וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונסאלו גרסיה: "אכזבתי את הקהל, שמח שהחזרתי"

6.10.2012 / 22:14

גונסאלו גרסיה התייחס לשיפור ביכולתו בניצחון מכבי ת"א על אשדוד, רוברט ארנשו התרגש: "אהבתי את התשוקה של הקהל"

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני
אוסקר גרסיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לומד את המנטליות של המועדון. גרסיה/ברני ארדוב

אי אפשר היה לבקש יותר מהמשחק הערב (שבת) בין שתי המובילות של ליגת העל, ובסיומו היתה ידה של מכבי תל אביב, כשזו גברה על מ.ס אשדוד 1:2. הצהובים של אוסקר גרסיה קלקלו את העונה המושלמת עד כה של אשדוד, עבורה היה זה הפסד ראשון העונה, אבל בעיקר הראו שההפסד שלהם להפועל באר שבע במחזור הקודם הוא כבר בעבר הרחוק.

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה, התייחס בסיום לעובדה שקבוצתו הלכה צעד אחורה : "זה נורמלי כשמובילים בשער. אני שמח כי האוהדים שמחים. אני חושב שהם גאים בנו היום במאה אחוזים, מהדקה הראשונה עד לאחרונה, וזו הדרך. דיברתי הרבה עם השחקנים, עבדנו הרבה מבחינה מנטלית".

גרסיה המשיך ואמר: "אלו שחקנים טובים, הפסדנו פעם אחת אבל ראו היום על השחקנים שהם שיחקו טוב מאוד ונראו טוב. המנטליות כאן היא שונה, אני צריך להכיר כל שחקן ואת המנטליות שלו, את המנטליות של המועדון, של הצוות המקצועי. זה קשה להבין את הכל בחודשיים, אבל נעשה את הטוב ביותר וזו הדרך היחידה להצליח, יחד עם עבודה קשה".

"זו הרגשה נפלאה לכבוש שער ראשון", אמר רוברט ארנשו, שניצח הערב את המשחק עבור הצהובים. "אני מאוד מאושר ובעיקר שמח בשביל הקבוצה שעבדה קשה וניצחה. האווירה באיצטדיון היתה מדהימה, אהבתי את התשוקה והרעש של האוהדים, נהנתי מזה וזה גרם לי לשחק טוב יותר. זה נותן המון אנרגיה לקבוצה". על המשחק הקשה שהתפתח על הדשא הוסיף ארנשו: "אני חושב שמה שהביא לנו את הנצחון זה בעיקר הנחישות האדירה לנצח את המשחק הזה. ראו את האיכויות שלנו במשחק".

ארנשו מודע לתחרות האדירה על חולצת ההרכב ואמר: "היום עליתי מהספסל ואני עדין בונה את הכושר שלי. לשמחתי אני מקבל יותר ויותר דקות בכל פעם וזה מצויין. היום זה השתלם עבורי כי בשני המשחקים הקודמים אפילו לא הגעתי למצב הבקעה, והיום בעיטה אחת טובה היתה זו שניצחה את המשחק, ואני שמח על כך. יש מאמן והוא זה שיחליט אבל אני מקווה גם לפתוח בהרכב. אני עובד קשה ומנסה להתרגל לחברים החדשים בקבוצה. הערב הייתי רגוע יותר ועם הרבה בטחון כי שיחקתי הרבה דקות".

השחקן המצטיין של המשחק, הלא הוא גונסאלו גרסיה, שהקשה מאוד על הגנת האורחים, אמר: "היה לחץ, אבל נלחמנו לאורך כל המשחק וזה ניצחון חשוב מאוד עבורינו. במשחק הקודם היינו רעים, ואני אישית גם שיחקתי לא טוב. הרגשתי שאיכזבתי את הקהל ואני שמח שהיום הצלחתי להחזיר קצת". על המועדון עצמו אמר גרסיה: "המועדון הזה טוב מאוד, אנחנו עובדים קשה וזה משתלם".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב רוברט ארנשו. ברני ארדוב
האווירה והרעש מהקהל גרם לו לשחק טוב יותר. ארנשו/ברני ארדוב

באשדוד היו מאוכזבים בסיום מהעובדה שהקבוצה לא הצליחה להשוות בסיום, אבל היו מאוד מרוצים מהיכולת שגילו השחקנים. "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה", אמר מאמן הקבוצה, יוסי מזרחי, "אבל במחצית השניה באנו עם כל מה שהיה לנו. אחרי חמישה ניצחונות רצופים היינו צריכים לבוא עם יותר תעוזה. מכבי הגיעו עם יותר התלהבות".

על שער הניצחון שכבשו הצהובים אמר מזרחי: "חבל מאוד שספגנו שער שני, ואסור לספוג שער כזה, אבל אני גאה בבחורים שלי. יש לנו חבורה צעירה, ומול כל הקהל הזה לחצנו את מכבי כל המחצית השניה. זה נותן לי הרבה ביטחון להמשך, ואני מקווה שנדע לצאת מההפסד הזה. אם נפגין את היכולת מהמחצית השניה, אני מאמין שנהיה עד הסוף בצמרת".

אופיר מרציאנו, שהוציא הערב שני כדורים מהרשת, אמר בסיום: "אנחנו מסיימים את המשחק בתחושת החמצה. בחצי הראשון לא באנו למשחק, אבל הפקנו לקחים ושיחקנו מצויין בחצי השני. חבל, כי היו לנו מצבי הבקעה ועמדנו כשווים מול שווים עם מכבי. אני יוצא מהמשחק הזה גם עם תחושה של גאווה והמון בטחון להמשך". על כך שאשדוד יוצאת לפגרה מהמקום הראשון הוסיף השוער: "אנחנו כרגע לא מתייחסים למיקום, זה רק מחזור שישי ואנחנו מסתכלים בעיקר על היכולת שהצגנו במחצית השנייה. יש כאן שחקנים עם אופי מצויין, כי לחזור למשחק אחרי שספגנו שני שערים מול בלומפילד מלא, זה לא מובן מאליו ואת זה ניקח הלאה".

הבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן סיפר מה אמר למאמין בסיום: "אמרתי ליוסי ששיחקנו טוב. היה משחק ברמה גבוהה והבחורים שלנו לא איכזבו, למרות שהתוצאה מאכזבת. אני יכול להיות גאה. לעמוד בבלומפילד מול מכבי תל אביב ולהשוות את התקציבים בין שני המועדונים ולראות איך ששיחקנו, זה גורם לגאווה. אין ספק שמכבי היא קבוצה מצויינת, אבל תיקו היה משקף את מה שהיה במשחק".

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים. ברני ארדוב
יכולים להיות גאים, למרות ההפסד. שחקני אשדוד/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully