וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל: יוסי בניון מחוץ לסגל, אלירן עטר זומן

6.10.2012 / 23:02

גוטמן הבהיר לקפטן כי לא ייכלל בסגל בשל העובדה שאינו משחק בווסטהאם. גם שכטר ובן שהר בחוץ, אבוחצירא בפנים

יוסי בניון, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
ההפתעה של גוטמן. בניון/ברני ארדוב

מהפכה בנבחרת ישראל: המאמן אלי גוטמן שוחח הערב (שבת) עם שחקן ווסטהאם יוסי בניון והבהיר לו כי בשל העובדה שהוא לא זוכה לדקות משחק בקבוצתו וטרם השתלב ברוטציה של סם אלרדייס, הוא לא זומן לסגל לקראת צמד המפגשים מול לוקסמבורג. יחד עם זאת, גוטמן הבהיר לבניון כי אם ייכנס לעניינים בווסטהאם, הוא בהחלט עשוי להשתלב במשחקי הנבחרת הבאים.

שחקן נוסף שיישאר מחוץ לסגל הוא הבלם טל בן חיים. כפי שפורסם בסוף השבוע, המאמן הודיע לקשר ליאור רפאלוב כי גם הוא לא בתוכניות בעקבות העובדה שרק לאחרונה חזר מפציעה. שני שחקנים חדשים שזומנו הם אלירן עטר ודקל קינן, שעל הכוונה לזמנם פורסם בוואלה! ספורט. גוטמן הגיע הערב למשחקה של מכבי תל אביב ולאחריו החליט לזמן את החלוץ, אחריו הוא עוקב בארבעת המשחקים האחרונים. עטר זומן במקום איתי שכטר שלא שיחק הערב במדי סוונסי.

עטר כבר זומן לנבחרת ישראל בחודש אוגוסט 2010, אך שוחרר לאחר שנפצע בעינו ומאז לא רשם הופעות אחרות. כזכור, השחקן קיבל אישור להיכלל בסגל לבקשתו של המאמן דאז, דרור קשטן, לאחר שנחשף כי בהתאחדות לכדורגל לא אישרו את זימונו לאור רישום פלילי. בזכות האישור שהעניקה מזכירות ההתאחדות באותו הזמן, עטר יכול לשחק כעת במדים הלאומיים. אגב, את העונה שקדמה לזימון ההוא סיים עטר כמלך שערי הליגה הישראלית יחד עם שמעון אבוחצירא, שגם הוא זומן לסגל כעת.

שחקן נוסף שלא זומן הוא קשר נירנברג אלמוג כהן. הקשר שותף העונה בשלושה משחקי ליגה. עד שני המחזורים האחרונים הוא זכה לשתי דקות משחק בלבד, אבל בשני המשחקים האחרונים קיבל 90 דקות פעמיים. בשני המשחקים הללו הפסידה נירנברג 2:0 בבית לשטוטגרט ו-3:0 לפרייבורג, כשכהן מקבל במשחק הזה ציון 6, הציון הנמוך ביותר לשחקן בבונדסליגה.

כזכור, בעוד שישה ימים יתקיים המשחק הראשון מבין שניים מול לוקסמבורג (ב-12 באוקטובר בחוץ, ב-16 באוקטובר בבית), אז תנסה נבחרת ישראל להחזיר מעט מכבודה אחרי התבוסה 4:0 לרוסיה ולהשיג ניצחון בכורה בקמפיין מוקדמות מונדיאל 2014. בינתיים יש לישראל נקודה אחת משש אפשריות.

להלן הסגל המלא של הנבחרת:

שוערים: דודו אוואט (מאיורקה), דני עמוס (קרית שמונה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים)

הגנה: יובל שפונגין (אומוניה ניקוסיה), אלעד גבאי (עירוני קרית שמונה), איתן טיבי (מכבי תל אביב), דן מורי (ויטסה ארנהיים), דקל קינן (מכבי חיפה), שיר צדק (עירוני קרית שמונה), יואב זיו (מכבי תל אביב), גל שיש (בוורן).

קישור: מאור מליקסון (ויסלה קרקוב), חן עזרא (מכבי חיפה), אביחי ידין (מכבי חיפה), מהראן ראדי (מכבי תל אביב), גל אלברמן (מכבי תל אביב), ניר ביטון (מ.ס אשדוד), גילי ורמוט (הפועל תל אביב), ביבראס נאתכו (רובין קאזאן).

התקפה: אלירן עטר (מכבי תל אביב), שמעון אבוחצירא (עירוני קרית שמונה), תומר חמד (מאיורקה) עדן בן בסט (ברסט)

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מקבל את הקרדיט. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully