וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקפה על אלי גוטמן: ”הנבחרת הפכה להיות הפועל ת”א ישראל”

6.10.2012 / 23:50

אביו של אלמוג כהן, קשר נירנברג, תוקף את מאמן הנבחרת על הזימונים לקראת המשחקים מול לוקסמבורג: ”בושה וחרפה שהבן שלי לא זומן. תסתכלו על שמות הקשרים האחוריים ותבינו מה גוטמן בונה כאן. זאת נבחרת של הפועל תל אביב, ותו לא”

דקות לאחר פרסום סגל הנבחרת, נראה כי למאמן אלי גוטמן צפויות לא מעט בעיות. לאי זימונו של יוסי בניון וטל בן חיים, אפשר להוסיף כעת כעס שנוצר סביב אי זימונו של הקשר אלמוג כהן.

כזכור, המאמן התעמת עם הקשר לפני משחק הידידות מול נבחרת גרמניה וניפה אותו מהסגל, אולם מאוחר יותר הודיעו הצדדים כי ההדורים יושרו וכהן זומן למשחק האחרון נגד נבחרת רוסיה. כעת החליט המאמן לא לזמן את כהן לאחר שפתח בשני המשחקים האחרונים של נירנברג, כשהוא מחליט להשאיר בסגל את מהראן ראדי וגל אלברמן ממכבי תל אביב. אביו של השחקן, אשר כהן, פותח היום (שבת) בביקורת קשה כלפי ההחלטה.

"בושה וחרפה לכדורגל הישראלי שהבן שלי לא זומן לנבחרת, ובמיוחד לעומד בראשה. הכוונה היא לא חלילה ליו"ר ההתאחדות אבי לוזון, אלא למאמן הנבחרת אלי גוטמן. אלמוג משחק בליגה הטובה והקשה בעולם והוא צריך להתבייש שהוא לא סופר אותו", פתח כהן.

"גוטמן התבטא בעבר כי שגרירים שלא ישחקו בקבוצות שלהם לא יזומנו לסגל. אלמוג פתח בשני המשחקים האחרונים של נירנברג, ולא די בכך רשם 90 דקות מלאות בשני המשחקים. הנבחרת שלנו הפכה להיות הפועל תל אביב ישראל. תסתכלו על שמות הקשרים האחוריים ותבינו מה גוטמן בונה כאן. אני לא רוצה להיכנס לשמות ספציפיים, אבל זאת נבחרת של הפועל תל אביב, ותו לא. בגלל זה הכדורגל הישראלי נראה ככה", המשיך האב.

"צריך להצדיע למאמן הנבחרת הקודם לואיס פרננדז, הוא בא עם נקיון כפיים ולא חשב על העתיד הרחוק שלו. לא עניינה אותו הליגה הישראלית", סיכם האב את הביקורת. "מאמן שלוקח את נבחרת ישראל חושב על העתיד שלו. כנראה שגוטמן חושב על העתיד שלו בקבוצה מסוימת בכדורגל הישראלי. בגלל זה, בגלל דברים כאלה, הכדורגל הישראלי נראה ככה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully