וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "אצלנו לוקח לשחקנים יותר זמן להסתגל"

27.10.2012 / 21:02

מאמן מכבי תל אביב על השתלבותו של ניק קיינר מדלי בקבוצה, לקראת ראשון לציון (20:30, ספורט 5): "לא שופטים כל כך מהר"

אתר רשמי

לאחר שדילגה בקלילות עם 61:90 מול שאלון הצרפתית ביום חמישי, מכבי תל אביב תתמודד מחר (ראשון, 20:30, ספורט 5) מול מכבי ראשון לציון. הצוות המקצועי אמנם דאג להחמיא בימים האחרונים לשחקנים על ההגנה והלחץ שהציגו במשחק מול שאלון, אך גם הקפידו להזכיר לשחקנים כי צריך להמשיך להציג הגנה טובה ולהגיע מרוכזים למשחקי הליגה.

דיוויד בלאט, מאמן הקבוצה, התייחס באימון הערב לעובדה שלוח הזמנים של הצהובים מכתיב לקבוצה קיומו של אימון בודד לקראת המשחק מול הקבוצה מעיר היין: "אנחנו מוכנים יחסית. כמובן שאחרי הנסיעה המוצלחת אבל הלא קלה שעברנו, זה קשה אם יש רק יום אחד של אימונים לפני המשחק, בייחוד שנתמודד מול קבוצה טובה. אבל אלו חלק מהדברים שאנחנו חייבים להיות מוכנים אליהם. אנו צריכים להגיע בכושר טוב למרות הזמן המועט שנותר להתכונן", אמר הערב בלאט באימון.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. מגד גוזני
"צריכים להגיע בכושר טוב, למרות הזמן המועט להתכונן". דיוויד בלאט/מגד גוזני

כשבלאט נשאל לגבי ההסתגלות האיטית של ניק קיינר מדלי בקבוצה, המאמן נשמע תקיף לגבי הביקורות על שחקני הקבוצה: "קודם כל, להבדיל ממכם, אני הרבה פחות מתמקד בשחקנים בודדים והרבה יותר בקבוצה כולה. לא שופטים שחקן אחרי משחק אחד או שניים, וראיתי שעושים את זה כפי שעושים כביכול אנשי תקשורת. אתם צריכים לדעת יותר טוב".

"שופטים אנשים לאורך זמן, אבל לבוא לדבר ולקבוע דברים זה לא אחראי ולא מקצועי וגם יש לזה טעם לא טוב", הוסיף. "אין לי בעיה שמבקרים את הקבוצה, זה יותר ממקובל בעיני, אבל לבוא לבקר שחקן אחרי מספר מועט של משחקים זה לא ענייני. במכבי לוקח יותר זמן להסתגל לשיטה ולמקום. יש את העניין של המועדון, הציפיות וההמולה מסביב. זה לוקח זמן, אני הרבה פחות מתעסק בכל אחד לחוד ויותר מסתכל על הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ניק קיינר מדלי, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בלאט לא מתרגש מהשלבותו האיטית. ניק קיינר מדלי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully