וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכה: "בשנים קודמות הפסד היה מעורר סערות, השבוע עבר בשקט"

קשר מכבי תל אביב הסביר את השינוי במועדון. בקבוצה היו מרוצים מזימונו של אלירן עטר לנבחרת: "הוא עובד קשה"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

שחקני מכבי תל אביב הוכיחו אמש (שבת) שההפסד להפועל באר שבע בשבוע שעבר שייך להיסטוריה, לאחר שניצחו בבלומפילד 1:2 את מוליכת הטבלה מ.ס.אשדוד, שהיתה עד אתמול עם מאזן מושלם. זה לא היה משחק מבריק במיוחד של הצהובים, אבל ככל שעוברים המחזורים נראה שהקבוצה מפתחת סוג של עוצמה וכוח שלא נראו במועדון בשנים קודמות.

למרות שמדובר רק במחזור השישי, השחקנים של אוסקר גרסיה העבירו אמש מסר חד משמעי לכל מי שחשב שההפסד בבירת הנגב יביא למשבר או לחץ במועדון. הצהובים, בהנהגתו של גונסאלו גרסיה המצוין, שהפגין את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לקבוצה, התנפלו מהפתיחה על שחקני אשדוד ושלטו לחלוטין בשדה לאורך כל המחצית הראשונה, בה הובקע גם שער היתרון של דור מיכה, שהפגין גם הוא משחק טוב ולקח בשתי ידיים את ההזדמנות שקיבל מהצוות המקצועי. גם במחצית השנייה לאחר שספגה את שער השוויון, הגיבה מכבי תל אביב במהירות עם שער ניצחון של המחליף רוברט ארנשו, שחגג בסטייל שער בכורה במדים הצהובים עם סלטה אדירה אל מול האוהדים החוגגים ביציע. בדקות הסיום נלחצה הקבוצה לאחור, אך בעזרת משחק הגנה טוב של גל אלברמן, קרלוס גרסיה וסטיב גורי שהפגינו יכולת טובה יחד עם וינסנט אניימה בין הקורות, שלוש הנקודות נשארו בתל אביב.

שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
חגג בסטייל. ארנשו/ברני ארדוב

"זו הרגשה מעולה להיכנס להרכב, לכבוש ולנצח, במיוחד אחרי שלא שיחקתי שלושה משחקים", אמר דור מיכה ."הלוואי על כל מאמן כאלה בעיות, עם סגל כל כך טוב. אני חושב שכל אחד צריך לעבוד מאוד קשה כדי להרוויח את המקום שלו ואני באמת שמח שקיבלתי צ'אנס. אני לא יודע להגיד על שחקנים אחרים, אבל אני יודע שבכל צ'אנס שאני אקבל, אם זה דקה או עשר דקות, אני אתן הכל. עבדתי קשה גם קודם, אבל יש עוד שחקנים שעובדים קשה ויש עוד שחקנים טובים בקבוצה, אז המאמן קובע ואני שמח שקיבלתי צ'אנס".

הקשר הצעיר ניסה להסביר מה עשה את ההבדל בין הינצחון אמש להפסד בבאר שבע: "אני חושב שפתחנו בצורה מעולה את המשחק אתמול, היה חצי ראשון טוב מאוד שלנו. אני חושב שרצינו הרבה יותר משבוע שעבר וזה ניצחון מאוד מאוד חשוב". מיכה ניסה להסביר את השקט והרוגע שהיה השבוע בקרית שלום למרות ההפסד במחזור שעבר: "גם אנחנו השחקנים הרגשנו את השקט הזה. אני חושב שבשנים קודמות הפסד היה מעורר סערות, והיו נכנסים לפאניקה וללחץ. גם אנחנו השחקנים דיברנו על זה השבוע והרגשנו שההפסד עבר בשקט וברוגע ולמדנו ותיקנו את הטעויות שלנו משבוע שעבר. הצוות המקצועי פשוט העביר את השבוע הזה כמו כל שבוע אחר, גם אחרי ניצחון וגם אחרי הפסד. רואים וידאו, לומדים את הטעויות, מתקנים ואני שמח שאתמול יישמנו את התיקונים".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקן מכבי תל אביב דור מיכה חוגג. ברני ארדוב
"רצינו הרבה יותר משבוע שעבר". מיכה/ברני ארדוב

כ-12,500 צהובים דחפו אמש את הקבוצה בבלומפילד והעניקו תצוגת עידוד מרשימה לכל אורך דקות המשחק. העוצמה של הקהל הצהוב התגלתה דווקא לאחר שער השוויון שספגה הקבוצה, כאשר האוהדים החלו לשיר ולעודד עוד יותר, מיד עם ספיגת שער השוויון מראשו של דימיטאר מקרייב. "האוהדים עודדו אחרי השער שספגנו וזה לא היה פעם", הוסיף מיכה. גם בשבוע שעבר בבאר שבע נשארו קרוב ל-2,000 אוהדים ועודדו אותנו אחרי ההפסד וזה דבר מדהים. כיף להחזיר לקהל כזה".

הקשר הצעיר שלא ראה דשא בשלושת המשחקים הקודמים יודע שהתחרות על ההרכב והסגל העונה קשה מאי פעם, וכבר במשחק הבא נגד הפועל עכו הוא עשוי למצוא עצמו מחוץ ל-11: "יש עוד זמן עד המשחק נגד עכו. יש לנו שבועיים עד אז, אני אמשיך להתאמן טוב, כמו כולם ואני בטוח שהמאמן יעשה את מה שטוב לקבוצה".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
כבר לא מעודדים רק בדקות טובות? אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

לפני חודשיים נשאל אוסקר גרסיה מדוע אין שחקנים של מכבי תל אביב בסגל הנבחרת הלאומית והשיב: "אני רוצה שבנבחרת ישראל יהיו כמה שיותר שחקנים מהקבוצה. זו אחת המטרות שלי כמאמן הקבוצה. קבוצה גדולה צריכה שיהיו לה שחקנים בנבחרת. אחת המטרות שלנו היא לעשות את השחקנים שלנו טובים יותר, כדי שיזומנו לסגל הנבחרת".

אמש התבשרו אנשי המועדון על זימונם של לא פחות מחמישה משחקני הקבוצה, איתן טיבי, גל אלברמן, יואב זיו, מהראן ראדי ואלירן עטר, לסגל הנבחרת לקראת צמד המשחקים נגד לוקסמבורג ובכך הפכה הקבוצה לספקית השחקנים העיקרית של סגל הנבחרת. הזימון המשמעותי מבין החמישה הוא כמובן זימון הבכורה של עטר, שיכולתו הטובה וששת השערים שכבש לא נעלמו מעיניו של אלי גוטמן שנכח אמש בבלומפילד, ולמרות שראה את עטר מוחלף במחצית בשל כאבי גב, זימן אותו לסגל. "אי אפשר להתעלם מהעבודה הקשה שאלירן משקיע במשחקים, מעבר לשערים שהוא כובש", אמר גורם במועדון. דור מיכה ומואנס דאבור זומנו לסגל הצעירה והאימונים בשבועיים הקרובים יתקיימו בסגל חסר משמעותית.

בקבוצה ינצלו את השבוע הקרוב ואת פגרת הנבחרת בכדי לאושש מספר שחקנים שסובלים מפציעות ומתיחות, ביניהם שרן ייני, סטיב גורי ואיתן טיבי שנפגעו אמש במהלך המשחק. המגן עומר ורד שמחלים ממתיחה ברצועת הברך, צפוי לחזור לפעילות מלאה בעוד כשבועיים-שלושה.

בימים הקרובים ימונה משה בן בסט לתפקיד מנהל לוגיסטיקה במועדון. תפקידו יהיה בעיקר לעבוד מול ספקים, הן בקרית שלום והן בכל הקשור למשחקים בבלומפילד.

אלירן עטר, מכבי תל אביב, ניר ביטון, מ.ס אשדוד. ברני ארדוב
אי אפשר להתעלם ממנו. עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully