וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן שוקל לא לזמן שוב את אלמוג כהן. אביו: "לא מתחרט"

7.10.2012 / 11:00

דבריו של האב גרמו למחלוקת בנוגע לעתידו של קשר נירנברג. השחקן צייץ: "בהלם". שחקן על בניון: "החלטה לא מקצועית"

"ההחלטה שלא לזמן את בניון ובן חיים היא בפירוש אינה החלטה מקצועית. גוטמן הצהיר שהוא רוצה לערוך זעזוע בסגל, ומלכתחילה היה ברור שהשחקנים שלא ישחקו לא יהיו שם. אני יכול להבטיח לך שאם הנבחרת הייתה מנצחת את רוסיה, בניון היה שם. אני לא בטוח לגבי בן חיים, שחייב להתחיל לשחק, אבל הוא לא היה עושה דבר כזה ליוסי. אף אחד לא הרים ידיים, אבל אנשים לא עיוורים ויודעים שהקמפיין כמעט גמור". כך אמר אמש שחקן בכיר בנבחרת לאור ההחלטה שלא לזמן את הקשר יוסי בניון והבלם טל בן חיים לסגל נבחרת ישראל.

כזכור, השניים התווספו אתמול (שבת) לאיתי שכטר, שלא משחק במדי סוונסי ולאלמוג כהן, שפתח בשני המשחקים האחרונים של נירנברג ולא זומנו לנבחרת לקראת צמד המשחקים מול לוקסמבורג בשבוע הבא. אי זימונם של השניים, יש לציין, לא התקבל בהפתעה בקרב השחקנים, במיוחד לנוכח ההצהרה של גוטמן לפיה לא יזמן שגרירים שלא משחקים בקבוצות שלהם. כפי שפורסם אמש, גוטמן הבהיר לבניון כי הוא מתכוון לזמנו בחודש מרץ לנבחרת, אם יזכה לדקות משחק בווסטהאם.

שני שחקנים אחרים, שכן זומנו, הם דקל קינן ואלירן עטר, שעל הכוונה של גוטמן לזמן אותם לסגל פורסם בוואלה! ספורט. אתמול צפה גוטמן במשחק של מכבי תל אביב מול אשדוד על מנת להתרשם מהשחקן. "כבר ארבעה משחקים שאנחנו עוקבים אחריו. גם ברק בדש נמצא במעקב, אך כרגע הוחלט שלא לזמנו לסגל", אמרו אתמול בנבחרת.

הפציעה של עטר הטרידה מעט את מנוחתם של גוטמן ויוסי אבוקסיס, שביקשו מהשחקן להיבדק. על פניו, עושה רושם שעטר יוכל לשחק מול לוקסמבורג ובמידה ויהיה כשיר צפוי גם לקבל דקות משחק ראשונות במדים הלאומיים. על דקל קינן נאמר: "חשוב מאוד שהוא חזר לארץ ומשחק במדי מכבי חיפה. זה יעזור מאוד לנבחרת גם בעתיד".

אלמוג כהן: "חשבתי ששגרירים שמשחקים יוזמנו"

בנבחרת הופתעו אתמול מהדברים הקשים שהטיח אביו של הקשר אלמוג כהן, אשר, במאמן אלי גוטמן בראיון. "ייתכן מאוד שאלמוג לא יזומן בקמפיין הקרוב למשחקי הנבחרת", העריך גורם בכיר בהתאחדות, אם כי גוטמן ניסה לשמור על ממלכתיות והבהיר למקורביו בנבחרת כי "יזמן את כהן אם ימצא לנכון". כזכור, השניים כבר התעמתו לפני משחק הידידות מול הונגריה, אך אז החליט גוטמן לזמנו לסגל לקראת המשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה וטען כי המתיחות עברה.

"חשוב לי להבהיר נקודה אחת. הכוונה שלי לא הייתה לשחקני הפועל תל אביב בהווה, אלא לשחקנים ששיחקו אצל גוטמן בתקופה שבה אימן את הפועל תל אביב. יחד עם זאת, אני לא מתחרט על מה שאמרתי. 52 משחקי בונדוסליגה לא הולכים ברגל ואלמוג היה צריך להיות בנבחרת. יש אנשים בנבחרת שרועדים כשהם רואים אותו משחק. אם הדברים נכונים, מבחינתי שלא יזומן יותר".

כזכור, בין היתר אמר אתמול כהן: "גוטמן התבטא בעבר כי שגרירים שלא ישחקו בקבוצות שלהם לא יזומנו לסגל. אלמוג פתח בשני המשחקים האחרונים של נירנברג, ואם לא די בכך רשם 90 דקות מלאות בשני המשחקים. הנבחרת שלנו הפכה להיות הפועל תל אביב ישראל. תסתכלו על שמות הקשרים האחוריים ותבינו מה גוטמן בונה כאן. אני לא רוצה להיכנס לשמות ספציפיים, אבל זאת נבחרת של הפועל תל אביב ותו לא. בגלל זה הכדורגל הישראלי נראה ככה", המשיך האב, "גוטמן חושב על העתיד שלו בכדורגל הישראלי. בגלל דברים כאלה, הכדורגל הישראלי נראה ככה".

אלמוג כהן הגיב לדברי אביו וצייץ בטוויטר: "לאבא שלי יש דעה משלו כמו לכל בן אדם ולי יש דעות משלי ככה שמה שאבא שלי אמר זה ממנו ומה שאני אומר זה ממני. אין לי שום דבר נגד הפועל תל אביב, זו קבוצה עם קהל מדהים ויש לי המון וחברים שם וחברים שמשחקים בנבחרת ואני מאחל להם בהצלחה. אני בהלם שלא זומנתי כי חשבתי שאמרו שליגיונרים שמשחקים יוזמנו. שיחקתי 90 דקות נגד שטוטגרט ופרייברוג ולפי מה שנראה לי זה לגיונר שמשחק. לא קיבלתי צ'אנס רציני ובכל הקמפיין ובמשחקי האימון. הייתי פצוע צ'כיה וגרמניה ונופיתי נגד הונגריה. נגד רוסיה שיחקתי מחצית וגוטמן אמר לי שהייתה לי מחצית טובה, אבל הוא רוצה לשחק עם שני חלוצים.

"בכל מקרה, אני מכבד כל החלטה של כל מאמן. גם בנירנברג אני עובד קשה מאוד בשביל כל דקת משחק ואמשיך לעבוד. אני מאמין שהכל זה מלמעלה וכנראה שלא מגיע לי להיות בנבחרת. יהיה לי זמן להיות עם הקבוצה בשבועיים האלה כי ברוב הפעמים שנסעתי איבדתי את מקומי בהרכב, אז זה לטובה כי אוכל להתרכז בקבוצה. אני מאחל המון הצלחה לנבחרת כי זו נבחרת של כולם, שלי ושלכם בתקשורת. בואו נתמוך ונהיה מאוחדים ושיהיה לנבחרת בהצלחה".

כהן זומן לבכורה של גוטמן מול אוקראינה, פתח בהרכב ושיחק 75 דקות. מאוחר יותר הוא זומן לצמד המשחקים מול צ'כיה וגרמניה, אבל לא יצא למחנה בגלל פציעה. במשחק הידידות מול הונגריה הגיעה התקרית והוא זומן לצמד המשחקים מול אזרבייג'אן ורוסיה, למרות שלא שיחק אז במדי נירנברג, מה שהעניק לו 45 דקות בלבד בשני המשחקים. הביקורת מגיעה לאחר שדווקא לאחר שהשחקן חזר להרכב נירנברג בשני המשחקים האחרונים, הוא לא זומן לסגל הרחב.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully