וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו די מתאו: "השופט השפיע על תוצאת המשחק"

מערכת וואלה! ספורט

28.10.2012 / 20:55

מאמנה של צ'לסי זעם על ההרחקה של טורס ואישור השער של הרננדס: "שער הניצחון היה בנבדל". פרגוסון: "טורס עשה הצגה"

ספורט 2

איזה משחקים דרמטיים קיבלנו הערב (ראשון) בפרמיירליג. 2:2 מרתק בין אברטון לליברפול וגם ניצחון חוץ חשוב של טוטנהאם, אבל המשחק המרכזי היה כמובן זה בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד, משחק שייזכר כאחד המשחקים הטובים שראינו בתקופה האחרונה, אך גם כאחד המשחקים השנויים במחלוקת. שופט המשחק, מארק קלטנברג, הרחיק במהלך המשחק הזה את ברניסלב איבנוביץ' ופרננדו טורס מצ'לסי וגם אישר שער ניצחון של חאבייר הרננדס בדקה ה-75 מנבדל ברור. בסיום קיבלנו 2:3 לא מוצדק ליונייטד וצימוק הפער בפיסגה האנגלית.

חאבייר הרננדס שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג עם אשלי יאנג. רויטרס
חוגגים שער ניצחון מפוקפק. הרננדס ויאנג צילום:/רויטרס

די מתאו: "השופט יצפה במשחק ויבין שקיפח אותנו"

בצ'לסי עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הלא מוצדק למנצ'סטר יונייטד. אלופת אירופה הצליח לצאת מפיגור 2:0 מהיר בזכות שער נפלא של מאטה, אך אז נכנס לתמונה שופט המשחק מארק קלטנברג, שהרחיק את איבנוביץ' (בצדק) ואת טורס (לא בצדק). וגם אישר שער ניצחון של הרננדס מנבדל ברור.

מאמנה של צ'לסי, רוברטו די מתאו התלונן בצדק בסיום המשחק: " ההחלטות של השופט הערב הכריעו את השפיעו על התוצאה. ההרחקה של פרננדו טורס היתה שגויה וכמובן ששער הניצחון של הרננדס הגיע מנבדל, והשפיע באופן ישיר על תוצאת הסיום".

על האדום ההזוי של טורס, אמר: "הכדור היה בין רגליו של טורס והוא קיבל בעיטה. הייתי בהלם שהשופט שלף לו צהוב. אני חשבתי שהשופט ייתן לנו בעיטה חופשית וממש הופתעתי. הכל הלך נגדינו היום ואני ממש לא מרוצה. אין לי ספק שהשופט יראה את המשחק הזה שוב ויבין שהוא טעה, אבל זה לא ישנה את תוצאת המשחק".

אלכס פרגוסון, המנג'ר של היונייטד, התייחס בסיום המשחק להחלטות השיפוט ובעיקר להרחקה של טורס: "אני חושב שטורס עשה טעות שהוא נפל. אני לא מבין אותו משום שהוא יכל להמשיך לרוץ עד השער ולנסות להבקיע, אך במקום זאת הוא בחר ליפול וקיבל אדום. אני חושב שטורס טעה. בשנים האחרונות השופטים הלכו נגדנו והפעם אנחנו הרווחנו עם השער של הרננדס שאכן היה מנבדל".

על הניצחון עצמו הוא אמר: "זה עשר שנים שאנחנו לא מנצחים כאן. היה לנו מאזן טוב מול הקבוצה הזו עד שהגיע מוריניו והרס את המאזן.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully