וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין קאסרס: "אין אצלנו שחקנים שנחשבים למחליפים"

האורוגוואי שעלה מהספסל וכבש לזכות יובנטוס התייחס לניצחון 0:2 על נאפולי. עוזר מאמן יובה: "כדי לנצח אתה חייב להעז"

משחק העונה באיטליה בין שתי המוליכות יובנטוס ונאפולי הסתיים בבליץ של עשר דקות של האלופה, שנהנתה מצמד שערים של המחליפים מרטין קאסרס ופול פוגבה בדקות 79 ו-81 והעניק לה 0:2 יוקרתי וחשוב על הפרטנופי. בכך, שמרו הביאנקונרי על הרצף המדהים שלהם, שעומד כעת על 47 משחקי ליגה ללא הפסד.

מרטין קאסרס האורוגוואי, שהבקיע את הראשון לזכות האלופה שלוש דקות לאחר שנכנס כמחליף בדקה ה-76, הצטנע בסיום: "מי שעולה אצלנו מהספסל הוא קריטי וחשוב מאוד עבורנו, למעשה אין אצלנו בקבוצה שחקנים שנחשבים לרזרבות או לשחקנים מחליפים. אני עליתי ל-15 דקות משחק, פוגבה עשה את אותו הדבר ואנחנו שמחים. ברור שזה היה משחק קשה מאוד בשבילנו, אבל הניצחון הגיע לנו".

"אני חייב להודות לחבריי לקבוצה", המשיך האורוגוואי, "הניצחון הזה נהדר בשבילנו, אבל אלו רק שלוש נקודות והן לא משנות דבר בכל הנוגע למירוץ על האליפות".

מרטין קסארס, פול פוגבה, יובנטוס. Luca Bruno, AP
"אלו רק שלוש נקודות, למרות שזה ניצחון נהדר". קאסרס חוגג/AP, Luca Bruno

עוזר מאמן יובה אנג'לו אלסיו התייחס לחילופים שביצע, שניצחו בסופו של דבר את המשחק: "החילופים הללו השתלמו לנו בזכות האימונים שלנו במהלך השבוע. פוגבה נראה נהדר באימונים השבוע ואנחנו יודעים שהוא יכול להיות שחקן נהדר. לקחנו סיכון, אבל כדי לנצח אתה חייב להעז".

אלסיו ביקש להקדיש את הניצחון, שוב, לאנטוניו קונטה, המאמן הראשי של יובה שעדיין מושעה: "אנטוניו הוא המאמן מכל בחינה, הוא האוטוריטה בקבוצה. עד עכשיו יש לנו את ההתקפה הטובה ביותר בליגה ועכשיו גם את ההגנה הטובה ביותר, כך שהסטטיסטיקה די ברורה. למרות שהיינו ללא בופון ו-וויצ'יניץ' מי ששיחק נתן את כל כולו".

מאמן נאפולי, וולטר מצארי, לא הסתיר את האכזבה העמוקה שלו מהתוצאה של המשחק, שהיה די מאוזן בסופו של דבר: "לשחק בחוץ מול יובנטוס זה קשה מאוד. למעט כדור אחד שהגיע למאטרי ברחבה, לא התקשינו בהגנה והרגשתי שיובה לא תוכל להבקיע. ידעתי שאם היא תבקיע זה יהיה מכדור קרן, וזה מה שקרה. השחקנים נעו טוב ללא כדור ובאופן כללי, שיחקנו טוב".

אנג'לו אלסיו, מאמן יובנטוס. Massimo Pinca, AP
"החילופים השתלמו לנו בזכות העבודה באימונים". אנג'לו אלסיו/AP, Massimo Pinca

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully