וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון וליברפול נפרדו ב-2:2

מערכת וואלה! ספורט

28.10.2012 / 17:23

צפו בדרבי המרתק שהסתיים ללא הכרעה, לאחר ששער חוקי של סוארס נפסל בתוספת הזמן. ניצחונות לטוטנהאם וניוקאסל

ספורט 2

המחזור התשיעי בפרמיירליג החל אתמול (הקליקו לצפייה בתקצירי משחקי שבת) ונמשך היום עם ארבעה משחקים. המשחק המרכזי יפגיש את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד, אבל לאוהדי הכדורגל בליברפול זה אכפת הרבה פחות. להם היה משחק מרכזי משלהם, הדרבי העירוני בין אברטון לליברפול שהסתיים ב-2:2. מאוחר יותר יתקיימו גם המשחקים בין ניוקאסל לווסט ברומיץ' ובין סאות'המפטון לטוטנהאם.

שחקן אברטון, לאון אוסמן, מול שחקן ליברפול, אנדרה וויזדום. Clive Brunskill, GettyImages
איזה משחק. אוסמן מול וויזדום/GettyImages, Clive Brunskill

אברטון - ליברפול 2:2

איזה משחק דרבי מרתק היום בגודיסון פארק, אילו 45 דקות ראשונות מסחררות, מלאות אירועים ודרמטיות, כמו שדרבי גדול צריך להיות.

המשחק נפתח בקצב טוב ובעיקר בצבע אדום. בדקה ה-14 לואיס סוארס קיבל מחוסה אנריקה כדור רוחב, בעט מזווית קשה והכדור פגע בלייטון ביינס ונכנס לשערו הוא. 0:1 לליברפול. שש דקות לאחר מכן סוארס קבע 0:2 עם נגיחה אחרי בעיטה חופשית של סטיבן ג'רארד, אבל הקצב המשוגע נמשך ובדקה ה-22 לאון אוסמן צימק. כעבור 13 דקות סטיבן נייסמית' מצא חור בהגנה האדומה ודחק מקרוב פנימה. 2:2 ענק.

במחצית השנייה הקצב קצת ירד וההזדמנויות התחלפו לעתים קרובות מדי באקטים עצבניים ובכמה עבירות לא נאות. 45 דקות שקולות שלא הניבו שערים נוספים למרות מצבים לא רעים למרואן פלאיני וסטיבן ג'רארד ופסילת שער של סורס שנראה חוקי. בסיום 2:2 בדרבי ה-187 בליגה. המאזן כעת: 73 ניצחונות של ליברפול, 57 של אברטון ו-57 תוצאות תיקו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן ליברפול, לואיס סוארס. Chris Brunskill, GettyImages
"בישול" ושער. סוארס/GettyImages, Chris Brunskill

סאות'המפטון - טוטנהאם 2:1

התרנגולים שמו בצד את ההפסד בדרבי לצ'לסי ושבו למקום הרביעי אחרי ניצחון חוץ על העולה החדשה. טוטנהאם לא ניצחה בסט. מאריז מאז נובמבר 1999, אבל הפעם עשתה זאת עם נגיחה של גארת' בייל בדקה ה-19 ושער נוסף של האמריקאי קלינט דמפסי בדקה ה-39. ג'יי רודריגז צימק עבור סאות'המפטון בדקה ה-66.

ארון לנון שחקן טוטנהאם בין שחקני סאות'המפטון. Richard Heathcote, GettyImages
טוטנהאם במקום הרביעי. לנון בין שחקני סאות'המפטון/GettyImages, Richard Heathcote

ניוקאסל - ווסט ברומיץ' 1:2

"העונה שלנו בליגה מתחילה מעכשיו", הצהיר שוער ניוקאסל טים קרול לפני המשחק מול ווסט ברומיץ'. ניוקאסל הגיעה אחרי שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון והייתה קרובה לרשום את הרביעי, אך שער דרמטי של פאפיס סיסה עמוק בתוך תוספת הזמן, אחרי בישול של המחליף המוכשר סמי אמאובי, סידר למגפייז ניצחון יקר. דמבה בה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-35 עם שערו השביעי העונה, לפני שרומלו לוקאקו השווה בנגיחה בדקה ה-55 עבור ווסט ברום העיקשת. עד שבא סיסה.

דמבה בה שחקן ניוקאסל. Matthew Lewis, GettyImages
שער שביעי העונה. דמבה בה/GettyImages, Matthew Lewis

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully