וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקמן: "אני לא מודאג מהיום החלש שהיה לנו בהתקפה"

19.10.2012 / 9:54

גיבור הניצחון של מכבי ת"א על סיינה: "לא יודע למה התקשנו". פניני: "לא חשבנו שיילך קל". סמית': "ניצחנו דרך ההגנה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב שמרה אתמול (חמישי) על המאזן המושלם שלה ביורוליג עם ניצחון ביתי 68:70 על סיינה, אבל היכולת שהציגה הדאיגה את ראשי הקבוצה, שנצפו במהלך המשחק נאנחים בכעס ואף תופסים את הראש לעתים, כשרק סל הניצחון של ריקי היקמן בשניות הסיום שיחרר אצלם תחושת הקלה.

דיוויד בלאט החמיא לשחקניו על שהצליחו לנצח, אך הוסיף גם ביקורת כשאמר להם בחדר ההלבשה: "נצטרך לשפר את הריבאונד והוצאה לפועל נכונה של המהלכים", והוסיף: "היו לנו מצבים נוחים לזריקה אבל לא ידענו לנצל אותם. סיינה שיחקה אזורית והאטה את קצב המשחק".

ריקי היקמן, מכבי תל אביב, דייויד מוס, סיינה. ברני ארדוב
"צריך לזכור שאין הרבה קבוצות שקל מולן". היקמן/ברני ארדוב

גיבור הניצחון, ריקי היקמן, אמר לוואלה! ספורט: "היה משחק קשה אבל יהיו לנו גם משחקים ורגעים קשים כאלו. התקשנו לא מעט במהלך המשחק, אבל המאמן אמר לנו להמשיך להילחם ולהתרכז בהגנה. פספסנו הרבה זריקות, אבל אני לא מודאג מכך שהיה לנו יום חלש בהתקפה. למה היה לנו כל כך קשה? אני לא יודע, זה משחק יורוליג, ובסופו של דבר צריך לזכור שאין הרבה קבוצות שקל מולן. אנחנו צריכים לעבוד קשה ולהשיג את הניצחונות. שום דבר ושום ניצחון אינו מובן מאליו ביורוליג ונחמד לנצח".

הגארד התייחס לסל הניצחון החשוב שהעניק לקבוצתו: "רק ניסיתי להיות אגרסיבי, כך גם המאמן רצה. היתה לי ההזדמנות לקלוע ולעשות מהלך, אז ניצלתי את זה". היקמן התרשם מהקהל הצהוב שגדש את האולם הביתי: "זה קהל מדהים. אני שמח שהם דחפו אותנו והתמיכה שלהם העניקה לנו אנרגיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן מכבי תל אביב, גיא פניני, מול שחקן סיינה, מריו קאסון. ברני ארדוב
"יש הרבה דברים שצריך לשפר וללמוד מהם". פניני/ברני ארדוב

גם הקפטן גיא פניני היה מרוצה מהתוצאה: "זה היה משחק קשה , אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. היינו במרדף אחרי סיינה, כי הם פתחו יתרון, ויש הרבה דברים שצריך לשפר וללמוד מהם. אני חושב שהוכחנו אופי, והיו לנו כמה מהלכים גדולים שתרמו לניצחון".

על החולשה בהתקפה הוסיף הקפטן: "לא חשבנו שילך קל מולם. הם ניגשו אלינו בכל מיני דרכים, שיחקו אזורית ולאט לאט צברו ביטחון. אבל בסופו של דבר פתחנו טוב את הבית, אנחנו במאזן 0:2. ידענו שאם לא נשיג את הניצחון לא השגנו כלום עם הניצחון במאלגה, לכן אני שמח שניצחנו".

דווין סמית', ששב לשחק לאחר תקופה ממושכת, אמר:" טוב לחזור לשחק. סיינה באו להילחם אחרי ההפסד לאלבה ברלין בבית. היו דברים שלא עבדו ונצטרך לתקן אותם. הגענו לזריקות טובות מול האזורית והן לא נכנסו, היינו צריכים לנצח דרך ההגנה וזה מה שעשינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully