וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי חיפה הפסידה לגולדן סטייט 108:100

הופעה מכובדת באוקלנד לשחקנים של גרינברג, שלא היו רחוקים מניצחון. דונטה סמית' סיים עם 28 נקודות, סטול קלע 18. צפו

לא בטוח שבמכבי חיפה פינטזו על הופעה כה מכובדת בפתיחת מסעה מעבר לים. הקבוצה מהכרמל לא נפלה מגולדן סטייט הלילה (בין חמישי לשישי) והשיגה הפסד מכובד 108:100 באוקלנד. זו הפעם השנייה שחיפה יוצאת למסע כזה בשלוש השנים האחרונות, וכעת היא עמדה בכבוד מול הווריירס שחווה בשנים האחרונות תקופה רעה.

פול סטול שחקן מכבי חיפה מול גולדן סטייט. AP
הופעה מרשימה שלו. פול סטול/AP

באופן מעט מפתיע, הירוקים של בראד גרינברג פתחו את המשחק טוב יותר, כאשר ג'יימס תומאס אלכס צ'וברביץ' העניקו לה 27:29 בסיום הרבע הראשון. ג'רמי טיילר, ששיחק בעבר בחיפה קלע ארבע נקודות נגד האקסית, אבל ברבע השני גולדן סטייט נכנסה לעניינים, למרות שעד אמצע הרבע היא קלעה שתי נקודות בלבד. סטפן קארי וקארל לאנדרי מחקו את הפיגור וכבר טיפסו לשמונה, אבל עד המחצית קורי קאר צימק מהקו וחיפה פיגרה 50:46.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
דונטה סמית' שחקן מכבי חיפה מול קארל לאנדרי שחקן גולדן סטייט. AP
עד שתי דקות לסיום המשחק היה משחק. דונטה סמית' נאבק בקארל לאנדרי/AP

לאנדרי וקליי תומפסון העלו להפרש דו ספרתי בפתיחת הרבע השלישי, בעוד דונטה תומאס ופט קלאת'ס ניסו לשמור את הקבוצה הישראלית במשחק. עידו קוז'יקרו קלע שבע נקודות כמעט רצופות, אבל למרות זאת גולדן סטייט ירדה ביתרון 71:83 בסיומו של הרבע השלישי. אנטון שוטבין ודונטה תומאס צימקו לשבע בלבד ברבע הרביעי, אבל האריסון בארנס החזיר לשש שתי דקות לסיום, ולאנדרי סגר את הסיפור.

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפהמול ג'רמי טיילר שחקן מכבי חיפה. AP
סיים עם שלוש נקודות. אלכס צ'וברביץ' פוגש את האקס ג'רמי טיילר/AP

דונטה סמית' סיים עם 28 נקודות למכבי חיפה בצירוף שמונה ריבאונדים, פול סטול קלע 18, קורי קאר ופט קלאת'ס הוסיפו 13 נקודות כל אחד, ג'יימס תומאס תרם עשר נקודות, עידו קוז'יקרו עם תשע ואנטון שוטבין הסתפק בארבע. אצל הווריירס הקלעי המצטיין היה קרל לאנדרי עם 24 נקודות, האריסון בארנס סיים עם 20, פסטוס אזלי עם 15, סטפן קארי 13, ברנדון ראש 12, ג'ארט ג'ק 10, קליי תומפסון 8. ג'רמי טיילר סיים עם שש נקודות.

עידו קוז'יקרו אמר בסיום: "זה תמיד היה החלום שלי לשחק נגד קבוצה מ ה-NBA. אני יודע שאני לקראת סוף הקריירה שלי, אבל אני רוצה לדחות את זה עד כמה שאני יכול. זו הייתה חוויה מדהימה. נלחמנו עד הסוף נגד הלוחמים. אנחנו נמצאים בתהליך של שיפור . יש לנו עוד עבודה לעשות כדי לאחד את הקבוצה. ישנם שחקנים כמו דונטה סמית וג'יימס תומאס, שמעולם לא שיחקו בישראל, אבל ביחד אנחנו קבוצה חזקה".

הניקס ניצחו את וושינגטון

במשחק הכנה נוסף, ניו יורק ניקס גברה על וושינגטון 101:108. למרות רבע שני חלש של הניקס (15 נקודות בלבד לעומת 35 של הוויזארדס) הם דהרו במחצית השנייה לניצחון. סטיב נובאק, שפתח על הספסל, סיים כקלעי המצטיין עם 21 נקודות, ג'יי אר סמית' קלע 20 וכרמלו אנתוני הסתפק ב-17 ב-21 דקות על המגרש. אצל המפסידים הבולט היה ג'ורדן קרופורד עם 17 נקודות.

אורלנדו - פילדלפיה 102:95

שארלוט - ניו אורלינס 90:87

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully