וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "מצאנו דרך לנצח משחק שנראה אבוד"

18.10.2012 / 23:12

מאמן מכבי ת"א התייחס לניצחון הדרמטי על סיינה: "הצוות שלהם עשה עבודה יותר טובה מאיתנו. ריקי היקמן הוא גניבה שלנו"

ברני ארדוב

למרות שהיא התקשתה בחלקים בלתי מבוטלים מהמשחק הערב (חמישי), מכבי תל אביב גברה על סיינה 68:70 ביד אליהו ועלתה למאזן של שני ניצחונות משני משחקים בבית ב' ביורוליג. הצהובים כבר פיגרו 68:62, אבל קמו מהקבר וקלעו שמונה נקודות רצופות, הרבה בזכותו של ריקי היקמן שבלט ברגעי ההכרעה.

דיוויד בלאט, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
"לא הגענו לזריקות נוחות וזה לזכותם, אבל אנחנו מצאנו דרך לנצח משחק שהיה נראה אבוד וזה לזכותנו". בלאט/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, סיכם: "כל המשחק לא היה פשוט. מצאנו פתרונות ודרכים לנצח משחק שלכאורה היה נראה אבוד בשתי הדקות האחרונות. זה אומר משהו טוב על הקבוצה. אני חושב שהצוות המקצועי של האיטלקים עשה עבודה יוצאת מן הכלל. הם עשו עבודה יותר טובה מאיתנו".

בלאט הוסיף: "יש לסיינה שחקני אחד על אחד טובים, משחק קבוצתי ואנחנו לא הכנסנו את הכדור לטבעת. לא הגענו לזריקות נוחות וזה לזכותם, אבל אנחנו מצאנו דרך לנצח משחק שהיה נראה אבוד וזה לזכותנו. ריקי היקמן הוא שחקן שהולך להיות עוד אחד מהגניבות והמציאות שאנחנו יודעים לעשות במכבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן, מול שחקן סיינה, מריו קאסון. ברני ארדוב
קור רוח בסיום. היקמן/ברני ארדוב

היקמן עצמו עמד על הקו עמוק בתוך הדקה האחרונה ולפני שקלע סל ניצחון, קבע 68:68 מהעונשין. "ידעתי שאני צריך לקלוע מהקו כדי להשוות", אמר הגארד האמריקאי, "ידעתי שאם נצליח לעצור אותם בהגנה, נוכל לקלוע ולנצח. המאמן ביקש ממני שאהיה אגרסיבי ושאוציא לפועל ובסך הכל עשיתי מה שהוא אמר לי. נחמד להשיג את הניצחון הזה בדרך הזאת, אני שמח על כך".

ליאור אליהו אמר: "היה היום משחק קצת מעצבן הייתי אומר. היו מצבי קליעה נוחים שלא ידענו לנצל אותם כמו שצריך. המשחק הגיע למצב כזה שהתוצאה הייתה צמודה עד השנייה האחרונה, אבל אני שמח שלא נשברנו וידענו לחזור גם כשהם הובילו עלינו ושהצלחנו ולהשיג את הניצחון. אף אדח מאיתנו לא הצליח לקלוע, זה קשה כשלא קולעים".

לוקה באנקי, מאמן סיינה. ברני ארדוב
כל כך קרוב. באנקי/ברני ארדוב

בצד השני, המאמן המפסיד לוקה באנקי אמר: "זה היה משחק מאוד מרתק. כל הכבוד למכבי, הם הראו את היכולת, האיכות והאופי של קבוצה מנצחת. הם לא ויתרו לרגע והמשיכו להילחם על הניצחון עד הרגע האחרון. פספסנו כאן צ'אנס לניצחון גדול. היינו צריכים לתת אקסטרה כדי להתחרות באולם שכזה. הנענו היטב את הכדור, הגבלנו את איבודי הכדור שלנו, ואני חושב שאנחנו בדרך הנכונה. אנחנו צריכים להישאר ממוקדים, ואני חושב שהמשחק הערב יכול להיות דחיפה גדולה לעתיד שלנו".

תומאס רס, מהבולטים בסיינה, הוסיף: "ידענו שאנחנו צריכים לשנות דברים אם ברצוננו לנצח כאן. מכבי קבוצה חזקה, אנחנו הגענו אחרי הפסד בית והיו חסרים לנו כמה שחקנים. ניסינו להקשות עליהם עם ההגנה שלנו, רצינו להאט את הקצב כי מכבי אוהבת לרוץ בבית. הצלחנו לעשות את זה והיינו קרובים לניצחון, אבל החטאנו כמה זריקות ועשינו כמה טעויות בדקות האחרונות שאפשרו למכבי לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully