וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקה ריצ'ארדס: "המערך של מאנצ'יני היה שגוי"

שחקנה של מנצ'סטר סיטי יצא בביקורת ישירה נגד המנג'ר שלו לאחר ההפסד המביך מול אייאקס: "טעה שלא שיחק 4:4:2". צפו: אוהדי הקבוצה מתפרעים ברחוב החלונות האדומים באמסטרדם

המחזור השלישי בליגת האלופות ננעל אמש (רביעי) עם מספר משחקים מרתקים אך ההפתעה הכי גדולה נפלה באיצטדיונה של אייאקס, שם גברה הקבוצה המקומית 1:3 על מנצ'סטר סיטי אלופת אנגליה, וכמעט חיסלה לחלוטין את סיכויי ההעפלה.

אחרי ההפסד מיהר רוברטו מאנצ'יני, המנג'ר האיטלקי של האנגלים, לקחת אחריות על ההפסד המביך. אולם, ביקורת לא צפוייה הגיעה גם מכיוונו של המגן של הסיטי, מיקה ריצ'ארדס, שהעביר באופן די נדיר ביקורת ישירה על המנג'ר שלו ושיטת המשחק שבה הוא בחר לשחק.

"לא עבדנו הרבה על שיטת משחק שבה אנחנו משחקים עם שלושה שחקנים מאחור. אנחנו רגילים לשחק עם ארבעה מאחור וכשניסינו פעמיים לשחק עם שלושה בהגנה, ספגנו". כך אמר ריצ'ארדס והוסיף בביקורת: "השחקנים רק רוצים לשחק, זו שיטה קשה ליישום משום שאנחנו לא רגילים אליה. אני חושב שהשחקנים מעדיפים לשחק 4:4:2, אבל אנחנו עושים מה שהמנג'ר אומר".

המגן האנגלי ששיחק 90 דקות מול ההולנדים, לא חסך גם במחמאות ליריבה שעשתה הפתעה גדולה: "אני חושב שהפסדנו לקבוצה מאוד חזקה. גם כשעלינו ליתרון 0:1 במחצית הראשונה, הם היו הקבוצה הטובה יותר, אבל במחצית השניה אנחנו פשוט קרסנו".

אחרי שלושה מחזורים בליגת האלופות, מנצ'סטר סיטי צברה נקודה אחת בלבד וגם היא הגיעה בזכות שער שיוויון מאוחר מול בורוסיה דורטמונד בביתה. בעונה החולפת אלופת אנגליה צברה עשר נקודות בשלב הבתים, מה שלא הספיק לה כדי להעפיל לשמינית הגמר ורק נס ימנע ממנה הדחה מוקדמת גם העונה.

רוברטו מאנצ'יני מנג'ר מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ישתוק על הביקורת של המגן שלו? רוברטו מאנצ'יני/רויטרס

לפני המשחק התפרעו מאות אוהדי מנצ'סטר סיטי ברחוב החלונות האדומים באמסטרדם. לאחר קריאות מקניטות לעבר המקומיים פרצה תגרה שחייבה את התערבות המשטרה. צפו בתיעוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully