וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איך סרינה וויליאמס לא מדורגת ראשונה בעולם?"

מאמנה של הטניסאית ביקר את שיטת הניקוד: "זו תקלה שמישהו צריך לתקן". וויליאמס: "כשאני בכושר טוב קשה מאוד לנצח אותי"

סרינה וויליאמס זכתה אתמול (ראשון) בטורניר המאסטרס היוקרתי באיסטנבול אחרי ניצחון 4:6, 3:6 על מריה שראפובה במשחק על התואר, אבל למרות שהיא זכתה בחודשים האחרונים גם בווימבלדון ובאליפות ארה"ב הפתוחה (וגם בשתי מדליות זהב אולימפיות), האמריקאית בת ה-31 תסיים את העונה במקום השלישי בעולם. הסיבה: ההיעדרות שלה מהטורנירים בבייג'ינג ואינדיאן וולס.

"תמיד אמרתי שאם אני משחקת טוב, מאוד קשה לנצח אותי ואני עדיין מאמינה בזה", אמרה סרינה, שניצחה העונה בכל חמשת המפגשים שלה עם המדורגת 1 בעולם ויקטוריה אזרנקה ובכל שלושת המשחקים נגד שראפובה שמדורגת 2.

מאמנה של הטניסאית, פטריק מוראטוגלו, שיגור ביקורת גלויה על שיטת הניקוד: "זה מאוד מפתיע שסרינה זכתה בשני טורנירי גרנד סלאם, במדריד, במאסטרס ובאולימפיאדה, אבל מדורגת במקום השלישי בעולם. יש איזשהי תקלה איפשהו ומישהו צריך למצוא אותה".

אז מכאן לדירוג שהתפרסם הבוקר: ההגעה של ויקטוריה אזרנקה לחצי הגמר באיסטנבול הבטיחה שהיא תסיים את העונה במקום הראשון בעולם, שראפובה מאחוריה וסרינה כאמור שלישית. אחריהן אגניישקה רדוואנסקה ואנג'ליק קרבר. שחר פאר ירדה שלב אחד, מהמקום ה-73 למקום ה-74. יוליה גלושקו במקום ה-164 בעולם.

אצל הגברים הרביעייה הראשונה ממשיכה להיראות כך: נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר, אנדי מארי, רפאל נדאל. הקפיצה המרשימה של השבוע שייכת לאיבן דודיג הקרואטי, שטיפס מהמקום ה-110 למקום ה-67 אחרי שהגיע עד לחצי הגמר בוולנסיה. דודי סלע ירד מהמקום ה-96 למקום ה-101 ואמיר ויינטרוב מדורג במקום ה-196.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully