וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "ההתבטאות של רפשה נתנה לנו מוטיבציה"

12.10.2012 / 18:41

מכבי ת"א נחתה לאחר הניצחון על מלאגה, הגארד התייחס למאמן שאמר כי "מכבי נחלשה". פניני: "יהיה קשה מול ירושלים"

עריכת התקציר: יותם בן דוד

מכבי תל אביב שבה לישראל, לאחר ניצחון החוץ המצוין 80:85 על מלאגה במשחק פתיחת העונה ביורוליג. הצהובים, שהתרגלו בשנים האחרונות להפסדים צורבים במחזורי הפתיחה, קיבלו מחצית ראשונה יוצאת מהכלל, במהלכה פתחה פער דו ספרתי, אך בסופו של דבר שלושת הישראלים גיא פניני, ליאור אליהו ויוגב אוחיון היוו גורם מכריע בניצחון.

אוחיון אמר עם הנחיתה: "זאת פתיחה יוצאת מהכלל לעונה. הוכחנו לכולם שאפשר לבוא צנועים ולשחק כיחידה אחת. אולי אין לנו שמות כמו שיש בשאר הקבוצות הגדולות, אבל הצלחנו להראות יכולת לא פחות טובה מהן. היה לנו חשוב לענות לדברים שאמר יסמין רפשה, מאמן מלאגה, לפני המשחק. הוא לא כל כך פרגן לנו וזה נתן לנו עודף מוטיבציה להראות למה אנחנו מסוגלים".

"נקווה שזו רק תחילתה של דרך עבורנו. סגל השחקנים שלנו הוא טוב מאוד וגם החיבור הקבוצתי. כעת אנחנו עם הפנים קדימה ליום ראשון, למשחק מול הפועל ירושלים. זה עוד משחק יורוליג לכל דבר בשבילנו".

גיא פניני, שקלע 11 נקודות במשחק, הוסיף: "המשחק מול ירושלים הולך להיות לא פחות קשה. נספר לשחקנים הזרים שלנו שהמשחק הזה לא יהיה פשוט בכלל. שיחקנו טוב מאוד במלאגה, למרות שהרבה פעמים לא הלך לנו טוב בספרד. הוכחנו לכולם שאנחנו יכולים לשחק ברמות הללו. למרות זאת, אנחנו עדיין לא מוכנים במאת האחוזים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully