וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: סרינה וויליאמס זכתה בטורניר איסטנבול

האמריקאית בת ה-31 המשיכה את השנה הנפלאה שלה עם 4:6, 3:6 על מריה שראפובה בגמר. גרפה תואר שביעי השנה

לאחר הניצחון הנהדר של חואן מרטין דל פוטרו על רוג'ר פדרר בגמר טורניר באזל, היום (ראשון) העמוס בעולם הטניס נמשך, כשסרינה וויליאמס גברה לאחר שעה ו-29 דקות על מריה שראפובה 4:6, 3:6 בגמר טורניר המאסטרס באיסטנבול (על סך פרסים של 4.9 מיליון דולר).

וויליאמס (המדורגת 3 בעולם) המשיכה את התקופה המעולה שלה, אחרי שזכתה בחודשיים האחרונים באליפות ארה"ב הפתוחה, טורניר ווימבלדון ובשתי מדליות זהב אולימפיות. בכך, זכתה בתואר השביעי שלה השנה וגם שמרה על מאזן מצוין במשחקים מול הרוסיה (2 בעולם), שעומד כעת על 10 ניצחונות לעומת שני הפסדים בלבד. בסך הכול, היה זה הניצחון ה-54 של וויליאמס ותואר שביעי שלה השנה. זהו התואר ה-46 שלה בקריירה.

סרינה וויליאמס. רויטרס
עוד תואר לאוסף. סרינה וויליאמס/רויטרס

האמריקאית רשמה 33 ווינרים לעומת 13 בלבד של שראפובה והרשימה עם 11 אייסים לעומת 2 בלבד של יריבתה. המערכה הראשונה נפתחה כשהשתיים שומרות על ההגשות שלהן, עד שוויליאמס שברה פעם אחת והמשיכה עד לכדי 4:6 במערכה כולה. וויליאמס פתחה חזק גם את המערכה השנייה ושברה פעמיים, ומכאן הדרך לשבירה מנטלית של שראפובה הייתה קרובה מתמיד. האמריקאית שמרה על ההגשות שלה והשלימה 3:6 במערכה וזכייה נהדרת בטורניר.

הטניסאית הרוסיה מריה שראפובה. רויטרס
המצ' אפ מול וויליאמס הפך כבר לסיוט. שראפובה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully