וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טניס: דל פוטרו זכה בטורניר באזל, פרר בולנסיה

הארגנטינאי נראה מצוין וקילקל לרוג'ר פדרר זכייה שישית בתואר בעיר הולדתו, לאחר 4:6, 7:6, 6:7. פרר ניצח את דולגופולוב

חואן מרטין דל פוטרו ממשיך את השנה הטובה שלו, והיום (ראשון) שוב הוכיח שביום טוב, הוא מסוגל להתמודד עם כל שחקן בעולם, לאחר שגבר לאחר שעתיים ו-44 דקות 4:6, 7:6, 6:7 על רוג'ר פדרר בגמר טורניר באזל (על סך פרסים של 1.4 מיליון יורו). לאחר שזכה רק בשבוע שעבר בטורניר וינה, הצליח המדורג 8 בעולם לגרוף את התואר ה-13 בקריירה דווקא לעיני הקהל השוויצרי שדחף את האגדה המקומית רוג'ר פדרר, לאחר קרב מצוין והפכפך.

בכך הנחיל דלפו הפסד שני בלבד מתוך 35 לפדרר בטורניר באזל לאורך השנים ועל הדרך מנע ממנו זכייה שישית בתואר המסורתי בעיר הולדתו. היה זה ההפסד הראשון של פדרר בבאזל מאז גמר 2009, בו הפסיד לנובאק דג'וקוביץ'. דויד פרר הספרדי זכה בפעם השלישי בטורניר ולנסיה, לאחר ניצחון במשחק הגמר על אלכסנדר דולקופולוב 4:6, 6:3,1:6. בהמשך היום, יעלו לשחק סרינה וויליאמס ומריה שראפובה בקרב מסקרן בגמר טורניר המאסטרס באיסטנבול.

חואן מרטין דל פוטרו טניסאי ארגנטינאי מניף את הגביע בבאזל לצידו של רוג'ר פדרר. רויטרס
שוב מוכיח שביכולתו להתמודד עם הטובים ביותר. דל פוטרו חוגג, פדרר מאוכזב/רויטרס

דלפו פתח את המשחק מצוין ורשם מערכה ראשונה טובה מאוד מול פדרר, שדווקא הצליח. הוא שבר פעם אחת במשחקון והצליח לשמור על ההגשות, ובסופו של דבר ניצח את המערכה 4:6. פדרר התקשה למול ההגשות המצוינות של דלפו (שדורג 2 בטורניר), שהגיע תשעה אייסים לאורך המשחק.

במצב של 5:5 במערכה השנייה, לאחר שהשניים שמרו על ההגשות שלהם, דלפו היה קרוב לשבור את השוויצרי, אך האחרון הציל נקודת שבירה ולאחר מכן הוסיף נקודה יקרה שזיכתה אותו במשחקון. אלא שדל פוטרו לא וויתר וסחט שובר שוויון עם משחקון מצוין. פדרר כבר הפסיד שלוש נקודות מערכה בשובר השוויון, אך הצליח לנצח אותו בסופו של דבר והשווה ל-1:1 במערכות.

הטינסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
הפסד מול הקהל הביתי. פדרר/רויטרס

במצב של 3:3 במערכה השלישית, לאחר שהשניים הציגו יכולת מצוינת ושמרו כל אחד על ההגשות, לפדרר הייתה הזדמנות לשבור, אך הוא איבד נקודת שבירה והפסיד את המשחקון. דל פוטרו נראה נחוש ואגרסיבי ושוב שוב חזר מפיגור במשחקונים, והמערכה בה הפגינו שני המתמודדים יכולת מצוינת הלכה לשובר שוויון מותח. דלפו הפגין סף מנטלי גבוה ולא נלחץ, בדרך לניצחון בשובר השוויון ובמשחק כולו.

פרר זכה בטורניר ולנסיה

דויד פרר המשיך את העונה המדהימה שלו וזכה הערב בטורניר ולנסיה אחרי ניצחון במשחק הגמר על אלכסנדר דולקופולוב 4:6, 6:3,1:6. זו היתה הזכייה השישית של פרר בתואר ATP והפעם השלישית שהוא זוכה בטורניר היוקרתי בולנסיה. פרר פתח את המשחק מצויין וניצח בקלות את המערכה הראשונה. במערכה השניה הצליח הרוסי להפתיע עם שבירה ולנצח, אך המילה האחרונה היתה של הספרדי שניצח את המשחק בתוך שעה ו-49 דקות לעיני הקהל הביתי שלו.


הספרדי גרף פרס כספי של 341,850 אלף יורו בעקבות ההישג הזה וכן צבר 500 נקודות דירוג, כאשר דולוגופולוב, שנתן טורניר מצויין, צבר 300 נקודות דירוג וסכום כספי של 154,570 אלף יורו.

דויד פרר טניסאי ספרדי. רויטרס
ממשיך בתקופה הטובה שלו. דויד פרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully