וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד חושפים: הסכם סודי בין ברצלונה לניימאר

ב'אל מונדו' הספרדי טוענים כי לקבוצה הספרדית יש הסכם עם הכוכב הברזילאי לפיו הוא מתחייב לעבור לברצלונה בקיץ הבא

שמו של ניימאר מוזכר כבר תקופה ארוכה עם מעבר אפשרי לברצלונה. גם כוכב סנטוס ונבחרת ברזיל בעצמו הצהיר כבר בעבר על רצונו להצטרף לקטאלנים בעתיד, והיום (חמישי) חושף ה"אל מונדו" הספרדי כי לשני הצדדים יש הסכם חשאי שלפיו הברזילאי יצטרף לברצלונה בקיץ 2013.

על פי ההסכם, במידה שניימאר יחליט שלא להגיע בסופו של דבר לברצלונה, הוא יצטרך לפצות אותה בסכום של 80 מיליון יורו. כמובן שהסכום הזה הוא פיקטיבי והכוונה היא שהוא יצטרך לשלם את ההפרש בין הסכום שישולם עליו לסכום הנקוב שקבעה ברצלונה. על פי הדיווחים, ניימאר כבר הביע את הסכמתו להצטרף לסגנית אלופת ספרד וכי הוא "נלהב לשחק עם שחקנים כמו מסי, צ'אבי ואינייסטה ולהיות חלק מקבוצה כל כך גדולה כמו ברצלונה".

במועדון הספרדי חוששים שהקבוצה העשירות של היבשת - כמו פ.ס.ז' ומנצ'סטר סיטי, יקדימו אותם ויציעו סכום עתק עבור הכישרון היוצא דופן של סנטוס ולכן גיבשו את ההסכם עם ניימאר, כדי לטרפד מעבר אפשרי שלו לאחת מהקבוצות הללו.

חוזהו של ניימאר במועדון הברזילאי מסתיים ב-2014 ושוויו מוערך כעת בסביבות ה-65 מיליון יורו. על פי כל התחזיות, הכוכב הברזילאי ינחת בסופו של דבר בקאמפ-נואו, אלא אם כן יקרה משהו בלתי צפוי וריאל מדריד תנסה לבצע מחטף.

דיווח: מילאן תציע לגווארדיולה 6 מיליון יורו לעונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully