וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

21:05, שידור ישיר בוואלה! ספורט: מכבי תל אביב - סיינה

18.10.2012 / 8:33

וואלה! ספורט ממשיכה במסורת השידורים החיים מהיורוליג, גם באייפון ובאייפד. אליהו: "בלאט אמר לנו שזה המשחק הכי חשוב"

קובי אליהו

מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי) את משחק הבית הראשון שלה העונה ביורוליג כשתארח את סיינה בשעה 21:05. וואלה! ספורט תמשיך במסורת השידורים החיים מהיורוליג ותעביר את המשחק בשידור ישיר, גם באתר וגם וגם באפליקציית וואלה! באייפון ובאייפד.

הצהובים מקווים להמשיך בתנופה מהניצחון במלאגה ופתיחת העונה בליגת העל מול הפועל ירושלים. דווין סמית' וניק קיינר מדלי עדיין לא כשירים לחלוטין, אולם דיוויד בלאט אמר אתמול במסיבת העיתונאים כי השניים צפויים לעמוד לרשותו הערב.

"אותנו לא מעניין המצב של הקבוצות האחרות", אמר ליאור אליהו על המשבר של האיטלקים. "אנחנו מתרכזים רק בעצמנו, בטח במשחק בית ראשון ביורוליג. אין ספק שסיינה, לא משנה איך הם יבנו את עצמם, תמיד יהיו קבוצה טובה עם סגל טוב. זה יהיה משחק לא פשוט, למרות כל הדיבורים אם הם כן בנו קבוצה טובה או לא, שמעתי כבר הכל. הם יבואו עם 12 שחקנים טובים . מצפה לנו משחק לא פשוט. עם הלחץ של משחק פתיחה בבית של היורוליג, אני מקווה שאנחנו ננצח".

על היכולת האישית המרשימה שהציג במשחקים האחרונים, הוסיף אליהו: "אני לא אוהב להתעסק בעצמי, בגדול אני שמח שהקבוצה ניצחה גם במלאגה ואת הפועל ירושלים, הרי מדובר במשחקים של פתיחת עונה מאוד קשים. דיוויד בלאט אמר לנו אחרי המשחק מול מלאגה שהמשחק מול סיינה הערב הוא המשחק הכי חשוב שלנו, והוא צודק כי זה משחק בית ראשון שלנו ואחרי שניצחנו במלאגה יהיה חבל להרוס את זה ואני מקווה שנעמוד בזה".

ריקי היקמן נשמע דרוך גם הוא לקראת המפגש מול הדאבליסטית האיטלקית, בה משחק דייויד האקט ששיתף איתו פעולה בפזארו אשתקד: "עד כה הצגנו התחלה טובה, אנחנו משתפרים ממשחק למשחק, ונקווה שנמשיך כך כי סיינה קבוצה מוכשרת. נבוא בגישה חזקה ונעשה את הכי טוב בכדי להשיג את הניצחון הביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully