וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס - נאפולי 0:2, לאציו - מילאן 2:3

האלופה ניצחה בקרב המוליכות בזכות שערים מאוחרים של קאסרס ופוגבה. הרוסונרי המשיכו להתרסק עם הפסד חמישי

לאחר שבעה מחזורים בליגה האיטלקית, נפגשו בטורינו מוליכות הטבלה, נאפולי ויובנטוס, כשערב המשחק הפריד ביניהן אך ורק הפרש שערים. אך המשחק שהבטיח כל כך הרבה הסתכם בהרבה מכות ופחות כדורגל, עד שאנג'לו אלסיו, עוזרו של מאמן יובנטוס המושעה אנטוניו קונטה, ביצע שני חילופים מבריקים לקראת סיום והביא לניצחון 0:2 של קבוצתו.

מרטין קסארס ופול פוגבה עלו כמחליפים וכבשו שני שערים מהירים ונהדרים שהביאו ליובה את הניצחון. עם הניצחון הזה, יובה שמרה על המאזן המדהים שלה, כשרצף המשחקים שלה ללא הפסד בליגה האיטלקית עלה ל-47. כעת הם מוליכים את הטבלה ופתחו פער של שלוש נקודות על הפרטנופי.

מי שהצטרפה רשמית לחבורת הצמרת היא לאציו, שהשיגה 2:3 ביתי גדול על מילאן המתרסקת. הקבוצה מהבירה נמצאת במקום השלישי, מרחק נקודה מנאפולי והיא המשיכה את המשבר של הרוסונרי, שאולי ייפרדו בקרוב ממאמנם מסימיליאנו אלגרי, לאחר חמישה הפסדים בשמונה משחקי ליגה.

יובנטוס - נאפולי 0:2

מרטין קסארס, פול פוגבה, יובנטוס. Luca Bruno, AP
עלו מהספסל והעניקו ניצחון. מרטין קסארס ופול פוגבה חוגגים/AP, Luca Bruno

מהלך המשחק

דקה 1: השופט אנטוניו דמאטו הוציא את המשחק לדרך.

דקה 2: יובה פתחה את המשחק בסערה. סבסטיאן ג'יובינקו חדר לרחבה לאחר מהלך מצוין ומסירה של אסמואה באגף ובעט כדור למרכז השער, דה סנקטיס הדף והכדור הורחק.

דקה 6: ארתורו וידאל קיבל מסירה ממרקיזיו, התקדם עם הכדור ובעט ממרחק של 30 מטרים גבוה מעל השער.

דקה 11: נאפולי מנסה להיכנס למשחק, אך לא ממש מצליחה. אדינסון קבאני ניסה להשתלט על כדור במרכז המגרש ופגע בקייליני. דמאטו הניף לעברו כרטיס צהוב.

דקה 18: איזה משחק קשוח בטורינו. שלושה שחקני יובה כבר נפגעו, כשאחרי קייליני וג'יובינקו, הפעם לאונרדו בונוצ'י יצא מהמגרש לצורך טיפול רפואי, אך בינתיים הוא ממשיך לשחק.

דקה 25: וידאל הכשיל את אינלר באגף שמאל ממש בסמוך לרחבה. קבאני לקח את הבעיטה ובעט כדור נהדר למשקןף של הפינה הרחוקה. מצב ראשון במשחק לנאפולי.

30: גם ליובה יש מוצהב ראשון, לאחר שארתורו וידאל הכשיל שוב את זוניגה.

דקה 45: וידאל קיבל כודר עם הגב לשער מחוץ לרחבה והצליח להעביר מסירת רוחב למרקיזיו, שבעט כדור חזק ברגל שמאל גבוה למרכז השער, דה סנקטיס שוב הדף.

דקה 45+2: שריקה לסיום מחצית. משחק קשוח, על גבול האלים, בטורינו, עדיין ללא שערים.

אנג'לו אלסיו, מאמן יובנטוס. Massimo Pinca, AP
חילופים מנצחים שלו. עוזר מאמן יובנטוס אנג'לו אלסיו/AP, Massimo Pinca

דקה 46: פירלו הגביה כדור מאגף ימין לרחבה, אסמואה הגיע לכדור וזווית קשה בעט לרשת החיצונית והחוצה.

דקה 55: אסמואה הפעלתן העביר כדור רוחב מדוד לג'יובינקו, שלא השתלט טוב, אך הצליח להסתובב ולבעוט בימין שוב החוצה ממצב מצוין ברחבה.

דקה 59: גוקאן אינלר, אחד המצטיינים בנאפולי, קיבל כדור מבהראמי ובעט מ-25 מטרים כדור חלש למרכז הרחבה, שנעצר בקלות על ידי סטורארי.

דקה 60: קוואלירלה שכלל לא הורגש נפצע וסחב את הרגל, ואלסנדרו מאטרי נכנס במקומו.

דקה 66: כדור עומק נהדר של פירלו, שהיה די חלש עד לשלב זה, מצא את מאטרי, אך החלוץ שנכנס כמחליף ניסה להקפיץ מעל דה סנקטיס, שקלע את הכדור בקלות.

דקה 75: קבאני זכה לחופש פעולה נדיר, כשנותר פנוי מחוץ לרחבה, אך במקום להשתלט על הכדור ניסה לבעוט מהאוויר ברגל ימין והכדור היה רחוק מהמסגרת.

דקה 79: גול! איזה חילוף ענק של מאמן יובה. האורוגוואי מרטין קאסרס, שעלה מהספסל רק שתי דקות לפני כן, נגח עם כל הלב כדור קרן של פירלו לרשת.

דקה 81: גול! איזה בליץ מדהים של יובה שעולה ל-0:2. שער נהדר של הצרפתי הצעיר פול פוגבה, שגם הוא נכנס כמחליף חמש דקות לפני השער, ובעט כדור גדול מהאוויר מחוץ לרחבה לפינה הרחוקה.

דקה 90+4: סיום המשחק. ניצחון נהדר ליובה שכל כולו שייך למחליפים.

אדינסון קבאני נאפולי מול לאונדרו בונוצ'י יובנטוס. Luca Bruno, AP
לא הצליח למצוא תא הרשת הפעם. אדינסון קבאני נאבק בלאונרדו בונוצ'י/AP, Luca Bruno

הרכבים

יובנטוס: מרקו סטורארי, אנדראה ברצאלי, לאונרדו בונוצ'י, ג'יורג'יו קייליני, סטפן ליכשטיינר, קלאודיו מרקיזיו, אנדראה פירלו, ארתורו וידאל (פול פוגבה, 75), קוג'ו אסמואה (מרטין קאסרס, 78), פאביו קוואלירלה (אלסנדרו מאטרי, 60), סבטיאן ג'יובניקו.

נאפולי: מורגן דה סנקטיס, הוגו קמפאניירו, פאולו קנבארו, אלסנדרו גמבריני (לורנצו אינסינה, 85), כריסטיאן מאגיו, גוקאן אינלר, ואלון בהראמי (בלרים דז'מאילי, 88), קמילו זוניגה, מארק האמשיק, גוראן פאנדב, אדינסון קבאני

לאציו - מילאן 2:3

אחרי המשחק המותח בטורינו, גם המאבק בבירה סיפק את הסחורה בענק ובסיומן של 90 הדקות, מילאן האיומה רושמת עוד הפסד ליגה, חמישי בשמונה מחזורים ונראה כי ימיו של מסימיליאנו אלגרי על הקווים של הרוסונרי ספורים ביותר.

הרנאנס המצוין העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-25, עם בעיטה מחוץ לרחבה שפגעה בבונארה, הטעתה את אמלייה וקפצה לרשת. ארבע דקות למחצית אנטוניו קנדרבה הניף רגל מ-30 ושלח כדור אדיר לחיבורים כדי להכפיל את היתרון ובדקה ה-50 מירוסלב קלוזה הפך את זה להשפלה עם גול נהדר מהאוויר.

מילאן לא הרימה ידיים וחזרה, בזכות שערים של נייג'ל דה יונג בבעיטה חופשית שעברה את כולם וחדרה לרשת (61) וסטפן אל שעראווי, בעוד מבצע מצוין (79). האורחים מהצפון לחצו עד לסיום, אבל זה לא עזר והניצחון הלך ללאציו, שנדבקת לצמרת הגבוהה, בעוד הקבוצה ממילאנו ממשיכה להתרסק.

הרנאנס אנטוניו קנדרבה שחקני לאציו. Alfredo Falcone, AP
שני שערים גדולים שלהם. הרנאנס וקנדרבה/AP, Alfredo Falcone

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully