וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה מהלל: "ההתנהגות בקלאסיקו שימשה דוגמה"

מאמן ספרד ויסנטה דל בוסקה החמיא לשחקני ריאל מדריד וברצלונה. מנגד, סגן נשיא פיפ"א מודאג: "צלילות הן סרטן"

מאמן נבחרת ספרד ויסנטה דל בוסקה ציין היום (שלישי) עד כמה הוא גאה היה לראות את הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, ולהבחין כיצד השחקנים שומרים על ספורטיביות ומשאירים את היריבות והאלימות מחוץ לדשא.

דל בוסקה, לשעבר מאמן ריאל מדריד, לא אהב לראות בשנים האחרונות את היריבות הארוכה הזאת גולשת לפסים אלימים, עם לא מעט תקריות מביכות. עכשיו דל בוסקה טוען שהתצוגה החיובית של השחקנים ביום ראשון שימשה דוגמה חיובית לדור שלם של שחקנים ואוהדים.

"עד לא מזמן ההתנהגות הותירה טעם רע מעט", אמר דל בוסקה, "אבל ביום ראשון השחקנים היו פנטסטיים, ואסור להתעלם מזה, בגלל שהערכים האלו הועברו לדור הצעיר. העובדה שהם שימשו דוגמה חיובית היא נהדרת".

מנגד, בזמן שבמקומות מסוימים מהללים את הספורטיביות בכדורגל, במקומות אחרים חוששים מתופעות שליליות. ג'ים בויס, סגן נשיא פיפ"א, טוען שהצלילות הופכות ל"סרטן" בכדורגל, ודורש ענישה חמורה.

הנושא שוב עלה לדיון אחרי הצילומים המביכים מעט של לואיס סוארס, חלוץ ליברפול. מאמן סטוק טוני פוליס דרש השעיה אוטוטמטית של שלושה משחקים לצוללנים, גם תוך שימוש בצילומי הטלוויזיה. "ראיתי כמה תקריות לאחרונה, ובחנתי מספר פעמים את המקרה של סוארס", אמר סגן נשיא פיפ"א, "ומבחינתי, זה לא פחות מרמאות. זה הופך להיות סרטן במשחק. כששחקן מנסה לרמות, צריך להעניש אותו. יש לבחון את המקרים האלה בוועדות משמעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully