וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד שוב נצמדה לברצלונה

הקולצ'ונרוס ניצחו 1:3 את אוסאסונה ורשמו ניצחון 12 ברציפות. פלקאו שוב כבש. עוד ניצחון לסראגוסה, עוד הפסד לבילבאו

בזמן שאוהדי ברצלונה מתמקדים במשחקה של ריאל מדריד במאיורקה, דווקא הקבוצה השנייה מהבירה, אתלטיקו מדריד, עושה קולות של איום על התואר. הקולצ'ונרוס ניצחו הערב (ראשון) 1:3 את אוסאסונה האחרונה עם עוד שער של רדאמל פלקאו (משחק 11 ברציפות שהוא כובש) והיא צמודה לבארסה בפסגה עם 25 נקודות. במשחק שפתח את משחקי היום סראגוסה הפתיעה עם 1:2 ביתי על סביליה. לבנטה ניצחה 1:3 את גרנאדה וביססה את מקומה בצמרת וחטאפה ניצחה 1:2 על בילבאו בקרב התחתית.

שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים, מימין רדאמל פלקאו. רויטרס
הרצף נמשך. רדאמל פלקאו עם החברים/רויטרס

אתלטיקו מדריד - אוסאסונה 1:3

מה תגידו על הקולצ'ונרוס? רדאמל פלקאו כבש במשחק 11 ברציפות, אתלטיקו מדריד ניצחה משחק מספר 12 ברציפות בכל המסגרות ונראה כי ברצלונה צריכה לחשוש קודם כל ממנה. אתלטיקו השתוותה לקטלאנים עם 25 נקודות בפסגה, כשגברה 1:3 על נועלת הטבלה אוסאסונה. פלקאו חתם את תוצאת המשחק כשהבקיע בשמאל בדקה ה-73 את שער הליגה העשירי שלו, לאחר בישול של המגן חואנפראן. במחצית הראשונה היו אלה הבלם מירנדה בנגיחה בדקה ה-31 והקשר ראול גרסיה בדקה ה-35 שמצאו את הרשת של אנדרס פרננדס. רולאן לאמה צימק בדקה ה-43.

הלדר פוסטיגה שחקן סראגוסה. Gonzalo Arroyo Moreno, GettyImages
ניצחון מרשים לסראגוסה. הלדר פוסטיגה/GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno

סראגוסה - סביליה 1:2

הקבוצה האנדלוסית ממשיכה להידרדר עם הפסד שלישי בארבעה משחקים ולעומתה, סראגוסה של מנולו חימנס עם הפנים קדימה לאחר ניצחון שני ברציפות. הלדר פוסטיגה הפורטוגלי כבש את הרביעי שלו העונה והעלה את המארחים ל-0:1 בדקה ה-36. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה נגח כריסטיאן ספונארו את השני וקבע 0:2 לפני ההפסקה. סביליה הצליחה להשיג רק שער מצמק אותו כבש גארי מדל בדקה ה-70.

לבנטה - גרנאדה 1:3

המארחים השיגו שלוש נקודות במאבקיהם בצמרת ומשלימים בכך ניצחון שלישי ברציפות. גרנאדה סופגת את הפסדה השני ברציפות והחמישי העונה. אובאפמי מרטינס כבש כבר בדקה ה-12 את שער היתרון ללבנטה והבקיע אחד נוסף חצי שעה לסיום. פדרו ריוס ביסס את היתרון, ויוסף אל ערבי רק צימק בדקה ה-84.

בילבאו - חטאפה 2:1

אחרי ההפסד ללבנטה במחזור הקודם, חטאפה שבה לנצח ועושה זאת בפעם השלישית בארבעת המשחקים האחרונים. בילבאו, יריבת עירוני קרית שמונה בליגה האירופית, סופגת הפסד שני ברציפות מול ולנסיה וממשיכה להידרדר בתחתית. חואן רודריגס הבקיע את השער הראשון אחרי 12 דקות ובדקה ה-58 אלברו ואסקס הכפיל. שער מצמק של מיקל סן חוסה לא מנע מניצחון רביעי לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully