וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפער מברצלונה? מוריניו לא מודאג

מאמן ריאל: "במארס הובלנו ב-10 נקודות והרגשנו שהכל פתוח. עכשיו הפער 8 ורק אוקטובר". איזה שיא רונאלדו שבר הפעם?

כיממה אחרי שברצלונה הביסה את ראיו וייקאנו 0:5 והגדילה את הפער שלה על פני ריאל מדריד ל-11 נקודות, חזר הניגון. הבלאנקוס השיבו עם 0:5 משלהם אמש (ראשון) בחוץ על מאיורקה והחזירו את הפער לשמונה.

הפער יחסית גדול, אבל מאמן ריאל, ז'וזה מוריניו, הדגיש שהוא לא מודאג: "במארס בעונה שעברה היה לנו פער של 10 נקודות במקום הראשון, אבל עדיין הרגשנו שהכל פתוח. עכשיו רק אוקטובר ונובמבר והפער לא עומד על 10 נקודות, אלא על שמונה. אנחנו רק צריכים להמשיך לנצח ולהתעלם מהיריבה הגדולה שלנו".

ריאל פתחה את העונה בצורה לא טובה, אבל בחמשת משחקי הליגה האחרונים השיגה ארבעה ניצחונות ותיקו אחד (בחוץ נגד ברצלונה) ומוריניו הוסיף: "מאז ההפסד לסביליה, הקבוצה מנצחת. אנחנו לא משחקים מצוין כמו בעונה שעברה, אבל היכולת שלנו מספיק טובה בשביל לנצח משחקים".

גונסאלו היגואין, שהצטיין אמש עם שני שערים ושני בישולים לכריסטיאנו רונאלדו, אמר ש"ברצלונה יודעת שאסור לה להפסיד", וסרחיו ראמוס הוסיף: "אני מרוצה מהתוצאה. ידענו שמדובר במשחק קשה ושאסור לנו לבזבז זמן, והשתלטנו על המשחק כמו שאנחנו יודעים".

אגב רונאלדו, צמד השערים שהוא כבש אמש העלה את מאזן הכיבושים שלו בליגה הספרדית ל-124 והוא טיפס מהמקום התשיעי למקום השביעי בטבלת המבקיעים במשחקי ליגה במדי הבלאנקוס. הוא חלף על פני אמיליו בוטרגניו ופירי. בנוסף, הפורטוגלי שבר שיא אישי כאשר מצא את הרשת במשחק רשמי שמיני ברציפות במדי ריאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully