וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד הביסה 0:5 את מאיורקה

צמדים של היגואין (8,70) וכריסטיאנו רונאלדו (22,73) וקינוח של קאייחון (90) לא הותירו סיכוי למארחת. 90 דקות לחמד ואוואט

ריאל מדריד התארחה הערב (ראשון) במגרשה של מאיורקה כשהיא יודעת שברצלונה ואתלטיקו מדריד ניצחו מוקדם יותר, והגדילו ממנה את הפער בצמרת. אולם, האלופה לא הראתה שום סימני לחץ, וניצחה בקלות את קבוצתם של חמד ואוואט, 0:5.

ריאל לא נזקקה ליכולת מרשימה יותר מידי כדי להתגבר על הקבוצה האנמית ממאיורקה, שבניגוד למפגשי העבר, לא נתנה פייט רציני לבלנקוס. למרות הניצחון, ריאל עדיין רחוקה שמונה נקודות מברצלונה ואתלטיקו המוליכות, אך היא חלפה על פני לבאנטה ובטיס, בדרך למקום הרביעי. מאיורקה נותרה במקום העשירי עם 11 נקודות במאזנה, אך היא יכולה כבר להסתכל בדאגה לתחתית.

גונזלו היגואין, חלוץ ריאל מדריד חוגג שער. GettyImages
כבש שער מוקדם כבר בפתיחה. היגואין/GettyImages

כאמור, האלופה לא נזקקה ליום גדול כדי להתגבר על מאיורקה. כבר בדקה השמינית ניצל היגואין טעות קשה של בלם מאיורקה כדי לכבוש שער ראשון. כריסטיאנו רונאלדו נכנס לתמונה עם שער נוסף בדקה ה-22 והוסיף גם בישול להיגואין בדקה ה-70. הפורטוגלי השלים יום מצויין בדקה ה-73 עם שער נוסף ועל הדרך חלף על פני פלקאו בטבלת מלך השערים בספרד. בדקה ה-90 הגיע הקינוח של ריאל, והפעם זה היה קאייחון המחליף, שקיבל כדור עומק מצויין מאוזיל ומזווית קשה בעט לרשת של אוואט, שקיבל חמישייה ובוודאי ירצה לשכוח כמה שיותר מהר את המשחק הזה.

ביום חמישי ריאל תתארח אצל אלקוויאנו הקטנה בגביע ותחזור לליגה עם משחק ביתי מול סראגוסה בשבת. מאיורקה תצא למשחק חוץ מול לה קורוניה בגביע באמצע השבוע ותתארח אצלה גם במסגרת הליגה שלושה ימים לאחר מכן.

מהלך המשחק

דקה 4: מצב מסוכן לריאל מדריד. אוזיל קיבל כדור עומק מצויין, אך דודו אוואט היה עירני והרחיק את הסכנה.

דקה 8: גול! האלופה לא מבזבזת זמן ועולה ליתרון מוקדם. גונזלו היגואין ניצל הרחקה אומללה של אנדרסון בלם מאיורקה ובעט מהאוויר פנימה. 0:1 לריאל.

דקה 18: כמעט מאיורקה מצליחה להשוות. אמיליו אנסואה הפעלתן קיבל כדור בצד שמאל וניסה להקשית מעל קסיאס, שבקצות האצבעות הצליח להדוף לקרן.

דקה 22: גול! האלופה הכפילה את היתרון ומי אם לא כריסטיאנו רונאלדו כבש את השני. הפורטוגלי קיבל כדור מצוין מהיגואין, ומצד ימין בעט כדור חד וחזק לפינה של אוואט. שער במשחק שמיני ברציפות לרונאלדו ו-0:2 לריאל.

דקה 33: החמצה ענקית של רונאלדו שקיבל כדור עומק מצויין מאוזיל ומצא עצמו לבד מול אוואט, אך בעט ברשלנות מעל השער. מזל גדול למאיורקה.

דקה 65: מצב מסוכן מאוד לזכותה של מיורקה. ויקטור קיבל כדור בתוך הרחבה ויכל לבעוט, אבל חיפש את אריסמנדו המחליף. פפה היה שם בזמן כדי להרחיק את הסכנה.

דקה 70: גול! אחרי דקות ארוכות בהן היא הורידה הילוך, ריאל כבשה את השלישי ושוב זה היה היגואין, שקיבל כדור עומק מצויין מרונאלדו ומול אוואט לא התקשה לכבוש מקרוב. 0:3 לריאל.

דקה 73: גול! האלופה המשיכה להתעלל במיורקה והפעם זה היה רונאלדו עם השני. היגואין גמל לפורטוגלי עם בישול משלו וכדור עומק מצויין. הפורטוגלי הצליח לדחוק עם השפיץ של הנעל ולהכניע את אוואט. 0:4 לריאל מדריד.

דקה 87: כמעט שלושער לרונאלדו, שקיבל כדור כ-20 מטרים מהשער, התקדם מעט ושלח בעיטה חזקה, אותה הדף אוואט לקרן.

דקה 90: גול! ריאל קינחה עם שער חמישי והפעם זה היה קאייחון, שקיבל כדור עומק מאוזיל ובעט לרשת של אוואט. 0:5 לריאל מדריד.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully