וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנדובסקי: "מקווה שפפה ישחק בצורה הוגנת"

חלוץ דורטמונד שלח מסר לבלם ריאל מדריד לקראת המפגש ביניהם בליגת האלופות. לוקאש פישצ'ק האריך חוזהו במועדון

דורטמונד החלה את העונה בצורה הרבה פחות משכנעת מהאופן בו חתמו את העונה הקודמת, בה זכתה באליפות גרמניה, אך לקראת המשחק הביתי מול ריאל מדריד (רביעי, 20:45, ספורט 5), הם מחפשים ניצחון יוקרתי שיחזיר אותה למסלול.

בסוף השבוע האחרון היא הפסידה לשלאקה בדרבי של חבל הרוהר 2:1, ומדורגת לאחר שמונה מחזורים במקום הרביעי בלבד בבונדסליגה, אך חלוצה הפולני רוברט לבנדובסקי עם הראש במשחק מול הבלאנקוס: "אני לא מפחד משחקני ההגנה של ריאל מדריד, אני יכול להבטיח. אני מכיר אותם מצוין ולא חושש. אני רק מקווה שפפה ישחק בצורה הוגנת, כך שלא תהיה לי שום בעיה איתו".

הפולני הוסיף: "קשה לומר שריאל היא יריבה קשה יותר ממנצ'סטר סיטי. הם קבוצה ברמה הגבוהה ביותר ויהיה משחק לא קל. יש להם כמה מהשחקנים הטובים בעולם וכולם מסוכנים. אני מקווה שיהיה משחק טוב, ושאנחנו ננצח בסופו".

ומפולני אחד לפולני אחר. לוקאש פישצ'ק, המגן הימני המצויין בן ה-27 חתם היום על הארכת חוזהו במועדון עד 2017. המגן של נבחרת פולין, היה מבוקש מאוד בתקופה האחרונה במספר מועדונים מובילים ביבשת, ובראשם ריאל מדריד, שמחפשת כבר תקופה ארוכה מגן ימני לסגל שלה.

אולם, בדורטמונד החליטו לעשות מעשה, ולהבטיח את עתידו של השחקן בקבוצה. "זו הרגשה נהדרת לדעת שרוצים אותך ואני שמח להמשיך במועדון כזה גדול ובקבוצה כזו נפלאה". כך אמר פישצ'ק לאתר הרשמי של המועדון לאחר ההחלטה לחתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully