וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: 10 נק' ו-5 אס' ליותם הלפרין בניצחון באיירן

הישראלי רשם ניצחון שני ברציפות בליגה עם קבוצתו, 69:81 על לודוויגסבורג. 14 נק' ו-11 ריבאונדים לרוברט רות'בארט בפולין

אחרי שמחזור היורוליג נסגר אמש (שישי), גם הליגות המקומיות השונות ברחבי אירופה החלו מחזור משלהן.
יותם הלפרין וקבוצתו באיירן מינכן רשמו ניצחון שני ברציפות בליגה הגרמנית, לאחר שגברו 69:81 בבית על לודוויגסבורג. הבווארים ממשיכים להתאושש מפיטוריו המפתיעים של המאמן דירק באוורמן, ועלו ליתרון כבר ברבע הראשון עם 16:24. האורחת חזרה למשחק ברבע השני, אך רבע שלישי מעולה של באיירן, בו ניצחה 8:28, הבטיח לה ניצחון קל למדי.

הגארד הישראלי זכה ל-25 דקות בהן קלע 10 נקודות (3:3 משתיים, ארבע מארבע מהקו, אפס מארבע מהשלוש) והוסיף חמישה אסיסטים. שבון טרוטמן הוביל את הבווארים עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים. ג'ון טורק בלט בלודוויגסבורג עם 25 נקודות ושמונה ריבאונדים.

*יריבת מכבי תל אביב בבית ב' ביורוליג, מלאגה, רשמה ניצחון שלישי ברציפות ושני בליגה הספרדית, לאחר שגברה 58:73 על פואנלברדה במדריד. האנדלוסים פתחו חלש את המשחק וקלעו רק 10 נקודות ברבע הראשון מול 17 של פואנלברדה, אך חזרה למשחק ברבע השני הודות לקרונוסלאב סימון, וניצחה את הרבע האחרון 10:22 כדי לפתוח פער ולנצח בקלות.

הגארדים החדשים של מלאגה, קרונוסלאב סימון וזוראן דראגיץ', בלטו עם 17 נקודות ו-14 בהתאמה. מרכוס וויליאמס, שהיה לא רע ביום חמישי ביורוליג מול פרוקום גדיניה, הוסיף 10 וצ'ימי אורטסון עם תשע נקודות. הגבוהים של יסמין רפשה ממשיכים להיראות מחוץ לעניינים.

* רוברט רות'בארט, שהצטרף לסטארט גדיניה רק לאחרונה, רשם הופעה טובה במשחקו השני בקבוצה. גדיניה אירחה את קוז'לין 73:83 במחזור הרביעי בליגה הפולנית, והסנטר ממוצא ישראלי בלט עם 14 נקודות, אליהן הוסיף 11 ריבאונדים.

עוד בפולין, הגארד הישראלי עודד ברנדווין לא קלע בניצחון קבוצתו אנרגה צ'ארני 76:95, על פולפורמה גדנסקי בחוץ. הרכז שיחק תשע דקות בהן החטיא זריקה מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully