וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרס אינייסטה: "גם פפה מתחזה לפעמים"

קשרה של ברצלונה, הגיב לביקורת של בלם ריאל שטען כי הוא התחזה בקלאסיקו. צפו באריק אבידל ותהליך השיקום שלו

אנדרס אינייסטה, קשרה של ברצלונה, ספג הרבה ביקורות אחרי הקלאסיקו מול ריאל מדריד ביום ראשון. אחד המבקרים החריפים שלו היה פפה, בלמה הפורטוגלי של הבלאנקוס, שאמר לאחר המשחק: "שחקני ברצלונה עושים הצגות. שאינייסטה צלל ברחבה שאפילו לא נגעתי בו, זה בסדר, אנחנו כבר רגילים לצלילות של שחקני ברצלונה".

אינייסטה לא נשאר חייב ובראיון שנתן היום בתקשורת הספרדית הוא השיב: "נפגעתי מדבריו של פפה. זה כואב מה שהוא אבל לכל אחד יש את הדעה שלו. גם על המהלכים שפפה עושה על הדשא יש הרבה דעות וגם הוא מתחזה הרבה פעמים".

הקשר התבקש גם לעמוד על ההבדלים בין טיטו וילאנובה למאמן הקודם פפ גווארדיולה ואמר: "אין הבדלים מהותיים בין השניים. סגנון המשחק והשיטה היא דומה לזו ששיחקנו תחת פפ. גווארדיולה ניסה לפעמים לעשות דברים אחרים, אבל שני המאמנים מצויינים ואוהבים מאוד את המשחק".

ובינתיים, מי שחזר לאימונים מלאים עם סגנית האלופת, הוא לא אחר מאשר אריק אבידל. המגן הצרפתי שעבר השתלת כבד ונעדר כשבעה חודשים, חוזר לעניינים מהר יותר מכל התחזיות שחלקן ניבאו לו שהוא לא יוכל לחזור כלל למגרשים.

"חשבתי כבר הרבה זמן על לחזור להתאמן עם כדור. היום היה האימון הראשון שלי. אני מאוד עייף אבל שמח שאני חוזר". כך אמר אבידל לערוץ הטלוויזיה של ברצלונה והוסיף: "אני מאוד מרוצה מתהליך ההחלמה שלי".

כזכור, המגן בן ה-33 עבר במאי 2011 ניתוח להסרת גידול בכבד ומאז הוא עבר תהליך ארוך של שיקום שכלל השתלת כבד באפריל. ברצלונה החתימה בקיץ את ג'ורדי אלבה, שנכנס לנעליו של הצרפתי כמגן השמאלי, אך אבידל יכול גם לשחק כבלם, תפקיד שחסר מאוד לקבוצה בעקבות הפציעות של קרלס פויול הקפטן וג'רארד פיקה.

צפו באבידל ובתהליך השיקום שלו בברצלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully