וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוז'יקרו: "מינסוטה טובה מהווריורס, נעשה את המיטב"

16.10.2012 / 11:15

מכבי חיפה תערוך משחק שני בארצות הברית, הפעם מול הוולבס(בין שלישי לרביעי, 2:00). גרינברג: "ננסה לא להיות מובכים"

מכבי חיפה ממשיכה במסעותיה ברחבי ארצות הברית. בזמן ששאר קבוצות הליגה כבר ערכו את משחק הפתיחה שלהן בליגת העל, הקבוצה של בראד גרינברג תערוך הלילה (בין שלישי לרביעי, 2:00) את משחקה השני מול קבוצות NBA, הפעם מול מינסוטה טימברוולבס המצוינת. כזכור, במשחקה הראשון הפסידו החיפאים 108:100 לגולדן סטייט, אחרי תצוגה מכובדת. הוולבס מעמידים העונה סגל מלא בשחקנים אירופאים כמו אנדריי קירילנקו, ניקולה פקוביץ' או ריקי רוביו, לצד סופרסטאר כמו קווין לאב.

עידו קוז'יקרו התראיין בארצות הברית והתייחס למשחק: "האירופאים שמשחקים במינסוטה הם אלו שאני הכי מעריך ולדעתי, הם הטובים שיש. אני מעריך את פקוביץ', אני אוהב לראות את קירילנקו משחק. את ריקי רוביו אני זוכר מגיל 16, כבר אז הוא היה שם גדול באירופה. הקבוצה הזאת הולכת להיות משהו מיוחד ב-NBA העונה".

הסנטר הוותיק התייחס גם למשחק עצמו ואמר: "ננסה לעצור את השחקנים של הוולבס כמה שאפשר. אני יודע שנגד הווריורס ציפו שנהיה הרבה יותר חלשים ממה שהיינו, אבל גולדן סטייט לא חזקה כמו מינסוטה. נצא למגרש וניתן את הטוב ביותר שיש לנו להציע. בסופו של דבר, יש לנו משחק חשוב בליגה הישראלית ביום שני הקרוב. המשחק מול הוולבס יהיה חוויה חיובית בהחלט, אבל הדבר החשוב יותר הוא המשחק בליגה".

גם מאמן החיפאים, בראד גרינברג, דיבר לקראת המשחק: "המסע לארצות הברית הוא חוויה טובה עבור השחקנים שלנו, במיוחד הישראלים, שזוכים לחוות משהו מאוד מיוחד עבורם. אנחנו מנסים להוציא מעצמנו את המיטב בתקווה לא להיות מובכים מול הקבוצות שמולן אנחנו מתמודדים. הצלחנו לעשות את זה מול הווריורס, אבל מול הוולבס זה כבר אתגר גדול יותר. אנחנו מתרכזים בעצמנו. זה לא שאנחנו עושים סקאוטינג על הוולבס כמו שקבוצות שמתחרות מולה ב-NBA עושות. אני לא רוצה לבזבז זמן כדי להכין את הקבוצה שלי למשחק הזה, כשיש לנו משחק ליגה ביום שני".

"נגד הווריורס, חמישה שחקנים שלנו קלעו בספרות כפולות", המשיך המאמן. "השחקנים הטובים ביותר שלנו נתנו משחק טוב. זה משהו שנצטרך לקבל מהם גם במשחק הזה. יהיה כיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully