וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "חלק מהבתים האחרים הם בדיחה"

מאמן ריאל התלונן על בית המוות באלופות אחרי ההפסד: "גם סיטי עוד לא הודחה". רונאלדו: "הם הבקיעו את השני במזל"

ריאל מדריד ספגה אמש (רביעי) הפסד בכורה בליגת האלופות כשנכנעה 2:1 לבורוסיה דורטמונד, וראתה את הדאבליסטית הגרמנית חולפת על פניה בדרך למקום הראשון בבית ד' עם שבע נקודות לעומת שש. בית המוות של המפעל סיפק הפתעה נוספת כשאייאקס גברה 1:3 על מנצ'סטר סיטי והותירה את אלופת אנגליה עם נקודה בודדת.

"הבית הזה קשה מאוד", אמר ז'וזה מוריניו המתוסכל בסיום. "חלק מהבתים האחרים הם בדיחה, אבל זה ה-בית. כרגע אנחנו ובורוסיה נמצאים בעמדה טובה להעפיל, אבל אין סיבה שסיטי לא תגיע לעשר נקודות, ולכן צריך לנסות להשיג 11 לפחות".

על המשחק עצמו אמר המיוחד: "אני לא מרוצה, אבל זה גם לא הפסד דרמטי מדי. זה בית קשה ואנחנו עם שש נקודות. יש לנו עוד שני משחקי בית ונצטרך להשיג את הנקודות שם כדי לעלות לשלב הבא. האוהדים כאן דוחפים את הקבוצה בצורה מאוד מנומסת ורגועה, בלי אגרסיביות מיותרת. אנחנו אוהבים לשחק באווירה כזו".

כריסטיאנו רונאלדו, שאיזן זמנית בדקה ה-38, אמר: "אין שום דרמה בהפסד הזה, כי יש עוד הרבה משחקים בשלב הבתים, ואנחנו עדיין בעמדת העפלה לשלב הבא. ידענו שזה יהיה משחק קשה מול יריבה טובה שהיא תמיד חזקה מאוד בבית. שיחקנו היטב, אבל הם הבקיעו את השער השני קצת בעזרת המזל. אנחנו מתחילים להבין שבמשחקי חוץ קשה יותר ויותר להשיג נקודות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully