וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, שידור חי באתר: מכבי תל אביב - סיינה

הצהובים רוצים ניצחון שני במפעל . המשחק יועבר ב-21:05 בשידור חי כאן באתר ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!

מכבי תל אביב תקיים הערב (21:05) את משחקה השני בעונת 2012/13 ביורוליג. ההתמודדות תועבר בשידור ישיר כאן באתר ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!.

זה יהיה משחק הבית הראשון של מכבי תל אביב העונה במפעל, לאחר שקצרה ניצחון נאה 80:85 במלאגה בשבוע שעבר. המאמן דיוויד בלאט לא היה זחוח במסיבת העיתונאים שהתקיימה ביום רביעי: "אנחנו פוגשים קבוצה כמונו, יחסית חדשה, עם הרבה כישרון שעדיין לא מצאה את האיזון והביחד שקבוצה צריכה בכדי להיות קבוצה מנצחת באופן עקבי, אבל יש שם המון שחקנים טובים. יש שם מועדון מאוד מקצועי והיסטוריה לא קצרה בכלל בהצלחות ובתארים. אנחנו בהחלט מצידנו חייבים להיות מוכנים על הצד הטוב ביותר כדי לנצח את הקבוצה הזו כי היא גם נמצאת במצב של מיני משבר ומגיעה בתקווה לצאת מזה. אנחנו לא צריכים להיות אלה שעוזרים להם לצאת מהמשבר. אנחנו צריכים להיות בשיא הפוקוס ושיא הריכוז, ולרגע לא להוריד את הרגל מהדוושה".

ביום ראשון ניצחו הצהובים ביד אליהו את הפועל ירושלים, אך לא הרשימו ונתנו ליריבתם לחזור ברבע השלישי. על כך אמר בלאט: "אני מנסה לזכור אם תסמונת הרבע השלישי נכונה גם לגבי השנה שעברה ולפני שנתיים. יש מעט מאוד משחקים כדי להגיע למסקנות גורפות. התייחסנו לנושא וניסינו לעשות כמה דברים אמנם קטנים. אנחנו לא רוצים לראות יותר מדי עליות וירידות, זה לא דבר חיובי לאורך זמן, ולכן התייחסנו לזה בימים האחרונים".

המשחק ייפתח ב-21:05 ויועבר במלואו בשידור ישיר בוואלה! ספורט ובאפליקציות האייפון והאייפד של וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully