וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר סיטי גברה 0:1 על סוונסי

מערכת וואלה! ספורט

27.10.2012 / 20:38

הסיטיזנס נצמדו לצ'לסי בפסגה לאחר שער של טבס בדקה ה-61. שכטר לא שותף. 0:1 דרמטי לארסנל על ק.פ.ר, הפסד לווסטהאם

ספורט 2

צפו בתקציר המשחק בין ארסנל לק.פ.ר

אנגליה כולה ממתינה לקרב הפסגה בין צ'לסי למנצ'סטר יונייטד ולדרבי היוקרתי בין אברטון לליברפול, אבל כמתאבן הגישה היום (שבת) הפרמיירליג מספר משחקים מסקרנים נוספים, כאשר במוקד מנצ'סטר סיטי האלופה ניצחה 0:1 את סוונסי משער של קרלוס טבס וניצבה במקום השני, מרחק נקודה מצ'לסי. ארסנל התאוששה מהשבוע הקשה עם ניצחון דחוק 0:1 על נועלת הטבלה ק.פ.ר, בעוד ווסטהאם עם יוסי בניון (45 דקות בהרכב) הפסידה 2:1 בחוץ לוויגאן. המשחק בין רדינג לפולהאם הסתיים ב-3:3 דרמטי.

שחקן ווסטהאם יוסי בניון. Jamie McDonald, GettyImages
משחק מאכזב שהסתיים מבחינתו אחרי 45 דקות. יוסי בניון/GettyImages, Jamie McDonald

וויגאן - ווסטהאם 1:2

מסתבר שהפטישים עושים במכנסיים בכל פעם שהם פוגשים את וויגאן. ווסטהאם רצתה לנקום בקבוצה שהורידה אותה ליגה ב-2011 וגם ניצחה אותה 1:4 בגביע הליגה מוקדם יותר העונה, אבל הלטיקס היו טובים יותר והשיגו ניצחון ליגה שני בסך הכל, שקטע מבחינתם רצף נוראי של ארבעה הפסדים בחמישה משחקים. יוסי בניון פתח בהרכב ווסטהאם והוחלף בהפסקה, כשאיבן ראמיס בוולה נהדר בדקה השמינית וג'יימס מקארתור בדקה ה-47 הכריעו את המשחק עבור וויגאן. ג'יימס טומקינס רק צימק שלוש דקות בתוך תוספת הזמן.

אחרי דקות ראשונות של גישושים, בניון שפתח בהרכב וחבריו מצאו עצמם בפיגור מוקדם. ראמיס עלה לעזרת ההתקפה בכדור קרן של ז'אן בוסז'ור, נשאר לבד והפציץ מהאוויר בשמאל אל הרשת כדי לקבוע 0:1 לוויגאן בדקה השמינית. שער שני לראמיס באנגליה, כאשר הראשון היה בגביע הליגה, גם כן לרשת ווסטהאם. בדקה ה-32, אחרי מספר הזדמנויות טובות של וויגאן, הפטישים סיכנו את השער כשבניון כמעט הגיע לכדור של קווין נולאן, שנהדף על ידי עלי אל חבסי.

קפטן הנבחרת הוחלף בהפסקה, אבל זה לא עזר לאורחים שספגו את השני בדקה ה-47. וויגאן יצאה להתקפה יפה, בסיומה שון מאלוני השאיר למקארתור שבעט לרשת מ-12 מטרים בשער תוצרת סקוטלנד. ווסטהאם רצתה לחזור למשחק, אלא שהשער המצמק שלה הושג רק בתוספת הזמן, כשטומקינס נגח לרשת ורק המתיק את הגלולה.

איבן ראמיס שחקן וויגאן (משמאל) חוגג עם שון מאלוני. Paul Thomas, GettyImages
אוהב לשחק מול ווסטהאם. איבן ראמיס/GettyImages, Paul Thomas

ארסנל - ק.פ.ר 0:1

אחרי שני הפסדים השבוע לנוריץ' ושאלקה, ארסנל קיוותה לפרוק את התסכול על נועלת הטבלה ק.פ.ר, אך שוב סבלה מהתקפה חסרת מחץ, הרבתה להחטיא וכמעט רשמה משחק שלישי ללא שער זכות. אחרי אינספור החמצות ויכולת נהדרת של ז'וליו סזאר בשערה של ק.פ.ר, היה זה מיקל ארטטה שדחק מקרוב ומעמדת נבדל את שער הניצחון בדקה ה-84, חמש דקות אחרי שסטפן מ'ביה השאיר את האורחים ב-10 שחקנים, ושימח את אוהדי ארסנל ביום בו ג'ק ווילשר חזר למגרשים אחרי 14 חודשים ארוכים ובקארי סאניה אחרי כחצי שנה. אמנם שער שהיה צריך להיפסל, אבל לארסן ונגר יש עוד שלוש נקודות.

אחרי 10 דקות הייתה קרובה ארסנל לראשון, אבל ארון ראמזי המשיך את ההגבהה של סאניה בנגיחה קשתית למשקוף. התותחנים המשיכו ללחוץ וחסרו מחץ בהתקפה, כשז'וליו סזאר שמר על רשת נקייה במחצית הראשונה. ארסנל העבירה הילוך לאחר ההפסקה, אבל החמצות גדולות של אוליבייה ז'ירו וסנטי קאסורלה (לבד משמונה מטרים) מנעו ממנה לעלות ליתרון. בדקה ה-79 הפקיר מ'ביה את ק.פ.ר ב-10 שחקנים, כשניסה לבעוט ללא כדור בתומאס ורמאלן והורחק. שתי דקות לאחר מכן סזאר בזינוק אדיר מנע שער עצמי והמשיך עם הדיפה לנגיחה של זי'רו בדקה ה-84, אך אז על הריבאונד היה ארטטה שהבקיע מקרוב. סזאר הוסיף עוד שתי הצלות למאזנו, ובתוספת הזמן ק.פ.ר כמעט השיגה שוויון מדהים, אבל ויטו מאנונה עצר את הפריצה הסוחפת של המחליף ג'יימי מאקי.

ג'ק ווילשר שחקן ארסנל לפני אסטבן גראנרו שחקן ק.פ.ר. רויטרס
חזר אחרי 14 חודשים. ג'ק ווילשר לפני אסטבן גראנרו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - סוונסי 0:1

מה נאמר על מנצ'סטר סיטי? הסיטיזנס, כך נראה, מפתחים מסורת. בדומה לעונה שעברה, בה הוכתרה כאלופה באנגליה והודחה בשלב הבתים בליגת האלופות, העונה הנוכחית שלה מסתמנת כהעתק של העונה הקודמת. בעוד שבליגת האלופות רשמו שחקניו של רוברטו מאנצ'יני הפסד לאייאקס ונמצאים בסכנה ממשית להדחה, הם רשמו ניצחון רביעי ברציפות בליגה ונצמדו לצ'לסי בפסגה, עם 21 נקודות בשבעה מחזורים, לאחר 0:1 לא קל על סוונסי. איתי שכטר ניצב בספסל האורחת אך לא שותף.

טבס יזם הזדמנות ראשונה לסיטי בדקה ה-20, כאשר חטף באגרסיביות כדור מצ'יקו פלורס ליד הקרן, אך כדור הרוחב שלו לכיוונו של אגוארו לא היה מדויק ו-וורם קלט. טבס המשיך לנסות ובעט בדקה ה-38 מהכניסה לרחבה לא חזק במיוחד לידיו של וורם. סוונסי יצאה למתפרצת מהירה בדקה ה-39 ופאבלו הרננדס עבר אחד והעביר רוחב, אך ריצ'ארדס היה במקום כדי להרחיק. סוונסי יצרה עוד הזדמנות מצוינת בדקה ה-41 כאשר מיצ'ו קיבל כדור עומק מדה גוזמן ורץ לבד מול הארט, שיצא בזמן ובלם אותו.

אגוארו איים על השער עם בעיטה לא מדויקת מחוץ לשער ובאלוטלי, שעלה במחציץ, בעט לא טוב כשקיבל כדור רוחב של נאסרי שפרץ באגף. באלוטלי הגיע להזדמנות נוספת בדקה ה-50, שוב ממסירה מצוינת של נאסרי, אך ניסה לחלוף על פני וורם ונאלץ למסור כדור לא טוב שנחטף. סיטי המשיכה ללחוץ ואגוארו הגיע למצב הבקעה נוסף בדקה ה-53, כשנגיחה של טורה מצאה אותו במרכז הרחבה, אך הארגנטינאי בעט חלש.

מיצ'ו החמיץ הזדמנות גדולה להעניק יתרון לאורחים בדקה ה-58 אחרי רוחב של הרנננדס. אך סוונסי שילמה ביוקר על ההחמצות שלה, כשבדקה ה-61 טבס קיבל כדור מגאל קלישי ובעט כדור מצוין מ-20 מטרים חזק ומדויק לפינה. וורם, שוערה של סוונסי, נפגע כשזינק להציל את הבעיטה של טבס והוחלף על ידי גרארד טרמל. בדקה ה-74 ריצ'ארד הרחיק רע מאוד כדור שהגיע לדה גוזמן, שבעט מחוץ לרחבה מעל השוער והחוצה. לא פחות מ-12 דקות נקבעו לתוספת הזמן, במהלכן הגיעה באלוטיל להזדמנות נוספת אך בעט מעל השער.

קרלוס טבס, מנצ'סטר סיטי. Clive Brunskill, GettyImages
שער מצוין ששווה ניצחון רביעי ברציפות בליגה. קרלוס טבס/GettyImages, Clive Brunskill

משחקים נוספים

רדינג - פולהאם 3:3
לרדינג: מיקלה לייגרטווד (26), גארת' מקלירי (85), האל רובסון קאנו (90). לפולהאם: בריאן רואיס (61), כריס ביירד (77), דימיטאר ברבאטוב (88)

אסטון וילה - נוריץ' 1:1
לאסטון וילה: כריסטיאן בנטקה (27). לנוריץ': מייקל טרנר (79)

סטוק סיטי - סנדרלנד 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully