וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה: "מוריניו הבין שהוא לא ימצא אצלנו בעיות"

בלם בארסה עקץ: ”העונה הוא מחפש את הבעיות בקבוצה שלו”. פברגאס: ”אבידל ראוי להערצה, לא הייתי מצליח לחזור כמוהו”

גם בספרד יתמקדו בשבוע הקרוב במשחקי הנבחרת, אבל עד אז כותרות העיתונים ממשיכות לעסוק בברצלונה וריאל מדריד, כשעל העקיצה היומית בין שתי היריבות הגדולות חתום הפעם ג'רארד פיקה. בלם בארסה התראיין ל-'רדיו קטלוניה' ודיבר על היחס של ז'וזה מוריניו למוליכת הטבלה: "ברור שאין לו את אותה מתיחות כלפי ברצלונה כמו בעונה שעברה. כנראה שהוא הבין שאין לו צורך להסתכל עלינו, כי הוא לא ימצא אצלנו בעיות. ועכשיו נראה שהוא מחפש בעיות בקבוצה שלו".

פיקה, שהחמיץ את הקלאסיקו בשל פציעה ונותר מחוץ לסגל הספרדי למשחקים מול בלארוס וצרפת, הודיע שיחזור למשחק הליגה הבא של ברצלונה מול לה קורוניה בשבת הבאה, והצהיר: "אנחנו מצפים לשנה טובה מאוד, עם הרבה אתגרים ואמוציות, והאליפות עדיין לא סגורה למרות שאף אחד לא חלם על פתיחה כל כך טובה. אני זוכר שבעונה הראשונה שלי הובלנו את הטבלה ב-12 נקודות ועדיין היינו צריכים בסופו של דבר לנצח בברנבאו כדי לזכות באליפות".

לאחר מכן הצטרף הבלם למפרגנים לטיטו וילאנובה והחמיא למאמנו החדש: "הוא השתלט על חדר ההלבשה. יש בו משהו מיוחד, ואנחנו מצפים לכמה שנים נהדרות תחתיו".

גם ססק פברגאס, שחזר לכושר טוב לאחרונה, התראיין ודיבר על הביקורות שנשמעו נגדו בתחילת העונה: "אני לא מתייחס למה שאומרים. כשהלך לי רע אמרו שאני שחקן רע וכשהולך לי טוב אומרים שאני סופרסטאר. אז אומרים. תמיד צריך לשמור על קור רוח, לעבוד קשה ולחכות שהתוצאות יגיעו".

לגבי המאזן של בארסה, שעומד עד 19 נקודות מתוך 21 אפשריות אחרי התיקו בקלאסיקו, אמר פברגאס: "אם מישהו היה שואל אותנו לפני העונה אם היינו קונים מאזן כזה עכשיו היינו חותמים בלי לחשוב. המצב מצוין, וכעת אנחנו צריכים להמשיך באותה מנטליות". כשנשאל על חזרתו של אריק אבידל לאימונים אחרי השתלת הכבד שעבר ענה: "זה מדהים שהוא בכלל מנסה לחזור אחרי מה שהוא עבר. אם דבר כזה היה קורה לי, הייתי למטה במשך זמן רב, אבל הוא מתייחס לזה בתור משהו נורמלי, והגישה החיובית שלו ראויה להערצה".

אחרי שאתמול חזרה התקשורת הספרדית לעסוק בפפה, כשאנדרס אינייסטה תקף בחזרה את בלם ריאל שהאשים אותו בהתחזות, נשאר אפילו ג'ורדי קרויף, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ואקס ברצלונה, על דעתו לגבי הפורטוגלי והשיב: "אני לא מסכים עם הדברים שהוא אומר, אבל אשמח ששחקן כמוהו יהיה בקבוצה שלי. אני בטוח תשעה מתוך עשרה מאמנים יסכימו איתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully