וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "כשראיתי שרונאלדו נפצע, קיוויתי שזה רציני"

מאמן רוסיה התבדח לקראת המפגש מול פורטוגל בבית ו' (ו', 17:00, ספורט1 ו-HD): "זה היה מקל עלינו את העניינים בהגנה"

עוד לפני שנבחרת ישראל תעלה לכר הדשא בלוקסמבורג ותשחק מולה, יתקיים מחר המשחק המסקרן יותר בבית ו' של מוקדמות המונדיאל, בין רוסיה לפורטוגל (17:00, ספורט1 וספורט1 HD).

ברוסיה זוכרים היטב את התבוסה 7:1 (צמד לרונאלדו) באוקטובר 2004, במסגרת מוקדמות הגביע העולמי 2006 ומקווים שהפעם הכיוון יהיה שונה בתכלית. על אף העובדה שהנבחרת של פאביו קאפלו מוליכה את טבלת הבית עם שני ניצחונות, נדמה כי האיטלקי מתכונן למשחק בדרכים, איך לומר, לא מאוד שגרתיות.

המאמן האיטלקי המעוטר התראיין ברוסיה וסיפר על המחשבות שעברו בו כשצפה בכוכב פורטוגל, כריסטיאנו רונאלדו, במהלך הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה בסוף השבוע: "כשרונאלדו נפגע בכתף במשחק של ריאל מול ברצלונה, כמובן שקיוויתי שזו תהיה פציעה רצינית. אם הוא היה נפגע בצורה רצינית, היה לנו הרבה יותר קל בהגנה מולם", התבדח האיטלקי, שאימן בעצמו את הבלאנקוס בשתי קדנציות שונות.

הפנטזיה של קאפלו, אגב, לא התגשמה, והכוכב הפורטוגלי עבר בדיקה ונמצא כשיר לשחק. "כל קבוצה מנסה לעצור אותו לשחק בצורה הטובה ביותר מולו, אבל זה לא כל כך קל. ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו על מנת שנוכל לנטרל את הנקודות החזקות במשחק שלו", הוסיף קאפלו.

פורטוגל צפויה להעלות הרכב חזק ביותר, כשמלבד רונאלדו יימצאו בו גם נאני, ז'ואאו מוטיניו, ראול מיירלש, פפה, פאביו קונאטראו ושמות גדולים אחרים. המאזן של המאמן פאולו בנטו בנבחרת עומד על 15 ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים, והוא מקווה לשפר אותו אף יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully