וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס תומאס: "כולם חשבו שנפסיד ב-40-30 נקודות"

פורוורד מכבי חיפה מרוצה מההופעה מול גולדן סטייט. סטול: "רבים מאיתנו יוכלו לספר לנכדים ששיחקו נגד קבוצת NBA"

במכבי חיפה מרוצים מאוד מההפסד המכובד לגולדן סטייט הלילה (בין חמישי לשישי), 108:100. היכולת הפושרת של הווריירס לא צריכה לעניין אף אחד בירוק, שם נהנו מחוויה שכנראה לא ישכחו כל כך מהר.

הפורוורד ג'יימס תומאס: "חשבתי שההופעה שלנו היתה נהדרת. נלחמנו כל הלילה נגד קבוצת NBA ואני מבטיח לכם שכולם חשבו שאנחנו הולכים להפסיד ב-30 או 40 נקודות. אבל עמדנו באתגר ואנחנו חייבים לנסוע למינסוטה ולעשות את אותו הדבר שעשינו פה".

תומאס בטוח שהחוויות שהקבוצה צוברת מעבר לים יעזרו גם במאבקי הליגה: "זו ברכה לחבר'ה שלנו. הדבר העיקרי הלילה היה להופיע ולהוכיח איזה שחקנים אנחנו. אף אחד לא איכזב הלילה. שחקנים כמו סטפן קארי וקארל לאנדרי, כולם מכירים אותם ורוצים להיות בנעליים שלהם, אבל אנחנו מקצוענים ואנחנו עושים את מה שאנחנו אוהבים".

הפורוורד שפע מחמאות לפול סטול: "יש לו לב גדול, באמת לב גדול. הוא הענק הקטן שלי. הוא גנרל על הפרקט והוא שיחק נהדר הלילה".

אלכס צ'וברביץ' שחקן מכבי חיפהמול ג'רמי טיילר שחקן מכבי חיפה. AP
זוכרים? ג'רמי טיילר, פעם ירוק, מנסה לעצור את אכלס צ'וברוב'יץ/AP

סטול מסכים, ומכליל: "שיחקנו נהדר. נלחמנו והלחצנו אותם. כולם תרמו. ברור שאתה רוצה לנצח בכל משחק, אבל הניסיון הזה טוב לנו. כל חיי הייתי שחקן קטן. אם אתה רוצה לשחק אתה חייב לעשות משהו ולשרוד. אני תמיד נותן הכל. דיברתי עם כמה שחקנים שלנו בדרך לאולם ורבים מאיתנו יוכלו לספר לנכדים ששיחקו נגד קבוצת NBA. זו הזדמנות עצומה שכמה שחקנים פה לעולם לא ישכחו".

עידו קוז'יקרו, למשל. "זה תמיד היה החלום שלי לשחק נגד קבוצה מה-NBA", אמר הסנטר הישראלי. "אני יודע שאני לקראת סוף הקריירה שלי, אבל אני רוצה לדחות את זה עד כמה שאני יכול. זו היתה חוויה מדהימה. נלחמנו עד הסוף נגד הלוחמים. אנחנו נמצאים בתהליך של שיפור . יש לנו עוד עבודה לעשות כדי לאחד את הקבוצה. ישנם שחקנים כמו דונטה סמית וג'יימס תומאס, שמעולם לא שיחקו בישראל, אבל ביחד אנחנו קבוצה חזקה".

היעד הבא של הירוקים, אם כן, הוא מינסוטה. חיפה תשחק מול הטימברוולבס בלילה שבין שלישי לרביעי. עוד חוויה לאוסף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בראד גרינברג מאמן מכבי חיפה. AP
היעד הבא: מינסוטה. מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג, מול גולדן סטייט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully