וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל אלברמן: "ראינו את לוקסמבורג, יהיה קשה"

8.10.2012 / 18:45

אלברמן התייחס למשחק באימון הבכורה של הנבחרת. על המהפכה בסגל: "הצוות מחליט". גוטמן באסיפה: "דורש מחויבות"

לראשונה מאז התבוסה הכואבת מול נבחרת רוסיה, נבחרת ישראל החלה הערב (שני) את הכנותיה לקראת צמד המשחקים מול לוקסמבורג. הראשון שבהם ייערך ביום שישי הקרוב, כאשר הנבחרת תמריא ללוקסמבורג ברביעי אחר הצהריים, לאחר שהמאמן אלי גוטמן כבר פרסם את הסגל שכזכור לא כלל את הבלם טל בן חיים והקשר יוסי בניון. יחד עם דקל קינן ואלירן עטר (לא התאמן וייבדק) שזומנו, הנבחרת תנסה להשיג ניצחון ראשון בקמפיין הזה וניצחון בכורה גם למאמן אלי גוטמן, שפתח אותו עם תיקו באזרבייג'אן ובסך הכל נקודה אחת בשני משחקים.

פרסום הסגל של המאמן, כזכור, עורר סערה גדולה לאחר התבטאויות אביו של הקשר אלמוג כהן, ויצר עניין בעיקר בזכות המהפכה אותה הבטיח המאמן לממש לאחר המשחק מול רוסיה. כזכור, במסגרת המהפכה הודיע גוטמן שלא יזמן שגרירים שלא משחקים בקבוצות שלהם, ומצבם של בניון (לא משחק בווסטהאם) ובן חיים (עדיין לא מצא קבוצה) לא אפשר לו לכלול אותם בסגל. גוטמן אמר באסיפה: "אני דורש מכם להראות מחויבות כלפי הנבחרת ומאחל לנו בהצלחה. לא סתם אתם יושבים פה, בחרתי בכל אחד מכם באופן אישי. רק בלי אגו נוכל לנצח וזה לא משנה איפה כל אחד משחק".

שוער המשנה דני עמוס והקשר גל אלברמן דיברו עם התקשורת באימון הערב, בו לא נכחו השוער דודו אוואט שישמש כקפטן והחלוץ עדן בן בסט (כבש כזכור ב-1:1 של ברסט מול בורדו), שאמורים להצטרף לאימונים מחר. המגן יובל שפונגין והבלם איתן טיבי ערכו אימון ריצה קל מסביב למגרש. גם תומר חמד וביברס נאתכו לא התאמנו.

"אנחנו מודעים לחשיבות של שני המשחקים, ורוצים להשאיר לעצמנו סיכויים. נגיע מרוכזים למשימה ביום שישי, עם כל האנרגיות, כדי לעבור בהצלחה את המשימה הקרובה", אמר אלברמן שהתייחס גם לאי זימונם של בן חיים, בניון ואיתי שכטר. "ההחלטה היא של הצוות המקצועי והשחקנים לא מתייחסים לזה. כולנו ראינו את המשחקים והתוצאות של לוקסמבורג. פורטוגל ירקה דם כדי לנצח אותה. יש משחק מאוד קשה לפנינו ואנחנו נערכים אליו בהתאם. אנחנו רוצים להחזיר את אמון הקהל".

עמוס הוסיף: "כל האנרגיות שלנו נתונות למשחק הזה. חשוב לנו להחזיר את הכבוד לנבחרת ולהשיג שש נקודות. בניון, בן חיים ושכטר? ההחלטה היא של הצוות המקצועי. לא משנה מי נמצא בנבחרת, היא מעל הכל. אנחנו מעדיפים לא להתעסק בזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully