וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי גוטמן שוקל: בדש או עטר במקום אחד החלוצים

5.10.2012 / 13:24

המאמן ממתין למשחק של שכטר. אבוקסיס במסר להתאחדות: "אשאר עד תום הקמפיין". רפאלוב הפצוע לא יזומן

עוזר מאמן הנבחרת יוסי אבוקסיס, העביר מסר לראשי ההתאחדות לפיו הוא מעוניין להישאר על הקווים עד תום הקמפיין. בהתאחדות לכדורגל העריכו כי המסר הועבר לאור הלחץ התקשורתי נגד עוזר המאמן, שמונה לאחרונה לתפקיד מאמן הפועל תל אביב. אבוקסיס אמור לעמוד על הקווים לצד אלי גוטמן בשני המשחקים הקרובים של הנבחרת, מול לוקסמבורג (12 ו-16 לאוקטובר), אלא אם כן יושג רוב במזכירות ההתאחדות נגד ההחלטה.

"כרגע אבוקסיס הוא העוזר של גוטמן, כל עוד לא התקבלה החלטה אחרת הוא ימשיך על הקווים, בהתאם לסיכום עם אבי לוזון", אמרו בהתאחדות.

מאמן הנבחרת אלי גוטמן יפרסם מחר (שבת) את הסגל לקראת צמד המשחקים. לאור הלקחים שהופקו מהמשחק נגד רוסיה, המאמן מתכוון לוותר על חלק מזימוני השגרירים, שלא מקבלים מספיק דקות בקבוצות שלהם. על הפרק עומדת אפשרות שהמאמן יזמן אחד משני חלוצים, אלירן עטר ממכבי תל אביב וברק בדש מבוורן הבלגית. שני החלוצים נמצאים בכושר טוב מאוד ונמצאים ברשימות של המאמן, אך רק מחר תתקבל החלטה סופית לגביהם. הדבר תלוי, בין היתר, בדקות המשחק שיקבל איתי שכטר במשחקה של סוונסי מחר, מול רדינג. גוטמן ממתין גם למשחקו של יוסי בניון, אך לגביו ההערכה היא שיזומן לנבחרת, על מנת שלא ליצור את הרושם שמדובר במהפכה גדולה מדי.

לגבי הקישור האחורי, אלמוג כהן שיחק 90 דקות במשחק האחרון בשבת מול שטוטגרט, מה שסולל את הגעתו לנבחרת, אך גוטמן ימתין למשחק מחר מול פרייבורג. במידה שכהן, שתורגל בהרכב, אכן ישחק, הוא יהיה בנבחרת. גם בירם כיאל שחזר לאחרונה לפעילות אמור לקבל זימון. אביחי ידין יפתח מחר בהרכב מכבי חיפה וגוטמן ממתין גם למשחק הזה על מנת לקבל החלטה סופית לגביו, כשההערכה היא שידין יזומן בסופו של דבר.

מי שלא יזומן לסגל הוא קשר קלאב ברוז' ליאור רפאלוב, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים של הנבחרת. הקשר שב להתאמן, אך עדיין לא התאושש לגמרי מהפציעה, ואחרי שיחה עם גוטמן הוחלט שלא לזמנו לצמד המשחקים. עדיין לא ברור האם ערן זהבי יזומן לסגל, כשחקנים נוספים שנמצאים במעקב של המאמן הם הבלם דקל קינן ומאור בוזגלו.

כזכור, בחודש שעבר פורסם כי גוטמן בונה על דקל קינן, שקיבל מסר מראשי הנבחרת כי אם יחזור לארץ יזומן. הבלם צפוי לקבל זימון במקומו של הבלם טל בן חיים, שעדיין לא מצא קבוצה.

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully