וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אליהו: "גם ברגעים הקשים יותר לא נשברנו"

12.10.2012 / 7:29

שביעות רצון במכבי ת"א מניצחון הבכורה, פניני: "החדשים השתלבו ממש מהר". בלאט הזהיר: "עלינו להישאר מפוקסים"

מכבי תל אביב חגגה ניצחון ראשון העונה ביורוליג מול מלאגה (80:85), ואחרי שהמאמן דיוויד בלאט הביע את חששו לפני משחק החוץ וטען כי "הקבוצה לא מוכנה", נראה כי החששות התפוגגו די מהר. במכבי תל אביב מרוצים מאוד מהניצחון וסבורים כי "היה חשוב לנצח במשחק הראשון ולפתוח ברגל ימין כי זה חשוב מנטלית".

לאחר המשחק אמר בלאט לשחקנים: "שיחקנו יחד", והחמיא להם על האופי שהפגינו והעובדה שלא נשברו, אולם לא שכח להזכיר להם: "עלינו להישאר מפוקסים כי ביום ראשון יש לנו משחק חשוב מול הפועל ירושלים".

קפטן הקבוצה גיא פניני נשמע מרוצה ואמר בסיום: "סוף סוף ניצחנו את משחק החוץ הראשון, משהו שלא הצלחנו לעשות כבר הרבה שנים, ועשינו זאת בצורה יפה ומרשימה. תמיד מרגש לפתוח עונת יורוליג, היה לי אקסטרה ריגוש בתור הקפטן החדש ואני שמח שגם השלשות שלי נכנסו. אפילו שיש לנו סגל די חדש, שיחקנו מאוד קבוצתי וזה חשוב. החדשים השתלבו ממש מהר וכל הכבוד להם. עכשיו מתרכזים בירושלים ואני מקווה שגם בבית בנוקיה ניתן הצגה יפה לקהל".

ליאור אליהו, שהפגין משחק מרשים, הוסיף: "היה לנו חשוב מאוד להתחיל את העונה ברגל ימין ואני מאושר שעשינו זאת. לנצח בספרד זו תמיד הצלחה גדולה. היה משחק ברמה גבוהה. התחברנו יפה ונשארנו יחד, הראינו אופי. גם ברגעים היותר קשים לא נשברנו. הצגנו הגנה טובה וקלענו את הסלים החשובים. בשבוע הבא מחכים לנו שני משחקים חשובים וקשים מול ירושלים וסיינה, אבל כיף לבוא הביתה. אנחנו מחכים כבר למשחקים מול הקהל שלנו בנוקיה".

שחקני הקבוצה ינחתו בצהריים בארץ וצפויים לקיים אימון לקראת המפגש הפיקנטי מול הפועל ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully