משחק העונה. ג'ון אובי מיקל/GettyImages, Tom Shaw

בתוך כך, נודע כי צ'לסי אף פתחה בחקירה בעקבות פציעתו של אחד הסדרנים בסטמפורד ברידג'. הסדרן החליק ונפגע בברכו במהלך החגיגות של צ'יצ'ריטו את השער המנצח, ככל הנראה בעקבות חפץ שנזרק מכיוון יציע אוהדי הבלוז. הסדרן אף אושפז בבית החולים. "אני בוחנים את הדיווחים על חפצים שנזרקו מהיציעים ובודקים אם זה מה שגרם לסדרן להחליק", אמר דובר צ'לסי. "על פי מה שידוע לי, הוא החליק ונפל ולאחר מכן קיבל טיפול בצידי המגרש".

עדכון ראשון: 10:16

סדרנים במשחק של צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד. Shaun Botterill, GettyImages
עוד מקרה שמעיב על צ'לסי. הסדרן שנפגע/GettyImages, Shaun Botterill

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully