וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קנבארו: "אתמוך בנאפולי מול יובנטוס. הלב שם"

בלם העבר זוכר את האליפויות בטורינו, אך מבהיר: "נאפולי זה הבית, גם אחי שם. היא היחידה שיכולה להתחרות ביובה"

עם כל הכבוד למסורת של אינטר ומילאן, עושה רושם כי העונה רק קבוצה אחת יכולה לתת פייט לאלופה יובנטוס, וזוהי נאפולי שתתארח בטורינו במשחק העונה הראשון שיפתח את המחזור השמיני. נאפולי הייתה היחידה שניצחה את יובנטוס בעונה שעברה בכל המסגרות כשזכתה על חשבונה בגביע עם 0:2 בגמר באולימפיקו, אך באוגוסט הגיעה הנקמה עם ניצחון 2:4 של יובנטוס בסופרקופה בבייג'ינג. כעת תורה של נאפולי לחפש נקמה, ופאביו קנבארו יחזיק לה אצבעות שתשיג אותה.

פאביו קנבארו, יובנטוס. Lorenzo Galassi, File, AP
זוכר את ההצלחות ביובה, אך שומר אמונים לנאפולי. פאביו קנבארו/AP, Lorenzo Galassi, File

הבלם האגדי של נבחרת איטליה, שהחל את הקריירה בנאפולי וזכה בשתי אליפויות במדי יובנטוס, הצהיר אמונים לקבוצת נעוריו. "יש לי הרבה כבוד ליובה", אמר שחקן השנה בעולם ב-2006 בראיון ל'גאזטה דלו ספורט'. "זה מועדון שנתן לי המון, לקחתי בו גם שתי אליפויות. הלב, לעומת זאת, הוא הדומיננטי בעסק הזה. אני נאפוליטני, נאפולי זו הקבוצה בה גדלתי ואני לא יכול לשכוח את זה. גם אחי פאולו הוא הקפטן ואחד הגורמים לתחייה של המועדון אחרי הכישלון הגדול".

באשר לצד המקצועי, אמר קנבארו: "המשחק הזה לא יהיה מכריע, אך ייתן מידע חשוב לקראת ההמשך. ההכנות של שני המאמנים הן סוד ההצלחה של הקבוצה. יובה היא הקבוצה הכי שלמה בליגה, ונאפולי היא היחידה כרגע שיכולה להתחרות בה. הרצון להצליח והאמונה יכריעו, הרי אף צד לא חושש מהשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully